Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter den sangen som spilles i matprat reklamen? Eller er det noen som vet om noen typpisk matlaginsprogram-sanger?  :)

7933242[/snapback]

Ingen som vet? trenger sangen fort, er til en film som eg skal redigere...

7934761[/snapback]

For oss litt eldre som ennå husker Fjernsynskjøkkenet med Ingrid Espelid Hovig så er Herb Albert med "A Walk in the black forest" et kjent matstykke. Men er dessverre ikke alle idag som drar assosiasjoner med stykket. Men du kan finne stykket og høre om det er noe for deg.

7936110[/snapback]

Takker!! den forbinder ivertfall jeg med matlaging hehe :thumbup:

Lenke til kommentar

Svaret:Dirty COPS av PartyBoys

Spørsmålet: Jeg er sjuk, en sjuuuk man. Og hørte her om dagen en kanskje litt gammel (kanskje 1 år eller mindre?) en sang som var på Norsk/Engelsk og handlet om Dirty Cops, det var en homsesang eller pedofil sang, gudene vet.

De for nedover stripa for og finne ræv.

Men dere duds, vet dere navnet på sangen? Link? Jeg antar sangen ikke er gitt ut av noe plateselskap grunnet at sangen var så pervers...

Jeg bruker jo og lage litt småsyke vidz, kanskje en syk om dette? Heh.

Ser for meg og lage en film av rånerne her på Myre med denne, hehehe.

Høøy, det jeg mente med "sjuuk man" er at jeg har laget litt sjuke vidz, se i Signaturen min...

Endret av narutofan
Lenke til kommentar

Hørte denne sangen på ett klipp fra Sport Jukebox på NRK1. Det var karatelandslaget som var på turné i USA, og under klippet spilte de denne sangen. Minner veldig om Hoobastank, men jeg tror ikke det er dem. Har leita lenge etter denne sangen, men har ikke funnet ut noe enda :( Det er ei god stund siden klippet har blitt vist, men jeg håper noen har svar :)

Lenke til kommentar

Hei

Jeg trenger hjelp med å finne ut en sang jeg har hørt.

Sangen er i en Simpsons episode,sangen kommer 8 min og 12 sekunder ut i episoden og slutter 8 min og 29 sekunder.Det er en gitar liknende sang,det er det eneste jeg vet om den.

Sangen kommer når Kent Brockman har en nyhetssending og de spille av en video om 60-tallet det er den sangen som jeg lurer på hva heter,Artist og Tittel.Jeg blir veldig glad viss noen kan hjelpe meg her.

Hvor:The Simpsons Sesong 15 Episode 2 - My Mother The Carjacker

Takker for svar

Lenke til kommentar

Siterer meg selv:

ÅÅ, jeg lurer sånn på hva en sang heter. Den gikk litt på radioen for kanskje 1-2 uker siden, kanskje den gjør det enda. I refrenget synger de bare noe "ba-ba-ba-ba-ra-ba-ba-ra" eller noe. Også synes jeg de ofte nevner "breaking my heart". Trodde først det var Mira Craig, men finner ikke noe sånt av henne.

7934453[/snapback]

Har fortsatt ikke funnet det ut...

Lenke til kommentar
*snip*

7941823[/snapback]

Dette er elementært pensum, gutten min. :p

Jimi Hendrix - "All Along The Watchtower"

sindrejibb: Basert på beskrivelsen av refrenget kan det høres ut som Promoe - "These Walls Don't Lie".

EDIT: ...selv om man vel må ha en nokså velutviklet fantasi for å tro at dette kan være Mira Craig. Hørte nettopp låta for første gang siden 2004...

Endret av johnj
Lenke til kommentar
*snip*

7941823[/snapback]

Dette er elementært pensum, gutten min. :p

Jimi Hendrix - "All Along The Watchtower"

sindrejibb: Basert på beskrivelsen av refrenget kan det høres ut som Promoe - "These Walls Don't Lie".

EDIT: ...selv om man vel må ha en nokså velutviklet fantasi for å tro at dette kan være Mira Craig. Hørte nettopp låta for første gang siden 2004...

7942671[/snapback]

Takk skal du ha,nå ble Jimi Hendrix

elementær pensum :thumbup:

Lenke til kommentar

Huff, denne er sikkert veldig vansklig.

Er en gammel sang, 5-6 år gammel tror jeg. Jeg husker at det var en blond dame som satt baklengs båkpå en go-cart eller noe, sangen var med på en av de gamle hits for kids cdene om jeg ikke tar helt feil. Var en pop / hip hop, noe ala Eve - Who`s That Girl.

Vekker gode gamle minner :love:

Edit: Fant det ut nå: Eve - Let Me Blow Your Mind :)

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Leiter etter ein country sang som ble spilt av på Autofil 01.11.04. Tror det er når han tester John Deer 7920 traktoren.

Noko av teksten er iallefall:

"I'm working on my John deer tractor every day"

Håper noen veit kva sang eg er ute etter.

7943831[/snapback]

The Judds - "John Deere Tractor"?

I en simpsons episode (sesong 7) begynte maggie og danse til noe som lød lignende: "Shake shake shake. Shake shake shake. Shake your (body\booty et-eller-annet).

Om noen finner scenen og sangen blir jeg glad!

7943893[/snapback]

KC & The Sunshine Band - "Shake Your Booty". Nei, ikke Scooter. Fy! Skamme seg!

Lenke til kommentar
Leiter etter ein country sang som ble spilt av på Autofil 01.11.04. Tror det er når han tester John Deer 7920 traktoren.

Noko av teksten er iallefall:

"I'm working on my John deer tractor every day"

Håper noen veit kva sang eg er ute etter.

7943831[/snapback]

The Judds - "John Deere Tractor"?

Var ikkje den, er ein mann som synger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...