embark Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg er på jakt etter en trance/techno-aktig sang i fra en film fra NordLAN2003 (det er dataparty). Har ikke noe særlig mer med opplysninger å gi dere, men om noen vet hva jeg skriver om, hadde jeg blitt takknemlig. Har du den filmen liggende på harddisken, eller en link? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Argh... Finner ikke svaret på spørsmålet jeg stilte tidligere, så jeg må spørre igjen:Hva heter sangen som de spiller i bakgrunnen når deltakerne fra big brother går ut av huset? Spør på bigbrother.no .. .. men lurer på svaret jeg og, så post det her når du finner det a.. =) EDIT: Sjekker jeg nå.. ble nysgjerrig.. LINK Endret 19. mars 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Er det noen som vet hva musikken som er i denne filmen heter? http://www.netz.li/kms-racing/wheelofpain.mpg Det er en supermotardfilm, om noen skulle bli skeptiske Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har hørt en sang på radioen (primært P4 med Anders Van Dahl eller hva han heter (ja, jeg hører på radio i bilen når jeg er på jobb)), aner ikke tittel eller navn. De synger noe om "work it out", og "everything comes to an end". Iflg hans beskrivelse så er sangen ingen hit helt enda, men på god fart til å bli det. Noen som skjønner hvilken jeg mener..? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Argh... Finner ikke svaret på spørsmålet jeg stilte tidligere, så jeg må spørre igjen:Hva heter sangen som de spiller i bakgrunnen når deltakerne fra big brother går ut av huset? natural blues med moby Hva heter den sangen som spilles i begynnelsen av Gnottene på nrk!? Endret 19. mars 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har hørt en sang på radioen (primært P4 med Anders Van Dahl eller hva han heter (ja, jeg hører på radio i bilen når jeg er på jobb)), aner ikke tittel eller navn. De synger noe om "work it out", og "everything comes to an end". Iflg hans beskrivelse så er sangen ingen hit helt enda, men på god fart til å bli det. Noen som skjønner hvilken jeg mener..? http://www.google.com/search?hl=no&q=%22ev...c&btnG=S%C3%B8k Fikk noen resultater der... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 jeg vet det står i denne tråden en plass, men; Hva heter sangen i introen til "Ørnen" som gikk på NRK? (gidder ikke søke gjennom 50sider ) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg prøver å finne en sang, de spiller den på Sonen titt og ofte, men sier ikke hva den heter.. Det høres ut som de synger: "all aboard all aboard, wå'åå.." Det er vel en dance sang. Party sang! Forferdelig lite og dårlig info, jeg vet.. Help me, please.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Jeg prøver å finne en sang, de spiller den på Sonen titt og ofte, men sier ikke hva den heter.. Det høres ut som de synger: "all aboard all aboard, wå'åå.." Det er vel en dance sang. Party sang! Forferdelig lite og dårlig info, jeg vet.. Help me, please.... Uten å vite hva "Sonen" er for noe vil jeg utifra din beskrivelse tippe at det er "KLF - Last Train to Trancentral" det dreier seg om Endret 19. mars 2005 av Vice Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sonen er et chat/musikk program på TV2/TV2Extra Skal finne sangen nuh. Håper det er den! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Uten å vite hva "Sonen" er for noe vil jeg utifra din beskrivelse tippe at det er "KLF - Last Train to Trancentral" det dreier seg om Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Lurer fremdeles på sangen fra filmen "United". Det er den som går sånn her; Cause I Believe in you, and you believe in me... Det er hvertfall den sangen som går når Kåre spiller den fotballkampen! Finner det aldri ut, vær så snill og hjelp... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hadde ikke D'sound noen sanger i den filmen? Kanskje det er en av deres? Jeg har dessverre ikke filmen, så jeg får ikke sjekket... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har hørt en sang på radioen (primært P4 med Anders Van Dahl eller hva han heter (ja, jeg hører på radio i bilen når jeg er på jobb)), aner ikke tittel eller navn. De synger noe om "work it out", og "everything comes to an end". Iflg hans beskrivelse så er sangen ingen hit helt enda, men på god fart til å bli det. Noen som skjønner hvilken jeg mener..? http://www.google.com/search?hl=no&q=%22ev...c&btnG=S%C3%B8k Fikk noen resultater der... Fant ut at P4 hadde en morsom SMS-tjeneste for å finne ut de siste sangene de har spilt, så idag i bilen hørte jeg den igjen og ba om liste. Christian Walz - Wonderchild, heter den. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har man tilgang til nett så er http://www.p4.no/musikk/ en veldig fin ressurs for de som lurer på sanger spilt på P4. Har rbukt den titt og ofte selv ja. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hadde ikke D'sound noen sanger i den filmen? Kanskje det er en av deres?Jeg har dessverre ikke filmen, så jeg får ikke sjekket... JO, de hadde minst en sang vet jeg, men det er en mann som synger her... Spørt om dette en gang før, da var det en som kom med soundtracket, og jeg sjekka det, men det var ikke alle sangene jeg fant, og jeg gadd ikke streve så my med de i tilfelle de var feil sanger... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har man tilgang til nett så er http://www.p4.no/musikk/ en veldig fin ressurs for de som lurer på sanger spilt på P4. Har rbukt den titt og ofte selv ja. Er bare 9 siste sanger som blir vist der. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Sangen som spilles etter begravelsen i filmen UNO, noen som vet? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Precious Cargo Skrik ut vis du ikke finner den, så laster jeg den opp på ftp. Endret 20. mars 2005 av M4rTiN Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Precious Cargo Skrik ut vis du ikke finner den, så laster jeg den opp på ftp. FTP er du snill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå