Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

en sang som var med på fotball VM i 98 trur jeg, den er også på singstar reklamen for singstar rock med han som roper wohuu

og noe mer husker nesten ikke mer vettu

det er ikke cure - Friday im in love som står der vertfall

http://youtube.com/watch?v=xXL48lfVDlo

edit: også har vi sangen på austin powers 2 når de danser på gata, hva heter de 2 sangen som de på gate spiller. de stille sangene, vis folk skjønner hvem sanger jeg snakker om eller vis det bare er en sang da. send svar på priv mld til meg vis dere vill

7601781[/snapback]

Den singstar musiken er:Blur med song 2

7601893[/snapback]

den andre da? vet du den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en sang som var med på fotball VM i 98 trur jeg, den er også på singstar reklamen for singstar rock med han som roper wohuu

edit: også har vi sangen på austin powers 2 når de danser på gata, hva heter de 2 sangen som de på gate spiller. de stille sangene, vis folk skjønner hvem sanger jeg snakker om eller vis det bare er en sang da. send svar på priv mld til meg vis dere vill

7601781[/snapback]

Den singstar musiken er:Blur med song 2

7601893[/snapback]

den andre da? vet du den

7601898[/snapback]

Nei desverre har ikke sett austin powers

Lenke til kommentar

Foressten noen som vet svar på spørsmålet mitt

trenger virkelig vite svaret på dette.

Hei

Jeg trenger hjelp med å finne ut en sang jeg har hørt.

Sangen er i en Simpsons episode,sangen kommer 8 min og 12 sekunder ut i episoden og slutter 8 min og 29 sekunder.Det er en gitar liknende sang,det er det eneste jeg vet om den.

Sangen kommer når Kent Brockman har en nyhetssending og de spille av en video om 60-tallet det er den sangen som jeg lurer på hva heter,Artist og Tittel.Jeg blir veldig glad viss noeen kan hjelpe meg her.

Hvor:The Simpsons Sesong 15 Episode 2 - My Mother The Carjacker

Lenke til kommentar

i filmen "The Departed" spilles en sang omtrendt 1 Time og 30 Min ut i filmen. Sanges spilles mens de kjører ut på motorveien og blir "Skygget" av 2 biler.

Det er sekkepiper med i sangen og vokalen er mere skriking en synging.

Små utklipp av sangen kommer også i denne videoen Rundt 00:25 og 00:30 veldig lavt i bakgrunnen.

Noen som vet hva sangen eller bandet heter??

Takk

Edit: Fant ut hva den het. Den heter "I'm Shipping Up To Boston" med Dropkick Murphys.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
i filmen "The Departed" spilles en sang omtrendt 1 Time og 30 Min ut i filmen. Sanges spilles mens de kjører ut på motorveien og blir "Skygget" av 2 biler.

Det er sekkepiper med i sangen og vokalen er mere skriking en synging.

Små utklipp av sangen kommer også i denne videoen Rundt 00:25 og 00:30 veldig lavt i bakgrunnen.

Noen som vet hva sangen eller bandet heter??

Takk

Edit: Fant ut hva den het. Den heter "I'm Shipping Up To Boston" med Dropkick Murphys.

7601930[/snapback]

Dropkick Murphys- I'm shipping up to Boston from

Lenke til kommentar

Lurer på om noen vet navnet på sangen som spilles i introfilmen til spillet SWAT 4?

Edit: Sangen som spilles

Edit2: Når jeg tenker meg om er det vel ikke en sang, heller en beat bare. Men noen som har lista over soundtracket til spillet generelt?

Takk for evt. svar

Mvh.

Vaffel

Endret av Vaffel89
Lenke til kommentar

7601781[/snapback]

noen som vet den austin powers greia eller?

Lenke til kommentar
Lurer på om noen vet navnet på sangen som spilles i introfilmen til spillet SWAT 4?

Edit: Sangen som spilles

Edit2: Når jeg tenker meg om er det vel ikke en sang, heller en beat bare. Men noen som har lista over soundtracket til spillet generelt?

Takk for evt. svar

Mvh.

Vaffel

7603593[/snapback]

Er garantert laget for programmet, som med resten av musikken i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...