AutoPilot Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sangen som ble brukt (eller blir brukt) i reklamen av Akutten. Hørte den senest for en uke siden. Pianospill av noe slag. Noen som vet? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sangen som ble brukt (eller blir brukt) i reklamen av Akutten. Hørte den senest for en uke siden. Pianospill av noe slag. Noen som vet? 7678817[/snapback] Coldplay-Clocks kanskje? vet de har brukt den mye før! Lenke til kommentar
AutoPilot Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Godt forslag, men det er ikke den. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva heter de sangene som ble spilt i Me, Myself & Irene da Hank klikka? Mye tromming involvert. Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som vet hva denne sangen som spilles her heter?? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som vet hva denne sangen som spilles her heter?? 7680583[/snapback] CKY - 96 Quite Bitter Beings Lenke til kommentar
Meits Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er en sang som jeg har hørt på P3 i det siste som jeg ikke aner hva heter (eller artisten for den saks skyld). Det er en kvinne som synger, og melodien er veldig fin og spesiell. Siden jeg har vært halvåken når jeg har hørt denne sangen, er den eneste biten fra teksten jeg har snappet opp: "Be be be be be be" Altså, ikke mye å gå ut i fra, men er det noen som kjenner det igjen? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 HeiHei! Noen som så på Meg, Jeg og Irene på søndag? Lurer på hva sangen heter når de kjører motorsykkel. Syns den var utrolig kul ;P Jaja, takk på forhånd. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) HeiHei! Noen som så på Meg, Jeg og Irene på søndag? Lurer på hva sangen heter når de kjører motorsykkel. Syns den var utrolig kul ;P Jaja, takk på forhånd. 7682501[/snapback] Det ble sagt 4 innlegg over ditt, til en som spurte om en sang i Me, Myself & Irene: se i førstepost. Og les første post! Til trådstarter/Simen1: Kanskje det vil være bedre å sette Les 1. innlegg med caps? Ettersom det virker som om ingen klarer faktisk å se i 1. post Endret 9. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Lurer på hva et band heter: Husker ikke hva sangen het, eller hva han sang, så han live på tv for en god stund siden. Fra en festival, tror det var Quarten. Han ser ut som en latino amerikaner, skallet, med ring i begge ørene, spiller gitar og synger. Bandet var oppstilt langt fra hverandre, å besttår av denne vokalist/gitarsiten en bassist og trommis. Tror bandet heter det samme som vokalisten. Ganske nytt band tror jeg også. Tror jeg kan spørre om dette her, selv om det er for sanger, beklager hvis jeg gjør en feil. Takk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Til trådstarter/Simen1: Kanskje det vil være bedre å sette Les 1. innlegg med caps? Ettersom det virker som om ingen klarer faktisk å se i 1. post 7682545[/snapback] Jeg liker ikke helt caps i overskrifter (og det gjør ikke nettiketen heller), men jeg gjør et forsøk og ser hvordan det går. Blir det ingen endring, men klager på caps så fjerner jeg caps igjen. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Lurer på hva et band heter:Husker ikke hva sangen het, eller hva han sang, så han live på tv for en god stund siden. Fra en festival, tror det var Quarten. Han ser ut som en latino amerikaner, skallet, med ring i begge ørene, spiller gitar og synger. Bandet var oppstilt langt fra hverandre, å besttår av denne vokalist/gitarsiten en bassist og trommis. Tror bandet heter det samme som vokalisten. Ganske nytt band tror jeg også. Tror jeg kan spørre om dette her, selv om det er for sanger, beklager hvis jeg gjør en feil. Takk 7682853[/snapback] Danko Jones? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva heter de sangene som ble spilt i Me, Myself & Irene da Hank klikka? Mye tromming involvert. 7679315[/snapback] Tror det er : Offspring - Total Immortal Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hva heter sangene som er i filmen Employee of the month? Sangen før rulleteksten Endret 9. januar 2007 av bloodmoney Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hørte nettopp en sang på Voice Radio. Var sånn indisk dame som var en del av beaten, var hip/hop sjanger. En kar og en dame rappa også. Den var kul! Noen som vet navnet? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva heter sangene som er i filmen Employee of the month?Sangen før rulleteksten 7684399[/snapback] Har du lest emnetittelen til tråden? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva heter sangene som er i filmen Employee of the month?Sangen før rulleteksten 7684399[/snapback] Har du lest emnetittelen til tråden? 7684578[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Der står det "Les 1. innlegg", som inneholder mange nyttige tips & triks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå