Missen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hei igjen! For en stund siden skrev jeg at jeg var på jakt etter en sang som jeg har lett etter siden sommeren. Jeg skrev også at noe av teksten var "I stand by/with you". Nå har det seg slik at noen jeg kjenner hadde denne låten. Men låten til vennen min er ikke originalen. Det er en techno, kanskje remix av sangen. Det er Gigi D'Agostino som synger den og sangen heter "L'amour toujours" eller "I'll fly with you" som noen også kaller den. Er det noen her som vet originalen til denne sangen? Tror det skal være en kvinnelig artist. På forhånd takk Edit: lurer på om det kanskje er Gigi som har originalen, men jeg har hørt en annen versjon med en dame, litt sånn pop, som jeg synes er finere Endret 16. januar 2007 av Majia90 Lenke til kommentar
varmit Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) -Noen som vet hvor jeg kan finne musikken/filmen i reklamen for tallamore dew(går mye på discovery channel)? -En sang som er på en CD i "fra saga til CD", lærebok i norsk. Tror den er av Arve Moen Bergset, og handler om bukkene bruse. (har søkt ja, umulig å finne) Endret 16. januar 2007 av varmit Lenke til kommentar
Matias Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Fattaru - Hörde jag skål? 7718336[/snapback] Hjertlig Lenke til kommentar
Missen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 snip Du kan jo sjekke alle svarene du finner ved å søke "I'll fly with you" og "I'll fly with you" remix på Google, hvis ikke du har gjort det. 7736661[/snapback] Jeg har nok gjort det. Fikk nok bare opp samme artist Lenke til kommentar
sexten Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei igjen!For en stund siden skrev jeg at jeg var på jakt etter en sang som jeg har lett etter siden sommeren. Jeg skrev også at noe av teksten var "I stand by/with you". Nå har det seg slik at noen jeg kjenner hadde denne låten. Men låten til vennen min er ikke originalen. Det er en techno, kanskje remix av sangen. Det er Gigi D'Agostino som synger den og sangen heter "L'amour toujours" eller "I'll fly with you" som noen også kaller den. Er det noen her som vet originalen til denne sangen? Tror det skal være en kvinnelig artist. På forhånd takk Edit: lurer på om det kanskje er Gigi som har originalen, men jeg har hørt en annen versjon med en dame, litt sånn pop, som jeg synes er finere 7736025[/snapback] Det er ikke Richard Marx - Right Here Waiting For You du tenker på? Lenke til kommentar
trra Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Klarer dere denne blir jeg imponert. Er en trance\techno låt, norsk gruppe. Husker ikke nøyaktig årstall, men er ganske sikker på at den kom mellom 2000-2004. Tempoet i låten er ikke rask og ikke noe synging såvidt jeg husker. Hører låta i hodet, men husker jo f... ikke hva låte\gruppa heter. Så hvis noen har en noen ledetråder, tips osv er jeg takknemlig Endret 16. januar 2007 av trra Lenke til kommentar
Missen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei igjen!For en stund siden skrev jeg at jeg var på jakt etter en sang som jeg har lett etter siden sommeren. Jeg skrev også at noe av teksten var "I stand by/with you". Nå har det seg slik at noen jeg kjenner hadde denne låten. Men låten til vennen min er ikke originalen. Det er en techno, kanskje remix av sangen. Det er Gigi D'Agostino som synger den og sangen heter "L'amour toujours" eller "I'll fly with you" som noen også kaller den. Er det noen her som vet originalen til denne sangen? Tror det skal være en kvinnelig artist. På forhånd takk Edit: lurer på om det kanskje er Gigi som har originalen, men jeg har hørt en annen versjon med en dame, litt sånn pop, som jeg synes er finere 7736025[/snapback] Det er ikke Richard Marx - Right Here Waiting For You du tenker på? 7736849[/snapback] Er nok ikke det, er helt sikker på at det er han Gigi. Men jeg fant den faktisk selv Virker som han har laget mange remixer av den, så tilfeldigvis fant jeg akkurat den jeg ville ha. Men takk likevel Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Klarer dere denne blir jeg imponert. Er en trance\techno låt, norsk gruppe. Husker ikke nøyaktig årstall, men er ganske sikker på at den kom mellom 2000-2004. Tempoet i låten er ikke rask og ikke noe synging såvidt jeg husker. Hører låta i hodet, men husker jo f... ikke hva låte\gruppa heter. Så hvis noen har en noen ledetråder, tips osv er jeg takknemlig 7736868[/snapback] 2PM var jo populære i litt av den perioden. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Lurer også på hva den sangen som er med i rimi reklama heter, "nå skal havreskjorta på" ... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Noen som vet hva sangen heter som går slik "Sunday, sunday morning". Jeg trodde det var The Manroes, men det var ikke det tror jeg... Eneste jeg vet var at refrenget gikk slik "sunday, sunday morning" og at det var en mann som sang. Takk 7730296[/snapback] Kan være Sunday Morning av Maroon 5, men der synger han ikke sunday to ganger. 7733952[/snapback] Tror nok det er The Monroes - Sunday People Lenke til kommentar
trra Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 2PM var jo populære i litt av den perioden. 7737175[/snapback] Ganske sikkert på at det ikke var 2pm. 2pm hadde vel flere hiter, denne gruppa mener jeg hadde kun denne hiten, som jeg selvsagt ikke husker navnet på... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Klarer dere denne blir jeg imponert. Er en trance\techno låt, norsk gruppe. Husker ikke nøyaktig årstall, men er ganske sikker på at den kom mellom 2000-2004. Tempoet i låten er ikke rask og ikke noe synging såvidt jeg husker. Hører låta i hodet, men husker jo f... ikke hva låte\gruppa heter. Så hvis noen har en noen ledetråder, tips osv er jeg takknemlig 7736868[/snapback] Galaxy? grusom sjanger, grusom musikk, men jeg husker slikt Flaut for meg dette...kom på at sangen heter Lullaby Endret 16. januar 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Klarer dere denne blir jeg imponert. Er en trance\techno låt, norsk gruppe. Husker ikke nøyaktig årstall, men er ganske sikker på at den kom mellom 2000-2004. Tempoet i låten er ikke rask og ikke noe synging såvidt jeg husker. Hører låta i hodet, men husker jo f... ikke hva låte\gruppa heter. Så hvis noen har en noen ledetråder, tips osv er jeg takknemlig 7736868[/snapback] Galaxy? grusom sjanger, grusom musikk, men jeg husker slikt Flaut for meg dette...kom på at sangen heter Lullaby 7737833[/snapback] http://www.galaxee.no/disc.html Lenke til kommentar
trra Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Takker, var Galaxee med the crow song jeg var ute etter. Hadde jo flere kjente de, ikke bare en som jeg først husket. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kan noen hjelpe meg med denne? Det eneste jeg husker er "One is the ----, the two could be as bad as one." Noen som har peiling på hvilken sang det kan være? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kan noen hjelpe meg med denne? Det eneste jeg husker er "One is the ----, the two could be as bad as one." Noen som har peiling på hvilken sang det kan være? 7738280[/snapback] Hip Hop, Rock, hvilken sjanger? dame som sang? Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er på utkikk etter ein sang, heter Cosmic Dancer eller noe sånt. De synger noe sånt som dette: "Hey baby I'm the cosmic dancer, do you want to have a little romance." Nokon som aner hva sang det kan være? ^_^ Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er på utkikk etter ein sang, heter Cosmic Dancer eller noe sånt. De synger noe sånt som dette: "Hey baby I'm the cosmic dancer, do you want to have a little romance." Nokon som aner hva sang det kan være? ^_^ 7739450[/snapback] Du har selvfølgelig prøvd å google? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Leter etter en sang, refrenget går noe sånn her : would u ride for me, i would ride for u, would u die for me, i would die for u Resten av sangen er på norsk, bare litt av refrenget som er på engelsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå