Camron Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva heter de sangene som ble spilt i Me, Myself & Irene da Hank klikka? Mye tromming involvert. 7679315[/snapback] Tror det er : Offspring - Total Immortal 7683366[/snapback] Det er det ikke. Lenke til kommentar
kulepenn Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har ikke så ufattelig mye informasjon, men hadde vært utrolig bra hvis noen kunne gjenkjent det lille jeg kan av denne sangen: det er en rolig sang, og det jeg husker av teksten er dette: "this is how I learned to fly, this is how I touch the sky" e.l. Har også melodien i hodet mitt, men klarer ikke å finne ut hva sangen heter/hvem som synger den! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) "This is why I learned to fly This is how I touch the sky My life was passing by What's never born never die This is why I learned to fly This is why I wave goodbye If you could shape yourself Then your self would change your shape (…)" Kanskje? Steal Away - Jarle Bernhoft og Solveig Slettahjell Såvidt jeg forsto herfra. Endret 10. januar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 bazukh: ********* Redigert: Ups, det var vist feil sang. Du kan lytte på Burglar ballads - Steal away her. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jammen, jeg svarte da bare Kulepenn? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Joda, men Simen1 liker å ha litt mere rett enn de andre Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Mulig. Jeg gjorde bare det kulepenn kunne gjort i første omgang og googla det (: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Okay da har vi vel sagt nok om den saken. Ikke få denne tråden stengt. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Noen som vet hva sangen til gabriella i "Så som i himmelen" heter? Hun gir Daniel en kasett med en låt på. Hvor kan jeg få tak i den låta? Endret 10. januar 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Jcarlsen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 I marinen - der hvor bare menn er menn I marinen - alle barske gutters hjem I marinen - kan du finne deg en venn I marinen, i marinen Homsegutt Homsegutt er fra et komishow..hva heter den sangen og hvem har laget den?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) I marinen - der hvor bare menn er menn I marinen - alle barske gutters hjem I marinen - kan du finne deg en venn I marinen, i marinen Homsegutt Homsegutt er fra et komishow..hva heter den sangen og hvem har laget den?? 7690924[/snapback] Den versjonen du nevner er med Falsk og Mathisen og heter "I marinen" Edit: Originalen er The Village People og "In the navy" hvis jeg ikke bommer grovt. Endret 10. januar 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
anitarosberg Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 I dag så jeg scrubs,episoden handlet om dr. cox og hans søster. På slutten på episoden når dr. cox innrømmet at han ikke hatet søsteren ble det spilt en rolig rockesang. Jeg finner ikke ut hva den heter. Jeg har søkt på hjemme siden til scrubs og ja, jeg har prøvd google,takk. Jeg skrev ned mange biter av sangen,tror jeg fikk med meg de rette ordene,men jeg har ikke garanti for det. Here it goes: " I was caught in beetween" " all i wish for" " if i find my way" " apoligies if i see your eyes" Tusen takk for all hjelp,folkens Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hva heter sangen som brukes i djuice-reklamen for Live Messenger for mobiltelefoner? Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Noen som vet hva sangen til gabriella i "Så som i himmelen" heter? Hun gir Daniel en kasett med en låt på. Hvor kan jeg få tak i den låta? 7690673[/snapback] Har ikke sett filmen, men en kjent sang derfra er Helen Sjöblom med "Gabriellas sång". Hvor du får tak i sangen... tja, du kan kjøpe cd'en med musikk fra filmen "Så som i himmelen". Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hallo, jeg lurer på om noen vet hva en sang i Halo 2 heter? Det er i en av de siste banene og er vel kanskje første gang man møter de brute's...sangen har ingen som synger, men bare instrumenter og kommer sånn ca. midt i banen. Du entrer et rom med brute's og covenants som slåss og da begynner sangen å spille med sånne kirkeklokker høres det ut som. En venn sa at det var Metallica som har lagd den, men han er ikke akkurat den som er den mest musikkorienterte Takker for svar Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Noen som vet hva sangen til gabriella i "Så som i himmelen" heter? Hun gir Daniel en kasett med en låt på. Hvor kan jeg få tak i den låta? 7690673[/snapback] Har ikke sett filmen, men en kjent sang derfra er Helen Sjöblom med "Gabriellas sång". Hvor du får tak i sangen... tja, du kan kjøpe cd'en med musikk fra filmen "Så som i himmelen". 7693073[/snapback] Ok takk:) nå blir muttern glad :!: Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 noen som så på tv3 akurat, gikk triler på matrix realoded, hva heter sangen som er i den? den var helt rå, hørt den før da.. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 noen som så på tv3 akurat, gikk triler på matrix realoded, hva heter sangen som er i den? den var helt rå, hørt den før da.. 7693715[/snapback] Se på soundtracklisten Lenke til kommentar
sexten Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 I dag så jeg scrubs,episoden handlet om dr. cox og hans søster. På slutten på episoden når dr. cox innrømmet at han ikke hatet søsteren ble det spilt en rolig rockesang. Jeg finner ikke ut hva den heter. Jeg har søkt på hjemme siden til scrubs og ja, jeg har prøvd google,takk. Jeg skrev ned mange biter av sangen,tror jeg fikk med meg de rette ordene,men jeg har ikke garanti for det. Here it goes: " I was caught in beetween" " all i wish for" " if i find my way" " apoligies if i see your eyes" Tusen takk for all hjelp,folkens 7692227[/snapback] Joseph Arthur - In The Sun Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kan noen hjelpe meg med tracklistingen til den doble samleskiva "Rock'n'Rollon - Ålesunds pop/rock-historie" utgitt i 1997? Jeg fant denne utgivelsen i noe mangelfull tilstand hos min lokale bruktsjappe nylig; kun de to CD-platene og frontheftet fulgte med. I dette står kun artistnavnene oppgitt, og dette hjelper fint lite da jeg som musikkentusiast liker å arkivere ting skikkelig, med titler og det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå