Rusher Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hva heter den sangen der de synger "JabbaJabbaJeo, ååhhå! Jabbajabbejeo eåh" eller noe i den duren? noen som vet? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 snip 7723196[/snapback] Mener jeg hørte Sigur Rós - Hoppipolla i en Viasat reklame, men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
sexten Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hva heter den sangen der de synger "JabbaJabbaJeo, ååhhå! Jabbajabbejeo eåh" eller noe i den duren? noen som vet? 7724040[/snapback] Bobby Summer - Jabba Jabba Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Noen som vet hva den bakgrunns sangen som spilles i den reklamen for Citröen heter? Går på TV2 nå! EDIT: Fant link til reklamen: http://www.citroen.no/kampanje/kampanje_110107.htm Andak Endret 15. januar 2007 av Andak Lenke til kommentar
paprikaaa Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har en sang på hjernen og jeg finner det ikke ut! Har lett overalt, inkludert her, men ingenting. Det er en typisk boyband-gruppe som i refrenger synger noe sånt som: Oh baby i loooooove you, i waaant you, i neeeed you in my life. I still love you i still want you i still need you in my life... Håper noen vet=) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 paprikaaa: NELLY » In my life ? (Jeg fant den ved å google: Lyrics "i still need you in my life") Lenke til kommentar
atomera Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som vet hvilke sanger som blir spilt i "Camilla og Tyven" filmene?? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Morten Harket har i alle fall tittelsporet til filmene. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei, er ute etter en sang av Satyricon. Alt jeg vet er at de knuser et flygel i slutten av musikkvideoen. Noen som kjenner til denne? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Er det noen som har peiling på komponist evt låtnavn på musikken i spillen Sims? Har ikke prøvd Sims2 og sjekka om det er annen musikk meg jeg snakker om original fra de første utgavene. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som vet hva sangen heter som går slik "Sunday, sunday morning". Jeg trodde det var The Manroes, men det var ikke det tror jeg... Eneste jeg vet var at refrenget gikk slik "sunday, sunday morning" og at det var en mann som sang. Takk Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hva heter sangen som blir brukt i Viasat Gull reklamen? 7720942[/snapback] Sigur Rós - hoppípolla (: Og ikke for å skuffe deg; men den har noe tekst Fortsatt like fin, though. EDIT: @ LasH: Det er ikke Sunday People du tenker på? Monroes har en sang som heter sunday people (: Endret 15. januar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
sexten Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som vet hva sangen heter som går slik "Sunday, sunday morning". Jeg trodde det var The Manroes, men det var ikke det tror jeg... Eneste jeg vet var at refrenget gikk slik "sunday, sunday morning" og at det var en mann som sang. Takk 7730296[/snapback] The Monroes synger Sunday People. "Sunday, Sunday people" Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hva heter sangen som spilles når motstanderen til Rocky går inn i ringen? Den litt gangsterrapsangen.. EDIT: Kanskje verdt å nevne at det er snakk om den siste filmen Endret 15. januar 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvilken sang spilles i reklamen for serien "Entourage" som starter på TV3 på fredag? Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne "vil du værra me meg hjem, inatt, skal vi sove i samme seng inatt..." ? Hva heter gruppa/sangen og hvor kan jeg finne den sangen uten vokal? Alstå karaoke versjon. Takk Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne "vil du værra me meg hjem, inatt, skal vi sove i samme seng inatt..." ? Hva heter gruppa/sangen og hvor kan jeg finne den sangen uten vokal? Alstå karaoke versjon. Takk 7733705[/snapback] Altså, hvis du leser navnet på tråden. Så står det: LES 1. INNLEGG Vanskelig å unngå å se det ikke sant? Så etter at du har lest det, så er et hjelpetips å google teksten. Hvis du googler: Vil du være med meg hjem i natt, vi kan sove... Så får du opp endel resultater. Her finner du bl.a. svaret på hva sangen heter og hvem som synger den: http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=47...500000000858672 Karaoke version er det tvilsomt at du finner, ikke akkurat så populær sang. Men du kan lagekaraoke version selv, søk litt rundt på google eller forumet så finner du det lett. Og signaturen din strider imot reglene på forumet! FIKS DET Endret 16. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er en reklame på tv2 for rimi.Er en fyr som hiver et juletre ut av vinduet. Er en norsk låt. Noe med "Det er noe vi alle gleder oss til" og "Nå skal havreskjorta på" Noen som vet? 7722816[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Noen som vet hva sangen heter som går slik "Sunday, sunday morning". Jeg trodde det var The Manroes, men det var ikke det tror jeg... Eneste jeg vet var at refrenget gikk slik "sunday, sunday morning" og at det var en mann som sang. Takk 7730296[/snapback] Kan være Sunday Morning av Maroon 5, men der synger han ikke sunday to ganger. Lenke til kommentar
Reggie 31 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jørg1 - "Tromsø Stomp" ? 7722764[/snapback] Riktig! Dette var sangen! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå