................... Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Lurte på om noen kunne fortelle meg hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Lurte på om noen kunne fortelle meg hva denne sangen heter? 7916337[/snapback] Rhapsody - Black Dragon Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva heter den nye (?) sangen til Magnet? Har hørt en sang et par ganger på radioen, men husker ikke helt teksten.. Var noe med "to find someone like you" 7915706[/snapback] Den heter "Lonely No More", og må ikke forveksles med Rob Thomas' makkverk fra 2005 med samme tittel. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Kom til å tenke på en gammel sang, men husker ikke hva den heter. Den inneholder noe som "america", og "together" -> "Together, lala la lala, dam dada, lallalala" Musikkvideoen inneholdt noen soldater, mener eg, og noen trapper mot himmelen. Noen som vet hva jeg snakker om? Endret 11. februar 2007 av Jarek Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva heter den sangen som alltid ble brukt for å åpne eller avslutte Elvis sine konserter? Tududu, tududu ... Dere skjønner hva jeg mener etter at dere har sett denne videoen - http://www.youtube.com/watch?v=UispCK7Q--M Helt på slutten der, da han går ut, kommer den. Lenke til kommentar
Capi Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hørte en sang på radioen for mange år siden men fant aldri ut hvem av eller hva den heter men husker en god del av teksten. Det er en mannlig artist. Vil tro at det er ca 14år siden jeg hørte den. Den handler om en mann som har flyskrekk. det jeg husker: æ vil ikke knekke nakken så æ trives best på bakken men en dag så måtte æ opp i et fly, svetten rant av bein og armer og det skreik i mine tarmer flyvertinna sa nu må du ikke spy Refreng - Bare slapp av lille mann, om en motor står i brann. Mitt navn er Olga diesel, jeg serverer en gang tvist og når du flyr med oss så må du være optimist! Hadde blitt kjempeglad om noen kunne gi meg ledetråder til hvilken norsk artist som sang denne eller hva sangen heter. Har googlet og lett de fleste steder til nå uten hell.... Endret 11. februar 2007 av Capi Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Sang med refr.: "No e det seint, no et det tidligt." (Tror ikke det er tidligt men noe sånt noe. ) Hørt den utrolig mange ganger men glemmer hver gang hva den heter. Noen som vet? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Vamp - Månemannen, Dag-Erik Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Vamp - Månemannen, Dag-Erik 7918798[/snapback] Takker. Det var riktig. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hei! Noen som kan fortelle meg soundtrack-listinga til filmen Push-Pull les om den her Eventuelt hvordan jeg kan finne tak i den? Jeg har prøvd å søke rundt, men finner generelt lite info om filmen. Bare gløm det, fann det Om andre lurer, så finner dere det her. Ganske innlysende når jeg tenker meg om Endret 11. februar 2007 av Memphis88 Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er det noen som vet parodien til beyonces Irreplaceable er å finne? Den norske parodien altså Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er en Techno / trance sang, helt på starten synger en jentestemme: Play that funky music now. Med en sånn "smurfestemme". Går vel under kategorien fjortistrance. Noen som vet? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tok opp dette fra di.fm, noen som vet hva sangen heter? Mixdasf.mp3 7912095[/snapback] Plx, someone! Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hørte en sang på radioen for mange år siden men fant aldri ut hvem av eller hva den heter men husker en god del av teksten. Det er en mannlig artist.Vil tro at det er ca 14år siden jeg hørte den. Den handler om en mann som har flyskrekk. det jeg husker: æ vil ikke knekke nakken så æ trives best på bakken men en dag så måtte æ opp i et fly, svetten rant av bein og armer og det skreik i mine tarmer flyvertinna sa nu må du ikke spy Refreng - Bare slapp av lille mann, om en motor står i brann. Mitt navn er Olga diesel, jeg serverer en gang tvist og når du flyr med oss så må du være optimist! Hadde blitt kjempeglad om noen kunne gi meg ledetråder til hvilken norsk artist som sang denne eller hva sangen heter. Har googlet og lett de fleste steder til nå uten hell.... 7918029[/snapback] Er det Teddy Nelson - Flyskrekk du mener ? Lenke til kommentar
IseliLja** Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva heter den nye (?) sangen til Magnet? Har hørt en sang et par ganger på radioen, men husker ikke helt teksten.. Var noe med "to find someone like you" 7915706[/snapback] Den heter "Lonely No More", og må ikke forveksles med Rob Thomas' makkverk fra 2005 med samme tittel. 7917141[/snapback] Takk takk Lenke til kommentar
cur_l Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva heter sangen NRK benyttet seg av under åpningen av Grand Prix i dag (og alle Grand Prix reklamer som har vært denne uken)? Den kan høres her (WebTV): http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/227970 Sangen kommer altså like etter at de har fløyet over Oslo og presentert programlederne (ca. 02:50 ut i programmet). 7915853[/snapback] Shapeshifters-Lola's Theme Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hva heter denne sangen (trykk "enter site"så kommer den) http://sensation.id-t.com/sensation2006/white/presale-to/ Endret 11. februar 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Litt google-søking gir meg Sander Kleinenberg - This Is Sensation Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Takker, kom ikke på noen ord og google med:D Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg digger sangen i denne filmen, men jeg har glemt helt hva den heter for noe. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå