ChristR Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 http://www.apple.com/trailers/fox/epicmovie/large.html Er det noen som vet hva sangen som spilles i traileren til Epic Movie heter? Tunatic klarer ikke, og google vil ikke si hvilken det er. Spilles av og på fra midten av traileren og til slutten.. Ser forøvrig ut som en helt absurd teit film. ;P "referenget" på sangen går sånn(er bare lyder, så litt vanskelig men..): ****-diggi-dang-di-dang-di-dang-diggi-diggi.. ish.. 7849208[/snapback] TeddyBears STHLM & Mad Cobra - Cobrastyle Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Quoter meg selv Hva heter sangen som blir spilt i filmen the skulls når de 2 kliner på det heftigste?Mye gitar spilling og litt hes kvinnestemme..Det er det jeg husker Ingen som vet det? Endret 1. februar 2007 av Rancerz Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Quoter meg selvHva heter sangen som blir spilt i filmen the skull når de 2 kliner på det heftigste?Mye gitar spilling og litt hes kvinnestemme..Det er det jeg husker Ingen som vet det? 7851218[/snapback] Har du lest tittelen på tråden? Hvis det er The Skull fra 1965 så tror jeg det er lite håp om å finne sangen.. Endret 1. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har du lest tittelen på tråden?Hvis det er The Skull fra 1965 så tror jeg det er lite håp om å finne sangen.. 7851255[/snapback] Den er nok ikke fra 1965....Den er ganske ny trur jeg...2`rn er allerede kommet ut men ....Den er ikke såååå gammel siden han Brian fra 2 fast 2 furious spiller i den og han ser ikke veldig mye yngre ut enn i 2 fast 2 furious Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har du lest tittelen på tråden?Hvis det er The Skull fra 1965 så tror jeg det er lite håp om å finne sangen.. 7851255[/snapback] Den er nok ikke fra 1965....Den er ganske ny trur jeg...2`rn er allerede kommet ut men ....Den er ikke såååå gammel siden han Brian fra 2 fast 2 furious spiller i den og han ser ikke veldig mye yngre ut enn i 2 fast 2 furious 7851347[/snapback] Da er det en av disse: http://imdb.com/title/tt0192614/soundtrack Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Da er det en av disse: http://imdb.com/title/tt0192614/soundtrack 7851424[/snapback] Litt mange å velge imellom da:/ Håpet at noen viste hvilken det var jeg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Da er det en av disse: http://imdb.com/title/tt0192614/soundtrack 7851424[/snapback] Litt mange å velge imellom da:/ Håpet at noen viste hvilken det var jeg 7851443[/snapback] Man får ikke hjelp, med mindre man ikke er villig til å hjelpe seg selv. Ikke mer hjelp å få fra denne kanten. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Noen som vet om noen fine/bra "pianosanger"? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg tror du har spurt i feil tråd Spør her. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hørte en sang på nrk mp3 for noen minutter siden, klokken var kanskje rundt 23:40-23:45, og det var en remix av en Justin Timberlake sang, kanskje My Love? Det er ikke What Comes around goes around, hvertfall.. Og jeg ville ha spurt på mp3-forumet om siden hadde fungert, men det gjør den ikke.. Og det er ikke registrert noen spillelister i det tidsrommet, så håper noen her kan hjelpe meg! Sweet sang! Lenke til kommentar
lehaug Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 TeddyBears STHLM & Mad Cobra - Cobrastyle 7850287[/snapback] Man tackar så mycket! Du redda nattesøvnen min. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hørte en sang på nrk mp3 for noen minutter siden, klokken var kanskje rundt 23:40-23:45, og det var en remix av en Justin Timberlake sang, kanskje My Love?DFA har gjort en remix av My Love, du kan jo tråle noen blogger og finne et lytteeksemplar av den kanskje? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Noen som vet hva sangen i de siste 2 minuttene av denne filmen heter? Tror det skal være relativt lett for en musikk kjenner å vite det. Kjent sang. http://www.bakis.se/film/film_visa.php?id=56 Takker Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg lurer på den metal sangen samene spiller første gang du ser de på slipp jimmi fri noen som vet det? er vell noe type black metal eller noe Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg lurer på den metal sangen samene spiller første gang du ser de på slipp jimmi fri noen som vet det? er vell noe type black metal eller noe 7855981[/snapback] Lest første post? Du har 8 sanger å velge imellom. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Super duper Roxette Remix!!?? Hvem er det funky sang..Mange kjente roxette sanger i en sang, nesten helt ny.. 7845481[/snapback] Måå vite Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Noen som kan si meg hvilken sang dette er? Og hvilke sanger denne er satt sammen av? http://sjurvaage.com/musikk/sang.mp3 Og hvilken sang hu negroide dama synger i slutten av Pelle og Proffen: De blå ulver. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Vet noen hva sangen som spilles i slutten av filmen Bowling for Columbine heter? Begynner med "I see dreams....." Noen? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Vet noen hva sangen som spilles i slutten av filmen Bowling for Columbine heter? Begynner med "I see dreams....." Noen? 7856794[/snapback] Det er sikkert "What a Wonderful World", av Louis Armstrong. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er ufattelig plagsomt at folk ikke leser første innlegget! Hadde du gjort det Yaricks hadde du funnet sangen! ; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå