Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

For en stund siden skrev jeg at jeg var på jakt etter en sang som jeg har lett etter siden sommeren. Jeg skrev også at noe av teksten var "I stand by/with you".

Nå har det seg slik at noen jeg kjenner hadde denne låten. Men låten til vennen min er ikke originalen. Det er en techno, kanskje remix av sangen.

Det er Gigi D'Agostino som synger den og sangen heter "L'amour toujours" eller "I'll fly with you" som noen også kaller den.

Er det noen her som vet originalen til denne sangen? Tror det skal være en kvinnelig artist.

På forhånd takk :)

Edit: lurer på om det kanskje er Gigi som har originalen, men jeg har hørt en annen versjon med en dame, litt sånn pop, som jeg synes er finere :whistle:

Endret av Majia90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Noen som vet hvor jeg kan finne musikken/filmen i reklamen for tallamore dew(går mye på discovery channel)?

-En sang som er på en CD i "fra saga til CD", lærebok i norsk.

Tror den er av Arve Moen Bergset, og handler om bukkene bruse. (har søkt ja, umulig å finne)

Endret av varmit
Lenke til kommentar
Hei igjen!

For en stund siden skrev jeg at jeg var på jakt etter en sang som jeg har lett etter siden sommeren. Jeg skrev også at noe av teksten var "I stand by/with you".

Nå har det seg slik at noen jeg kjenner hadde denne låten. Men låten til vennen min er ikke originalen. Det er en techno, kanskje remix av sangen.

Det er Gigi D'Agostino som synger den og sangen heter "L'amour toujours" eller "I'll fly with you" som noen også kaller den.

Er det noen her som vet originalen til denne sangen? Tror det skal være en kvinnelig artist.

Edit: lurer på om det kanskje er Gigi som har originalen, men jeg har hørt en annen versjon med en dame, litt sånn pop, som jeg synes er finere :whistle:

7736025[/snapback]

Det er ikke Richard Marx - Right Here Waiting For You du tenker på?

Lenke til kommentar

Klarer dere denne blir jeg imponert. Er en trance\techno låt, norsk gruppe. Husker ikke nøyaktig årstall, men er ganske sikker på at den kom mellom 2000-2004. Tempoet i låten er ikke rask og ikke noe synging såvidt jeg husker. Hører låta i hodet, men husker jo f... ikke hva låte\gruppa heter. Så hvis noen har en noen ledetråder, tips osv er jeg takknemlig :)

Endret av trra
Lenke til kommentar
Hei igjen!

7736025[/snapback]

Det er ikke Richard Marx - Right Here Waiting For You du tenker på?

7736849[/snapback]

Er nok ikke det, er helt sikker på at det er han Gigi. Men jeg fant den faktisk selv :D

Virker som han har laget mange remixer av den, så tilfeldigvis fant jeg akkurat den jeg ville ha. Men takk likevel :cool:

Lenke til kommentar
Klarer dere denne blir jeg imponert. Er en trance\techno låt, norsk gruppe. Husker ikke nøyaktig årstall, men er ganske sikker på at den kom mellom 2000-2004. Tempoet i låten er ikke rask og ikke noe synging såvidt jeg husker. Hører låta i hodet, men husker jo f... ikke hva låte\gruppa heter. Så hvis noen har en noen ledetråder, tips osv er jeg takknemlig :)

7736868[/snapback]

2PM var jo populære i litt av den perioden.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen heter som går slik "Sunday, sunday morning". Jeg trodde det var The Manroes, men det var ikke det tror jeg...

Eneste jeg vet var at refrenget gikk slik "sunday, sunday morning" og at det var en mann som sang.

Takk

7730296[/snapback]

Kan være Sunday Morning av Maroon 5, men der synger han ikke sunday to ganger.

7733952[/snapback]

Tror nok det er The Monroes - Sunday People

Lenke til kommentar

7736868[/snapback]

Galaxy?

grusom sjanger, grusom musikk, men jeg husker slikt

Flaut for meg dette...kom på at sangen heter Lullaby

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar

7736868[/snapback]

Galaxy?

grusom sjanger, grusom musikk, men jeg husker slikt

Flaut for meg dette...kom på at sangen heter Lullaby

7737833[/snapback]

http://www.galaxee.no/disc.html

Lenke til kommentar
Er på utkikk etter ein sang, heter Cosmic Dancer eller noe sånt.

De synger noe sånt som dette: "Hey baby I'm the cosmic dancer, do you want to have a little romance."

Nokon som aner hva sang det kan være? ^_^

7739450[/snapback]

Du har selvfølgelig prøvd å google?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...