Gaston Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Den der Kims reklamen med "Thunder and lightening ... Fire in the sky"-sangen. 7837616[/snapback] Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
tiss Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Noen som kan fortelle meg hva den første sangen heter i denne videoen? Den helt i begynnelsen før Fergie. http://www.youtube.com/watch?v=Z2ScCKyHIPI 7839702[/snapback] Black Eyed Peas - They Don't Want Music 7840342[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Corn Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva heter stykket og hvem er komponist til sangen som spilles etter ca 10 sekunder her? http://youtube.com/watch?v=UGjiFW0qr3o Er jo superkjent, men jeg er ikke dreven på klassisk musikk (ennå) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det er Rondo Alla Turca komponert av Mozart, tror jeg. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva heter theme-sangen i kongen av queens? 7840612[/snapback] Jeg tror egentlig den bare heter "The King of Queens Theme". Artisten er Billy Vera and the Beaters. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Den der Kims reklamen med "Thunder and lightening ... Fire in the sky"-sangen. 7837616[/snapback] Noen som vet hva den heter? 7840621[/snapback] "Fire In The Sky", komponert av Martin Aune og Lars Kilevold i produksjonsselskapet Whistle & Hum og utgitt under artistnavnet Thunderlords. Reklamefilmen: http://whistleandhum.com/showreel/kims.mpg Musikken: http://whistleandhum.com/showreel/mp3/kims_fireinthesky.mp3 Endret 1. februar 2007 av johnj Lenke til kommentar
kommando Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Starten, og da spesielt gitarriffet, på den siste låta på CC Cowboys album Evig Liv - Sentimental - minner utrolig om en annen sang jeg hørte mye på rundt -99. Karakteristisk for sangen er en veldig grov, dyp og skikkelig tøff mannsstemme, noen som har peiling? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hmm Er det NOEN som har snøring på hvem som har, og hva den heter, piano-melodien som spilles av i DareDevil, når Matt kaster en rose ned på gata hvor faren ble drept? Jeg vet melodien har blitt brukt i flere filmer og tvserier for å gi en trist/stemning. Siste serie er bl.a House. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kan ha vært noe av Raga Rockers, Olag. Michael Krohn har veldig mørk stemme, og de har rocka Norge siden 80-tallet med klassikere. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Noen som vet hva denne sangen heter? og hvem som synger Endret 31. januar 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det står jo i infoen: "one piece clip to the Sailor Song by Toybox" Lenke til kommentar
kommando Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kan ha vært noe av Raga Rockers, Olag. Michael Krohn har veldig mørk stemme, og de har rocka Norge siden 80-tallet med klassikere. 7844205[/snapback] Takker for svar, men bandet er ikke fra norge Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Super duper Roxette Remix!!?? Hvem er det funky sang.. Mange kjente roxette sanger i en sang, nesten helt ny.. Endret 1. februar 2007 av MeSs Lenke til kommentar
khvm Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei folkens! Trenger HJELP!! Hva heter den populære trance sangen, som har blitt spilt en stund nå. Den ligner veldig på "I'll be ready" med Sunblock. Tror den går noe sånn her: "You gotta keep strong, gotta kep strong. Gotta keep strong... osv"? Jeg vet det er lite hint, men det er alt jeg husker. Den er veldig populær, eller var i hvert fall det for en liten stund siden. Spilles en del fortsatt. Takk på forhånd. thumbup.gif User is online!Profile CardPM Har lagt ved en fil hvor jeg nynner sangen. Håper dette hjelper. sang.wav Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kan ha vært noe av Raga Rockers, Olag. Michael Krohn har veldig mørk stemme, og de har rocka Norge siden 80-tallet med klassikere. 7844205[/snapback] Takker for svar, men bandet er ikke fra norge 7844354[/snapback] Eneste jeg kan komme på da er Crash Test Dummies. De hadde noen hits på slutten av 90-tallet, bl.a. MMMMMMMMMmmmmmm. Han har kjempemørk stemme. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Eller Creed, muligens? Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hva heter sangen som blir spilt i filmen the skulls når de 2 kliner på det heftigste? Mye gitar spilling og litt hes kvinnestemme..Det er det jeg husker Endret 1. februar 2007 av Rancerz Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei! Har flere dager hørt en nydelig sang på radioen på vei til skolen. Er en mann som synger, poplåt og jeg mener han synger I i refrenget. Har du hørt sangen vet du hva jeg mener. Han holder den leeeenge.. "Cuuuuz IIIIIIIIIIIIIIII" eller noe. Bekager, men jeg husker ikke mer av teksten, skal prøve å få med meg mer neste gang. Takk. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei! Har flere dager hørt en nydelig sang på radioen på vei til skolen. Er en mann som synger, poplåt og jeg mener han synger I i refrenget. Har du hørt sangen vet du hva jeg mener. Han holder den leeeenge.. "Cuuuuz IIIIIIIIIIIIIIII" eller noe. Bekager, men jeg husker ikke mer av teksten, skal prøve å få med meg mer neste gang. Takk. 7848795[/snapback] Take That - Patience? Lenke til kommentar
lehaug Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 http://www.apple.com/trailers/fox/epicmovie/large.html Er det noen som vet hva sangen som spilles i traileren til Epic Movie heter? Tunatic klarer ikke, og google vil ikke si hvilken det er. Spilles av og på fra midten av traileren og til slutten.. Ser forøvrig ut som en helt absurd teit film. ;P "referenget" på sangen går sånn(er bare lyder, så litt vanskelig men..): ****-diggi-dang-di-dang-di-dang-diggi-diggi.. ish.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå