Haddock Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ah...Blir gal av og lete etter denne sangen! 100kr i posten til den som finner ut hva den heter, eller kan komme med en komplett spilleliste fra Viva la Bam sesong 5 episode 1! 7626697[/snapback] No bother fannt låta nettop Var CKY - Lost in a contraption Lenke til kommentar
Panic Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 SANG Noen som vet hva den heter? Tror det er Snow Patrol. 7629782[/snapback] Snow Patrol - You're All I Have Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Noen som vet hvilken sang som spilles på denne "leca" reklamen er?De synger noe med: "that's the sound of a man working on the....." Syns den høres litt bra ut. Hadde vært greit å finne =) 7616697[/snapback] Sam Cooke - Chain Gang Er i alle fall den sangen, men er ikke han i reklamen som synger da. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Lurer på hva en sang som spilles i San Andreas heter. Sangen spilles i det oppdraget der man skal konkurere med biler med hydraulikk mot en gjeng med meksikanere. Man kan også komme tilbake her senere for å konkurere, men da spilles ikke den sangen lenger. 7621264[/snapback] Kan det være Kid Frost - La Raza 7627403[/snapback] Vet ikke, det er ikke noe sang, bare musikk i låta fra San Andreas. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Broderns sitter å ser på en Cold Case episode der en sang spilles. Noen som vet hva den heter? Bob Dylan kanskje? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg prøver igjen... Bare MÅ ha denne! Marzo___01___Ukjent.mp3 Vær så snill å hjelp en trengende ! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg prøver igjen... Bare MÅ ha denne!Marzo___01___Ukjent.mp3 Vær så snill å hjelp en trengende ! 7630765[/snapback] Dead Celebrity Status - "We Fall, We Fall" ? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Se der var den ja. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Vet noen hva sangen som begynner på 1:06 i denne videoen heter? http://youtube.com/watch?v=OSSAyuAKA8U På forhånd takk Endret 3. januar 2007 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Vet noen hva sangen som begynner på 1:06 i denne videoen heter?[url=http://youtube.com/watch?v=OSSAyuAKA8U]http://youtube.com/watch? Det er i alle fall en versjon av Beethovens 5., så da er det mest naturlig å tippe på diskoversjonen av Walter Murphy som heter A Fifth Of Beethoven. Eventuelt så har du en cheesy rapper som kaller seg A+ som samplet den igjen til sin Enjoy Yourself, det er antageligvis en av disse to. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ah...Blir gal av og lete etter denne sangen! 100kr i posten til den som finner ut hva den heter, eller kan komme med en komplett spilleliste fra Viva la Bam sesong 5 episode 1! 7626697[/snapback] No bother fannt låta nettop Var CKY - Lost in a contraption 7629847[/snapback] Haha, jævla sleiping Later som at du fant sangen før jeg sa hvilken det var, så slipper du å gi no penger. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Så ikke noe om det i første post, så vil bare nevne at på "letssingit.com" er det en funksjon der du kan søke på lyrics ord. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som husker hva sangen i filmen på denne siden heter? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som husker hva sangen i filmen på denne siden heter? 7633763[/snapback] Moby - Natural Blues Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 noen som vet hva denne sangen heter? Klikk her Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne sangen til dressmann reklamen? Leter og leter men finner den ikke. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne sangen til dressmann reklamen? Leter og leter men finner den ikke. 7634389[/snapback] Hvis du ser nede til venstre, så står er det en søke boks, skriv "dressmann" der | | | | \/ Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 " for jeg er den du vet sier aldri nei, jeg kommer alltid løpende til deg" Hvem var dette igjen`? Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Tenkte på den introen hvor de mennene i dress går/står osv. Noen som vet hvor den er å finne? Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 " for jeg er den du vet sier aldri nei, jeg kommer alltid løpende til deg" Hvem var dette igjen`? 7634486[/snapback] Marius Müller - Den Du Veit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå