Martin A. Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Precious Cargo Skrik ut vis du ikke finner den, så laster jeg den opp på ftp. FTP er du snill? Siden jeg er så snill http://home.no.net/spyder87/14-tom_mcrae-p...s_cargo-prs.mp3 Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Alle har vel hørt nattasangen/melodien "Sov i ro, og godnatt" *dum-di-dum-dum-dum-dum* (osv).... Men hva heter sangen på engelsk? Trenger det lydsporet i sammenheng med noe videoredigering jeg holder på med, og det hadde vært ypperlig hvis noen kunne hjelpe meg å finne det.... Endret 20. mars 2005 av Straydog Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Precious Cargo Skrik ut vis du ikke finner den, så laster jeg den opp på ftp. FTP er du snill? Siden jeg er så snill http://home.no.net/spyder87/14-tom_mcrae-p...s_cargo-prs.mp3 Tusen takk! Koz Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Alle har vel hørt nattasangen/melodien "Sov i ro, og godnatt" *dum-di-dum-dum-dum-dum* (osv).... Men hva heter sangen på engelsk? Trenger det lydsporet i sammenheng med noe videoredigering jeg holder på med, og det hadde vært ypperlig hvis noen kunne hjelpe meg å finne det.... Fant ut selv... "Brahms lullaby" Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Driver å irriterer meg gal på at jeg ikke finner ut hvilken sang det er jeg har hørt. Sangen starter med en ganske lys stemme som synger AaaaaaAaaaaAaaa...sangen er vell en partylåt, kan minnes om en raskere versjon av Underdog Project - Summer Jam. Hjelp! Så får jeg en liten flashback om at det kommer en mannestemme og roper feels ett eller annet. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Er det noen som vet hva musikken som er i denne filmen heter? http://www.netz.li/kms-racing/wheelofpain.mpg Det er en supermotardfilm, om noen skulle bli skeptiske Ingen som vet? Har også en annen jeg lurer på.. The Simpsons.. Da Homer synger om den første øl'en han drakk... Noen som har den? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 http://home.no.net/thomie/Beer.mp3 Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei, har ikkje lest gjennom alle sidene no, kan hende noken har sagt dette før, men eg har ikkje fått det med meg, Ka sang er det dei speler i netcom reklamen, der dei kjører ein VW scirocco.... Er det noen der ute som vet? -OxboW- Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Noen som har sett den statoil-reklamen? Den gikk ofte på tv for en tid tilbake siden. Sangen er klassisk, og ganske tung og dyster. Lurer på hva den heter, jeg. Svar mottas med takk, kos og klem! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva heter sangen som er i Adidas reklamen? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Hva heter sangen som spilles på slutten da Samwise, Munti og Pippin tar farvel med Frodo i LOTR: ROTK? Endret 22. mars 2005 av ptv- Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva heter sangen som er i Adidas reklamen? Dette lurer jeg også på.,. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hva heter sangen som er i Adidas reklamen? Dette lurer jeg også på.,. Sangen heter: Whenever I Wake Up Artist: Sam Spiegel & Karen O Finner den i BearShare Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Noen som vet hva den sangen de spiller i den kaffireklamen på den irske puben på tv? Låter noe sånnt som no may never eler noe. Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Noen som vet hva den sangen de spiller i den kaffireklamen på den irske puben på tv?Låter noe sånnt som no may never eler noe. Sangen heter "Wild rover", men jeg aner ikke hvem som har den (er egentlig en skotsk/irsk drikkevise) Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Noen som vet hva den sangen de spiller i den kaffireklamen på den irske puben på tv?Låter noe sånnt som no may never eler noe. Sangen heter "Wild rover", men jeg aner ikke hvem som har den (er egentlig en skotsk/irsk drikkevise) Har funnet veldig mange versjoner av den nå, fra mange artister, men finner ikke den som er er reklamen. synest den er best. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Noen som vet hva den sangen de spiller i den kaffireklamen på den irske puben på tv?Låter noe sånnt som no may never eler noe. Sangen heter "Wild rover", men jeg aner ikke hvem som har den (er egentlig en skotsk/irsk drikkevise) Har funnet veldig mange versjoner av den nå, fra mange artister, men finner ikke den som er er reklamen. synest den er best. Kanskje fordi at den versonen på reklama er sunget "live" bare for reklamen.. Tviler på at de tar opp sangen hver gang de synger på reklame... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Komm nettopp hjem fra kino:P.. Vet noen hva den siste sangen i filmen Hitch heter? Hvor de danser.. hmm.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Komm nettopp hjem fra kino:P.. Vet noen hva den siste sangen i filmen Hitch heter? Hvor de danser.. hmm.. Mener du den før "soul-trainet" eller sangen på soultrainet? Den før heter iallefall Mark Ronson - Ohh Wee Den på soultrainet lurer jeg på også.. Fet er den iallefall Endret 25. mars 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Komm nettopp hjem fra kino:P.. Vet noen hva den siste sangen i filmen Hitch heter? Hvor de danser.. hmm.. Mener du den før "soul-trainet" eller sangen på soultrainet? Den før heter iallefall Mark Ronson - Ohh Wee Den på soultrainet lurer jeg på også.. Fet er den iallefall Den etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå