Icywiz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Noen som vet hva sangen som spilles når man går inn på denne siden heter? Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Noen som vet hva sangen som spilles når man går inn på denne siden heter? 7892948[/snapback] Paul van Dyk - Nothing But You hehe.. er ikke akurat min stil Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Noen som vet hva denne sangen heter? Jeg har hørt den så mange ganger før, bare husker ikke hva den heter Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er vel så ille at jeg husker at det er Ameno av Era som at du ønsker å vite det. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 HEI Denne sangen vet jeg lite om. den starter med: "have you ever known". det er ei dame som synger. sjangeren er vel kanskje trance? vet du hvilken sang jeg prater om? *JFM* Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg lurer ikke på en sang. Men prøver å finne Lyrics til et live showet Minimum Maximum til Kraftwerk. På Music Non Stop sier en av dem. Gutter Nacht. Auf Wiedersehn og så sier han noe etter det jeg ikke får med meg. Noen som vet? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei... Husker ikke navn på sangen, helelr ikke artist ... Den har en del som er sånn "I cant sleep (eller see, aner ikke)" med trykk på I'en ... Trance / techno Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei... Husker ikke navn på sangen, helelr ikke artist ... Den har en del som er sånn "I cant sleep (eller see, aner ikke)" med trykk på I'en ... Trance / techno 7894672[/snapback] Faithless. Sangtittelen er nok "Insomnia", tror jeg. Lenke til kommentar
tjuetotrettini Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hva heter sanger som nettopp ble spilt på P3?Den var ganske funky, med en funky gitar... Håper på svar! Takk! 7885994[/snapback] du kan sikkert finne den igjen hær: http://www.nrk.no/kanal/nrk_petre/3046118.html 7888062[/snapback] Men finner ikke noen spillelister fra igår da... Hvorfor er det ikke det der? Eller er de der men jeg er blind? Sangen ble ihvertfall spilt på "Lydverket"... Håper noen kan hjelpe og finne det ut...!! 7891606[/snapback] Timbuktu - the botten is nådd http://www.youtube.com/watch?v=PLvQbkj-exE eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 http://video.kulturo.no/video.php?videoId=899 Noen som vet hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Klarte det på andre forsøk..vanskelig å høre teksten. Klarte å trekke ut "red nail that shoots from her toe". Google is my friend. Devendra Banhart - Insect Eyes And the one long red nail that shoots from her toe Is tickling my blood And shifting its flow Mm hmm hmm hmm And each strand of her hair is really insect eyes And each hole in her tongue is always occupied By the milk of the sun Ganske forstyrra tekst Endret 7. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
veluci Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 tviler på att noen kan hjelpe meg.. men det er en sang eg lurer på hva heter.. det er en technosang da..litt sånn heavy.. mange som hører på den idag. eneste sangen går ut på er og spille samme melodien omtrent hele sangen hehe. syntes den er litt kul Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 tviler på att noen kan hjelpe meg.. men det er en sang eg lurer på hva heter..det er en technosang da..litt sånn heavy.. mange som hører på den idag. eneste sangen går ut på er og spille samme melodien omtrent hele sangen hehe. syntes den er litt kul Du mener så og si alle enklere technosanger? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei... Husker ikke navn på sangen, helelr ikke artist ... Den har en del som er sånn "I cant sleep (eller see, aner ikke)" med trykk på I'en ... Trance / techno Faithless. Sangtittelen er nok "Insomnia", tror jeg. nei var ikke den. glemte å si at det var en dame som synger den delen Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen som vet hva sangen på slutten av denne videoen heter? Jeg mener den sangen som spilles under rulleteksten. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Noen som vet hva sangen på slutten av denne videoen heter? Jeg mener den sangen som spilles under rulleteksten. 7898928[/snapback] Det kunne hørest ut som noe fra E. S. Posthumus. De spiller iallefall i samme stilen. edit La til link Endret 8. februar 2007 av LeGranDuc Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei... Husker ikke navn på sangen, helelr ikke artist ... Den har en del som er sånn "I cant sleep (eller see, aner ikke)" med trykk på I'en ... Trance / techno Faithless. Sangtittelen er nok "Insomnia", tror jeg. nei var ikke den. glemte å si at det var en dame som synger den delen 7898806[/snapback] Kanskje det er "I Can't Sleep (Groovestylerz Remix)" med Commander Tom Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen som vet hva sangen som spilles når man går inn på denne siden heter? 7892948[/snapback] Paul van Dyk - Nothing But You hehe.. er ikke akurat min stil 7893193[/snapback] for en fin melodi.. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen som vet hvilken sang som spilles under "rulleteksten" etter hver The Shield episode? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen som vet hvilken sang som spilles under "rulleteksten" etter hver The Shield episode? 7899821[/snapback] 1. Theme Song -Song: Just Another Day -Artist: Vivian Romero -Info: A short clip is played when the Shield logo appears. The rest of the song is played during the end credits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå