luringeen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Takk skal du ha, akkurat den jeg tenkte på. Utrolig fin melodi! Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Trenger et svar kjapt. Hadde vært så utrolig takknemlig viss dere hadde svar på dette: Er ein sang fra Istid 2, den som er når hu derre mammuten husker tilbake..når det kommer sånn fin rolig sakte musikk. Ver så snill, å si hvilken sang det er. På forhånd tusen takk. God Jul! 7562751[/snapback] Ingen? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nynneavhengig på melodi fra tufte - hvilken sang? Hei, har fått en melodi fra tufte på hjernen. Er sånn fast innslag mener jeg, åssen sang er det fra? Oyreins fantastiske framføring av sangen: dudu, dududururur, dudu, dududrurur 7562832[/snapback] Hugo Montenegro/Buddy Kaye - "I Dream of Jeannie"? Nei, er ikke den :\ Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Lurer på en sang jeg så på american pie: the naked mile filmen heter. Etter kompen mot dvergene, så drar gjengen på festen. Kan høre at han som synger sier " we came to party, ain`t no reason we can`t ..." og det er rap/hip-hopp. Blir glad hvis noen vet det:D Plis da. Noen som vet !? Endret 23. desember 2006 av Xarus Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Nynneavhengig på melodi fra tufte - hvilken sang?Hei, har fått en melodi fra tufte på hjernen. Er sånn fast innslag mener jeg, åssen sang er det fra? Oyreins fantastiske framføring av sangen: dudu, dududururur, dudu, dududrurur7562832[/snapback] Hugo Montenegro/Buddy Kaye - "I Dream of Jeannie"?Nei, er ikke den :\ 7565436[/snapback] Andrevalget: Quincy Jones - "Soul Bossa Nova". EDIT: Selv om "Jeannie" høres mistenkelig ut som hva du beskriver. Sikker på at du har fått tak i hovedtemaet som du hører et utdrag av i vedlegget? Endret 23. desember 2006 av johnj Lenke til kommentar
giggsi Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Trenger et svar kjapt. Hadde vært så utrolig takknemlig viss dere hadde svar på dette: Er ein sang fra Istid 2, den som er når hu derre mammuten husker tilbake..når det kommer sånn fin rolig sakte musikk. Ver så snill, å si hvilken sang det er. På forhånd tusen takk. God Jul! 7562751[/snapback] Ingen? 7565385[/snapback] Det ser ut som det er laget egen musikk til Ice Age: The Meltdown. Musikken er laget av John Powell. Last ned soundtracket og finn ut hvilken sang det er Lenke til kommentar
JimL Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Andrevalget: Quincy Jones - "Soul Bossa Nova". EDIT: Selv om "Jeannie" høres mistenkelig ut som hva du beskriver. Sikker på at du har fått tak i hovedtemaet som du hører et utdrag av i vedlegget? 7565473[/snapback] Ja fikk ned den der tv-theme-jeannie-greia. Er ingen av dem Er litt mer sånn "spanish flea" feeling over den, blæ.. Nå greier jeg faktisk ikke huske den heller :\ hm... Endret 23. desember 2006 av JimL Lenke til kommentar
sacern Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vet hva sangen heter, gruppa Free med Wishing Well. Jeg lurer på om det er noen som vet om noen remixer som er bedre enn orginalen?.. Det finnes så mange sanger når man søker på wishing well, så håper noen vet om fra før:) På forhånd takk, og god jul alle sammen! Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er det noen som vet hva den sange heter som er på Viva la bam i Sesong 3, Episode 5 når alle folka er på tur mot båten? 7565042[/snapback] Er veldig mange sanger når de er på båten.. noe mer spesifikt hva som skejr når sangen pågår? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 I pausen på tv3 reklamerer de på en kommende serie, som jeg ikke husker helt hva heter. Men der spiller dem en Johnny Cash låt, vet noen hvem jeg mener? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) I pausen på tv3 reklamerer de på en kommende serie, som jeg ikke husker helt hva heter. Men der spiller dem en Johnny Cash låt, vet noen hvem jeg mener? 7567450[/snapback] Sangen heter "I won`t back down" og er skrevet av Jeff Lynne og Tom Petty. Edit: Serien heter vel "Shark"? Endret 24. desember 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 http://www.youtube.com/watch?v=0BRbGpiowxg Hva heter sangen her? Tror det er Soilwork. ps : Er broren min som lurer, jeg sitter ikke og ser på WOW filmer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vi driver ikke med fildeling her i huset... Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg leter etter en sang.. Vet hva den heter, men finner den ikke!.. Noe som irriterer meg grenseløst! "K-lein - Freak-A-Leek" heter sangen. Noen som har den eller har hørt den?.. Jeg hørte den nylig på den nyeste american pie filmen. Og den er jævli rå! Så hvis noen vet hva som må til for å finne den, plis hjelp meg. God jul:P Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 http://www.youtube.com/watch?v=0BRbGpiowxg Hva heter sangen her? Tror det er Soilwork. ps : Er broren min som lurer, jeg sitter ikke og ser på WOW filmer 7568347[/snapback] er ikke soilwork, men trur det er "soil - breaking me down" sater på det, prøv det Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 er ikke soilwork, men trur det er "soil - breaking me down" sater på det, prøv det 7568541[/snapback] Selvfølgelig Tusen takk og god jul! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 er ikke soilwork, men trur det er "soil - breaking me down" sater på det, prøv det 7568541[/snapback] Selvfølgelig Tusen takk og god jul! 7568562[/snapback] god jul Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Jeg så en slags film om en Hunter (wow) og der på slutten sto det at den og den sangen het Open your eyes, swat soundtrack..... syns sangen var kul og kunne tenkt og fått tak i den. http://video.google.com/videoplay?docid=-3...k+14+pvp+hunter sangen begynner på ca 12:30 god jul forresten Endret 24. desember 2006 av MadsFN Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 MadsFN du sier jo selv at sangen heter Open Your Eyes, da er det jo ikke noe problem? Det er Guano Apes - Open Your Eyes fra albumet Proud Like a God (1999). Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg leter etter sangen når FBI tar bilder av det store møtet i The Sopranos season 1 Ep 6: "Pax Soprana" Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå