Stringer Bell Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hva heter sangen helt i starten av denne filmen? Og den i de siste 2 min av filmen? http://www.bakis.se/film/film_visa.php?id=56 Takker Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hva heter den artisten/sangen som spilles i reklamen/introen til programet "Planeten vår", som går på Nrk1 på søndager halv ni til ni. Hva heter denne sangen? 7819670[/snapback] Rob D - Clubbed To Death? 7820114[/snapback] JA! trengte den til et videoklipp vi lager takk Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hva heter sangen helt i starten av denne filmen? Og den i de siste 2 min av filmen? http://www.bakis.se/film/film_visa.php?id=56 Takker 7832551[/snapback] I starten: The Disco Boys - For You (original: Mannfred Mann's Earth Band - For You) Lenke til kommentar
XeLusiOn Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Rett før Champions League finalen i fjor, var det en mann som "snakket" med spillerne rett før en viktig kamp (det var forresten Barcelona - Arsenal)Han hadde litt "gammel" stemme så det var litt rørende...han snakket for å piffe opp spillerne, så de skulle være tente tror det er noe med Sunday morning (noe som bare dukker opp når jeg tenker på det ) eller noe...... 7820128[/snapback] Forstår ikke sammenhengen mellom fotballen og det du sier om sunday morning, men kan det være Faith No More - Easy Like Sunday Morning? 7820320[/snapback] mener at sangen kanskje het noe med Sunday Morning, men det var ikke Faith no More skal jeg si noe av det jeg husker så er det at det var en gammel mann som snakket, mens han snakka så man fotball-klipp og sånt... er det ingen som så på CL mellom Arsenal og Barca???? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du kan kanskje beskrive sangen i steden for mannen som snakker? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Er det noen som vet hvilken låt de bruker i den så kjente Stop The Emo Plague/Death To Emo Haircuts!-videoen? Edit: Iherdig googling tilsier dette kan være Unearth - The Great Dividers, så jeg prøver der inntil videre. Endret 30. januar 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Noen som vet hva låta i starten av denne videoen heter? Rolig piano musikk.. Lenke til kommentar
XeLusiOn Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du kan kanskje beskrive sangen i steden for mannen som snakker? 7833066[/snapback] som jeg sa: gammel man som snakker, snakker liksom om hvordan de skal spille (er det virkelig ingen som ser på CL?? ), men det er liksom ikke en sang men han prater med litt musikk i bakgrunnen og etter hvert begynner spillerne å juble å klappe for treneren det er det jeg husker det er tross alt et år siden jeg hørte den sist, og har bare hørt den EN gang Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du kan kanskje beskrive sangen i steden for mannen som snakker? 7833066[/snapback] som jeg sa: gammel man som snakker, snakker liksom om hvordan de skal spille (er det virkelig ingen som ser på CL?? ), men det er liksom ikke en sang men han prater med litt musikk i bakgrunnen og etter hvert begynner spillerne å juble å klappe for treneren det er det jeg husker det er tross alt et år siden jeg hørte den sist, og har bare hørt den EN gang 7836217[/snapback] hmm et klipp fra "any given sunday" kanskje? Lenke til kommentar
tiss Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Noen som kan fortelle meg hva den første sangen heter i denne videoen? Den helt i begynnelsen før Fergie. http://www.youtube.com/watch?v=Z2ScCKyHIPI Lenke til kommentar
XeLusiOn Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du kan kanskje beskrive sangen i steden for mannen som snakker? 7833066[/snapback] som jeg sa: gammel man som snakker, snakker liksom om hvordan de skal spille (er det virkelig ingen som ser på CL?? ), men det er liksom ikke en sang men han prater med litt musikk i bakgrunnen og etter hvert begynner spillerne å juble å klappe for treneren det er det jeg husker det er tross alt et år siden jeg hørte den sist, og har bare hørt den EN gang 7836217[/snapback] hmm et klipp fra "any given sunday" kanskje? 7836362[/snapback] JAAAAAAAAAA TAKKER OG BUKKER Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Den her sangen.. hva heter den? Link Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Den her sangen.. hva heter den? Link 7838263[/snapback] Les første post. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kunne kanskje googlet den. Ridin'. Men denne er uansett mye bedre. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kunne kanskje googlet den. Ridin'. Men denne er uansett mye bedre. 7838376[/snapback] Takker så mye Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Husker jeg hørt en sang for et stykke tid siden (er vel 5år nå). Sjangeren er trance og sangen ble spilt ved hjelp av lyder fra en telefons taster. Jeg kan huske det var uvær i bakgrunnen, men ikke så mye annet. Noen som vet hvilken sang jeg sikter etter? Lenke til kommentar
tiss Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Noen som kan fortelle meg hva den første sangen heter i denne videoen? Den helt i begynnelsen før Fergie. http://www.youtube.com/watch?v=Z2ScCKyHIPI Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva heter den sangen som er i slutten av den episoden av american dad der stewe og stan tar anabole sterioder og får pupper..? de poser så er det en sang.. Lenke til kommentar
sexten Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Noen som kan fortelle meg hva den første sangen heter i denne videoen? Den helt i begynnelsen før Fergie. http://www.youtube.com/watch?v=Z2ScCKyHIPI 7839702[/snapback] Black Eyed Peas - They Don't Want Music Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva heter theme-sangen i kongen av queens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå