sexten Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei! Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? http://www.metacafe.com/watch/376887/footbal_show/ 7774578[/snapback] Panjabi MC feat. Beenie Man - Jogi Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er det noen som vet om noen andre artister som synger sangen "The other side"? Jeg har hørt Aleksander Denstad With sin versjon. Vet ikke om han har skrevet den så derfor lurer jeg Lenke til kommentar
Teds Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er det noen som vet om noen andre artister som synger sangen "The other side"? Jeg har hørt Aleksander Denstad With sin versjon. Vet ikke om han har skrevet den så derfor lurer jeg 7776037[/snapback] Er det ulovlig å søke på tittelen eller? Ett lite søk på "The Other Side" og jeg fikk en drøss artister. Hvem skrev den, har ikke peiling, men her har du en del.. Scissor Sisters The Other Side Aleksander Denstad With The Other Side Fey The Other Side From Zero The Other Side Lil' Rob The Other Side David Gray The Other Side Nelly The Other Side Anne Murray The Other Side Billy Ray Cyrus The Other Side Toto The Other Side Lenny Kravitz The Other Side Smile Empty Soul The Other Side Morphine The Other Side Richard Marx The Other Side Charlie Major The Other Side Aerosmith The Other Side Pink Cream 69 The Other Side Abreaction The Other Side Paul Van Dyk The Other Side Dismemberment Plan The Other Side Skyhooks The Other Side Shamen The Other Side Avalon The Other Side Lenke til kommentar
kzn Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Leter etter en sang som går slik: "Here I am, I made it so you want me back" Genre typ dance. Noen som vet hva det kan være? 7775271[/snapback] special d - here i am? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hva hetter sangen som kommer etter at Sara sier noe sånt: "Yes mom, Im straight" etter ca. 5 min. Teksten er noe sånt: " See that girl Watch her dance If I knew her name I wouldnt have to sit on my hands" osv. 7770858[/snapback] ingen? klarte å glemme link seff.. her e videoen hvor sangen er(etter 5 min.) http://www.youtube.com/watch?v=SPGWRS9B5_0 Endret 22. januar 2007 av MGS3 Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Noen som vet hva den vedlagte sangen heter? Tror kanskje det kan være Linkin Park. Beklager for dårlig lyd, og hakkete sang. Edit: Hør på slutten av sangen. Sang.WAV Endret 22. januar 2007 av Fatty Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Den snutten der hadde så lav lyd at det er nesten håpløst å si. Men med tanke på ganske virtuos basspilling og funky rytme ville jeg tippet på enten Primus eller Rage against the Machine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva skal jeg søke på for å finne den lyden som ofte blir spillt i skrekk filmer når noen plutselig hopper overraskende fremfor en person, ofte med en kniv elns. i hånden. Den går i impulser kan du si: IIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIII!!!!! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg lurer på sangtittelen til denne sangen: Det er en versjon av Lille rødhette, man bare på engelsk. Han som synger har en mørk stemme og det er vel techno eller transmusikk.. Trur den er litt gammel. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg lurer på sangtittelen til denne sangen: Det er en versjon av Lille rødhette, man bare på engelsk. Han som synger har en mørk stemme og det er vel techno eller transmusikk.. Trur den er litt gammel. 7777943[/snapback] A-moe - Little red riding hood Denne? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Okey. Kanskje peiling på hvilken sang også? Her er snutten på nytt, litt høyere. Sang2.wav Lenke til kommentar
lehaug Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som vet hva den vedlagte sangen heter?Tror kanskje det kan være Linkin Park. Beklager for dårlig lyd, og hakkete sang. Edit: Hør på slutten av sangen. 7777573[/snapback] Dette er nok som du sier Linkin Park, sangen heter "A Place For My Head" og er på Albumet "Hybrid Theory" (2000). //Lehaug Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg lurer på sangtittelen til denne sangen: Det er en versjon av Lille rødhette, man bare på engelsk. Han som synger har en mørk stemme og det er vel techno eller transmusikk.. Trur den er litt gammel. 7777943[/snapback] A-moe - Little red riding hood Denne? 7778023[/snapback] Jepp, mener det ja. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 *snip* 7776271[/snapback] Å søke på sangen vil jeg ikke få mye ut av. Listen du fant var lang å hvis jeg skulle sjekke alle dem for å se om det var samme sang vil ta lang tid så derfor spurte jeg her Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva skal jeg søke på for å finne den lyden som ofte blir spillt i skrekk filmer når noen plutselig hopper overraskende fremfor en person, ofte med en kniv elns. i hånden.Den går i impulser kan du si: IIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIII!!!!! 7777942[/snapback] Jeg kan fortelle deg hva lyden er. Det er høyfrekventerte fiolinlyder, altså man tar pizzicato med strengen på en ganske lys tone. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som vet hva den vedlagte sangen heter?Tror kanskje det kan være Linkin Park. Beklager for dårlig lyd, og hakkete sang. Edit: Hør på slutten av sangen. 7777573[/snapback] Dette er nok som du sier Linkin Park, sangen heter "A Place For My Head" og er på Albumet "Hybrid Theory" (2000). //Lehaug 7778075[/snapback] Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Moldarin Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hei, Noen som vet hvilken sang det er som spilles når han sier «you know, I have this neighboor, that is really pretty» «Ahh! Ih- ih! Danger, danger!» i traileren til Science of Sleep? Endret 23. januar 2007 av Moldarin Lenke til kommentar
hjelen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hørte på radioen idag.. et "band" eller en trio elnosånt som parodierte "gitarkameratene" og sang en parodi av Halleluja.. den var dritmorsom.. men lurer på om noen vet hvem det er som står bak den låta.. (altså parodien..) de sang noe om at "hvem faen er askil Holm" og eksen til Elin Tvedt.. fikk ikke med meg helt... men jeg lo.. noen som vet ? 7234660[/snapback] Det er bl.a Espen Beranek Holm Du kan se dem på linken. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Noen som vet om et program som fjerner vokal? Skulle gjerne ha fjernet vokalen i "The Kids - Vil du værra me' mæ' hjem i natt". Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Noen som vet om et program som fjerner vokal? Skulle gjerne ha fjernet vokalen i "The Kids - Vil du værra me' mæ' hjem i natt". 7780651[/snapback] Musikkskaping og instrumenter. "Diskuter instrumenter, komponering, musikkproduksjon, hardware, software og andre ting som relateres til de kreative eller tekniske sidene ved musikkskaping." (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå