Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den der Kims reklamen med "Thunder and lightening ... Fire in the sky"-sangen.

7837616[/snapback]

Noen som vet hva den heter?

7840621[/snapback]

"Fire In The Sky", komponert av Martin Aune og Lars Kilevold i produksjonsselskapet Whistle & Hum og utgitt under artistnavnet Thunderlords. :)

Reklamefilmen: http://whistleandhum.com/showreel/kims.mpg

Musikken: http://whistleandhum.com/showreel/mp3/kims_fireinthesky.mp3

Endret av johnj
Lenke til kommentar

Starten, og da spesielt gitarriffet, på den siste låta på CC Cowboys album Evig Liv - Sentimental - minner utrolig om en annen sang jeg hørte mye på rundt -99. Karakteristisk for sangen er en veldig grov, dyp og skikkelig tøff mannsstemme, noen som har peiling?

Lenke til kommentar

Hmm Er det NOEN som har snøring på hvem som har, og hva den heter, piano-melodien som spilles av i DareDevil, når Matt kaster en rose ned på gata hvor faren ble drept? Jeg vet melodien har blitt brukt i flere filmer og tvserier for å gi en trist/stemning. Siste serie er bl.a House.

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Trenger HJELP!!

Hva heter den populære trance sangen, som har blitt spilt en stund nå. Den ligner veldig på "I'll be ready" med Sunblock. Tror den går noe sånn her: "You gotta keep strong, gotta kep strong. Gotta keep strong... osv"?

Jeg vet det er lite hint, men det er alt jeg husker.

Den er veldig populær, eller var i hvert fall det for en liten stund siden. Spilles en del fortsatt.

Takk på forhånd. thumbup.gif

User is online!Profile CardPM

Har lagt ved en fil hvor jeg nynner sangen. Håper dette hjelper.

sang.wav

Lenke til kommentar
Kan ha vært noe av Raga Rockers, Olag. Michael Krohn har veldig mørk stemme, og de har rocka Norge siden 80-tallet med klassikere.

7844205[/snapback]

Takker for svar, men bandet er ikke fra norge

7844354[/snapback]

Eneste jeg kan komme på da er Crash Test Dummies. De hadde noen hits på slutten av 90-tallet, bl.a. MMMMMMMMMmmmmmm. Han har kjempemørk stemme.

Lenke til kommentar

Hei! ;)

Har flere dager hørt en nydelig sang på radioen på vei til skolen.

Er en mann som synger, poplåt og jeg mener han synger I i refrenget.

Har du hørt sangen vet du hva jeg mener. Han holder den leeeenge..

"Cuuuuz IIIIIIIIIIIIIIII" eller noe. Bekager, men jeg husker ikke mer av teksten, skal prøve å få med meg mer neste gang.

Takk.

Lenke til kommentar
Hei! ;)

Har flere dager hørt en nydelig sang på radioen på vei til skolen.

Er en mann som synger, poplåt og jeg mener han synger I i refrenget.

Har du hørt sangen vet du hva jeg mener. Han holder den leeeenge..

"Cuuuuz IIIIIIIIIIIIIIII" eller noe. Bekager, men jeg husker ikke mer av teksten, skal prøve å få med meg mer neste gang.

Takk.

7848795[/snapback]

Take That - Patience?

Lenke til kommentar

http://www.apple.com/trailers/fox/epicmovie/large.html

Er det noen som vet hva sangen som spilles i traileren til Epic Movie heter? Tunatic klarer ikke, og google vil ikke si hvilken det er. Spilles av og på fra midten av traileren og til slutten.. Ser forøvrig ut som en helt absurd teit film. ;P

"referenget" på sangen går sånn(er bare lyder, så litt vanskelig men..): ****-diggi-dang-di-dang-di-dang-diggi-diggi.. ish..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...