aespN Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har nettopp sett episode 20 av Fullmetal Alchemist, og i slutten, så kommer det en trist sang som jeg lurer på hva heter. Noen her som har peiling? Lenke til kommentar
caro3003 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har hørt en trance sang jeg liker ganske godt, men vet ikke hva den heter, eller hvem som synger. Er ei dame som synger ganske lyst. Teksten i sangen er slik: "I woke up one morning and she was gone, somewhere along away". Noe sånt. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har nettopp sett episode 20 av Fullmetal Alchemist, og i slutten, så kommer det en trist sang som jeg lurer på hva heter. Noen her som har peiling? 7590966[/snapback] Yellow Generation-Tobira no Mukou e (Beyond the Door) Den du tenker på? http://youtube.com/watch?v=DsnLbmvY3uo&mode=related&search= Lenke til kommentar
aespN Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Nei, var ikke akkurat den der.. Sangen går mens al og ed sloss mot to rustninger. =P Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg har nettopp sett episode 20 av Fullmetal Alchemist, og i slutten, så kommer det en trist sang som jeg lurer på hva heter. Noen her som har peiling? 7590966[/snapback] her er ending themene til fullmetal alchemist "Kesenai Tsumi" (Indelible Sin) by Nana Kitade (Episodes 2-13) "Tobira no Mukou e" ("To the Other Side of the Door") by YeLLOW Generation (Episodes 14-24) "Motherland" by Crystal Kay (Episodes 26-41) "I Will" by Sowelu (Episodes 42-50) Endret 28. desember 2006 av akan Lenke til kommentar
aespN Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er ikke ending theme jeg vil ha. Det er en sang som blir spilt under selve episoden... Men takker for svarene likevel : ) Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har nettopp sett episode 20 av Fullmetal Alchemist, og i slutten, så kommer det en trist sang som jeg lurer på hva heter. Noen her som har peiling? 7590966[/snapback] Den heter Brothers. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hva heter den sangen som spilles under reklamen for TVserien "Shark" på TV3? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hva heter den sangen som spilles under reklamen for TVserien "Shark" på TV3? 7594265[/snapback] Artisten er Johnny Cash i alle fall, om du husker den linja han sier flere ganger så er det bare til å søke på Johnny Cash xxxxxx. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg leiter etter tittelen på en kristen sang som går noe sånn her: Jeg er ikke rusa på øl, vin eller gin. Jeg er rusa på gud, den hellige ånd. Det var ganske dårlig, men men Lenke til kommentar
aespN Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hva heter sangen i denne filmen? http://video.google.com/videoplay?docid=67...85&q=kel+thuzad Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Hva heter den sangen som spilles under reklamen for TVserien "Shark" på TV3? 7594265[/snapback] Johnny Cash - I Won't Back Down aespN: Hvis du har høytalere og en mikrofon så kan du prøve å bruke Tunatic. Du finner mer ut om Tunatic i førsteposten Endret 29. desember 2006 av Luchy Lenke til kommentar
aespN Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Tunatic er KONGE! :wub: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hva heter sangen i denne filmen? http://video.google.com/videoplay?docid=67...85&q=kel+thuzad 7597319[/snapback] Music used: Immediate music - Rising Empire Airwave - When Things Go Wrong Duderstadt - Muhamjala Magic System - Un Gaou A Oran Var ikke verre enn å ta en titt på end credits Lenke til kommentar
aespN Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hva heter sangen i denne filmen? http://video.google.com/videoplay?docid=67...85&q=kel+thuzad 7597319[/snapback] Music used: Immediate music - Rising Empire Airwave - When Things Go Wrong Duderstadt - Muhamjala Magic System - Un Gaou A Oran Var ikke verre enn å ta en titt på end credits 7597503[/snapback] Flau... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Nå har jeg ført opp et nytt søketips i første innlegg: Ny: Hvis en sang har gått på NRK, uansett hvilken produksjon så har NRK svaret. http://www.nrk.no/kontakt/ -> velg spørsmål om lyd og bilde. Ellers så er ofte annonsører veldig behjelpelige med å finne navnet på sanger i reklamer. (Tips meg gjerne via PM om flere søketips, så skal jeg oppdatere lista) 2794444[/snapback] Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hva heter den sangen som spilles under reklamen for TVserien "Shark" på TV3? 7594265[/snapback] Johnny Cash - I Won't Back Down aespN: Hvis du har høytalere og en mikrofon så kan du prøve å bruke Tunatic. Du finner mer ut om Tunatic i førsteposten 7597326[/snapback] Mener det er Tom Petty som har lagd originalen... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Hva heter den sangen som spilles under reklamen for TVserien "Shark" på TV3? 7594265[/snapback] Johnny Cash - I Won't Back Down aespN: Hvis du har høytalere og en mikrofon så kan du prøve å bruke Tunatic. Du finner mer ut om Tunatic i førsteposten 7597326[/snapback] Mener det er Tom Petty som har lagd originalen... 7601386[/snapback] Som jeg har svart tidligere i denne tråden så er sangen opprinnelig skrevet av Jeff Lynne og Tom Petty og fremført av Tom Petty and the heartbreakers. Edit: Søkefunksjonen er en fin ting, og jeg oppfordrer folk til å bruke den av og til. Endret 29. desember 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) en sang som var med på fotball VM i 98 trur jeg, den er også på singstar reklamen for singstar rock med han som roper wohuu og noe mer husker nesten ikke mer vettu det er ikke cure - Friday im in love som står der vertfall http://youtube.com/watch?v=xXL48lfVDlo edit: også har vi sangen på austin powers 2 når de danser på gata, hva heter de 2 sangen som de på gate spiller. de stille sangene, vis folk skjønner hvem sanger jeg snakker om eller vis det bare er en sang da. send svar på priv mld til meg vis dere vill Endret 29. desember 2006 av TRibal89 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 en sang som var med på fotball VM i 98 trur jeg, den er også på singstar reklamen for singstar rock med han som roper wohuu og noe mer husker nesten ikke mer vettu det er ikke cure - Friday im in love som står der vertfall http://youtube.com/watch?v=xXL48lfVDlo edit: også har vi sangen på austin powers 2 når de danser på gata, hva heter de 2 sangen som de på gate spiller. de stille sangene, vis folk skjønner hvem sanger jeg snakker om eller vis det bare er en sang da. send svar på priv mld til meg vis dere vill 7601781[/snapback] Den singstar musiken er:Blur med song 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå