Jernlov Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kan det være denne? 7859279[/snapback] This video has been removed due to copyright infringement. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Teit da. Ny link: http://www.youtube.com/watch?v=o5UOeu9Waa0 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Nokon som veit kva songen som begynner 00:30 i denne filmen heiter? På forhånd takk 7862079[/snapback] Jeg vet ikke hva sangen heter, men jeg føler meg ganske sikker på at Explicit er artisten. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som vet hva sangen som spilles i videoen heter. Morsom filmsnutt forresten :!: Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som vet hva sangen som spilles i videoen heter. Morsom filmsnutt forresten :!: 7862279[/snapback] ATC - Around the World Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Er ute etter artistnavnet på en sang jeg tror heter Angel. Er mange som har laget låter med navnet Angel så vet ikke hvilken det evt. er. Tror sangen går ca. som følger "Angels (keep) working for me" Håper på hjelp. Endret 3. februar 2007 av White Fox Lenke til kommentar
Matias Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som vet hva sangen som spilles i videoen heter. Morsom filmsnutt forresten :!: Ser du virkelig ikke kommentarene på førstesiden? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er ute etter artistnavnet på en sang jeg tror heter Angel. Er mange som har laget låter med navnet Angel så vet ikke hvilken det evt. er.Tror sangen går ca. som følger "Angels (keep) working for me" Håper på hjelp. 7862309[/snapback] Noe mer info? Pop/Rock/Vokal? Boyband eller puddelrock? Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei! Vi hadde en rockekonsert på skolen her om dagen. Så hørte jeg en sang der. Dette var spilt som cover-låt. Jeg spurte noen folk i bandet hva den het; "too much ass". Men jeg er ute etter artisen av denne sangen? Jeg legger ved link til opptak av sangen. PS: det er bare deler av refrenget som er tatt opp, og lyd-kvaliteten er dårlig. http://www.gamers-nor.com/too.wav Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei! Jeg er på jakt etter tittel og artist på denne sangen: I refrenget som synger dem "too much ass, too much ass". Mere husker jeg ikke. Men jeg har lagt ved et dårlig lydopptakk ifra en lokal konsert her nede. PS: Jeg fikk lov til å publisere dette opptaket. http://www.gamers-nor.com/too.wav Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei! Vi hadde en rockekonsert på skolen her om dagen. Så hørte jeg en sang der. Dette var spilt som cover-låt. Jeg spurte noen folk i bandet hva den het; "too much ass". Men jeg er ute etter artisen av denne sangen? Jeg legger ved link til opptak av sangen. PS: det er bare deler av refrenget som er tatt opp, og lyd-kvaliteten er dårlig. http://www.gamers-nor.com/too.wav Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Nokon som veit kva songen som begynner 00:30 i denne filmen heiter? På forhånd takk 7862079[/snapback] Jeg vet ikke hva sangen heter, men jeg føler meg ganske sikker på at Explicit er artisten. 7862210[/snapback] Explicit var ikkje nevnt i rulleteksten. De bandene som er nevnt i rulleteksten er: EPMD Biohazard Project Sted-Fast Skriptkeeper 6th boro records Riot Life Malava Brothers Mr. Six South side studios Dj Rusch South Side studios Wolftown Recordings UK Suicie City Dj Self Dj Dimond Rashun Dilema Billionare Records Pledge Richie Ric & Mad Sci Society Of my Era Epik/ nuff stylz Håper dette er til hjelp. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som har sett filmen Night at the Muesum? På slutten der går det i bakgrunnen en disco låt mens de fester. Hva heter den disco låta? Lenke til kommentar
Kong-king Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Lurer på hva sangen heter som har teksten: "What ever happend to sex, drugs and rock n roll? Now we just have aids, crack and techno" Har prøvd google, enneste svaret jeg får er Guns N`Roses. Trodde jeg hadde oversikten over hva Roses hadde produsert, så lurer på om det er riktig. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I Master and Commander er det en scene da de synger mens de drikke eller noe. Det er da han som senere tar selvmord synger så fint og alle andre stopper opp å synge. Noen som vet hva sangen heter, og hva han som synger der heter? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Lurer på hva denne sangen heter. fant den i Riding For A Living videoen av Nitro (snowboard accessories produsent..) ekstensiv googl'ing hjalp ikke. http://video.google.com/videoplay?docid=28...g+nitro#0h3m35s NitroRidingForALivingSample.mp3 Endret 4. februar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Noen som har sett filmen Night at the Muesum? På slutten der går det i bakgrunnen en disco låt mens de fester. Hva heter den disco låta? 7865484[/snapback] Earth Wind & Fire - September? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Lurer på hva sangen heter som har teksten: "What ever happend to sex, drugs and rock n roll? Now we just have aids, crack and techno" Har prøvd google, enneste svaret jeg får er Guns N`Roses. Trodde jeg hadde oversikten over hva Roses hadde produsert, så lurer på om det er riktig. Noen som vet? 7866166[/snapback] Nei, det er ikke Guns n' Roses. Sangen heter "War on Drugs", og artisten er Laughing Colors. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Det er en opera sang som blir brukt i produksjonen av Vinter VM som går på TV nå. Gamlingen lurte på om jeg viste hvilken det var. Men kanske noen her gjør? Edit: Etter dypere etterforskning viser det seg at sangen blir brukt av NRK før skiskytingen, og ikke noe mer. Endret 4. februar 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
freeri3 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hei! Funnet svar! A better day med Multicyde, var det jeg lette etter.. Jeg lurer litt på sangen "Vårsøg" av Henning Sommerro. Der er det en ganske kjent intro, som har blitt hermet, eller i hvert fall er ganske lik en(/flere) annen sang(er). Hvilke(n) sang er det jeg tenker på da? Det står helt stille for meg.. Endret 4. februar 2007 av freeri3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå