Matias Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 http://www.imdb.com/title/tt0120888/soundtrack Lenke til kommentar
psyches Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Prøvde og finne filmmusikken til den gamle filmen med adam sandler som heter "The wedding singer" Drit bra klassisk rock i den Noen som kan hjelpe? 7717155[/snapback] Jeg hadde også lenge lyst på den, og jeg fant de her og her Elsker den "Grow Old With You" som synges på flyet :!: Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 jeg vill gjerne ha navn på farmen theme? noen som vt hva det er eller?? Lenke til kommentar
Bendurh Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Noen som vet hva sangen på den nyeste rimireklamen heter ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Så en musikkvideo her idag, som jeg lurer på hva heter. Ikke fordi jeg likte sangen (den var elendig), men fordi det var en som tegnet enn tegning under hele videoen. Tror det var en som rappet på svensk, men er ikke sikker, for jeg så kun på videoen der en, som sagt, tegnet. Det som ble tegnet var noe Rocky-lignende, der en satt på en bar. Det var en seriøs musikkvideo som jeg så på mtv/vh1/ztv noe tidligere idag. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Så en musikkvideo her idag, som jeg lurer på hva heter. Ikke fordi jeg likte sangen (den var elendig), men fordi det var en som tegnet enn tegning under hele videoen.Tror det var en som rappet på svensk, men er ikke sikker, for jeg så kun på videoen der en, som sagt, tegnet. Det som ble tegnet var noe Rocky-lignende, der en satt på en bar. Det var en seriøs musikkvideo som jeg så på mtv/vh1/ztv noe tidligere idag. 7718306[/snapback] Fattaru - Hörde jag skål? Endret 14. januar 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er en sang som heter "K-lein - freek-a-leek" Som jeg hørte på den nye american pie filmen. Finner denne ikke noen steder. Noen som kunne hjelpe ? Mvh Xarus Lenke til kommentar
sexten Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er en sang som heter "K-lein - freek-a-leek" Som jeg hørte på den nye american pie filmen. Finner denne ikke noen steder. Noen som kunne hjelpe ? Mvh Xarus 7718842[/snapback] sikkert Petey Pablo - Freek-A-Leek Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hva heter den sangen på rulleteksten til Gymnaslærer Pedersen? Og den sangen som spilles på menyen på DVD'en? Endret 14. januar 2007 av StalkI2 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) http://dagobah.biz/flash/House.swf <- Hva slags sang? Er den hentet fra noe sted? samme med denne: http://dagobah.biz/flash/NEVEROPENED.swf Endret 14. januar 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hva heter sangen som blir brukt i Viasat Gull reklamen? Håper noen vet! Lenke til kommentar
Reggie 31 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hørte en ordentlig kul sang her om dagen. Vet ikke hva den heter eller hvem som har den, men det kunne høres ut som Tungtvann (var iallefall nordnorsk hip-hop), og sangen handlet om Tromsø.. Tror ikke det er en spesielt ny låt.. Noen som har peil? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Noen som vet hva sangen i Super Size Me-reklamen på NRK1 heter? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hva heter sangen som spilles i rimi reklamen på tv2? Del av teksten: Nå skal havreskjorta på 7716263[/snapback] Noen? Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 http://www.supersizeme.com/home.aspx?page=downloads Regner med at det er denne sangen som er i reklamen på Super Size Me... Lenke til kommentar
Panic Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 http://www.supersizeme.com/home.aspx?page=downloads Regner med at det er denne sangen som er i reklamen på Super Size Me... 7722472[/snapback] Det stemmer! :!: Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Hmmmmm Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg lurer på hva denne sangen heter, jeg vet ikke hva den heter men etter det jeg husker har både Joey og Chandler synget den i friends, vis noen har sett det. Men uansett litt av teksten på sangen er : " ??,enignes on. Take you're protein-pills and put you helmet on!" eller noe ligendene. Noen som vet hva den heter? Fant det ut : David Bowie - Ground control to major tom Endret 14. januar 2007 av Hmmmmm Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hørte en ordentlig kul sang her om dagen. Vet ikke hva den heter eller hvem som har den, men det kunne høres ut som Tungtvann (var iallefall nordnorsk hip-hop), og sangen handlet om Tromsø.. Tror ikke det er en spesielt ny låt.. Noen som har peil? 7721588[/snapback] Jørg1 - "Tromsø Stomp" ? Lenke til kommentar
Kimboy Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er en reklame på tv2 for rimi. Er en fyr som hiver et juletre ut av vinduet. Er en norsk låt. Noe med "Det er noe vi alle gleder oss til" og "Nå skal havreskjorta på" Noen som vet? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hva heter sangen som blir brukt i Viasat Gull reklamen? Håper noen vet! 7720942[/snapback] Ingen som vet? sangen er rolig og fin... ikke noe tekst i sangen... Håper inderlig noen finner det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå