Movieheart Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 En fin sang i Nokias N series reklame. Hva heter den? Og hva heter den sangen som Leif Ove Andsnes spiller i reklamen for hans nye CD? Denne sangen er bare helt dødsnydelig! 7538782[/snapback] I den Nokia reklamen kan det hende det er Moby - In My Hearth du tenker på Den andre vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Etter et besøk i denne tråden, så jeg denne videoen på youtube ...(genial film) Der er det en del sanger klippet inn i et show, noen som kan navnene på disse sangene? (Vet det er mange, men hadde vært stilig med et par av de sangene, noen er seffølgelig ikke ukjente) mvh michael 7538839[/snapback] 1. Elvis Presley – Hound Dog 2. Chubby Checker – The Twist 3. BeeGees – Stayin’ Alive 4. The Village People – YMCA 5. Carl Douglas – Kung Fu Fighting 6. Vet ikke. 7. John Travolta – Greased Lightnin’ 8. AC/DC – You Shook Me All Night Long 9. Michael Jackson – Billie Jean 10. Michael Jackson – Thriller 11. Vet ikke. 12. Vet ikke. 13. Vet ikke. 14. The Bangles – Walk Like An Egyptian 15. Fugledansen (vet ikke hvilken artist) 16. Vet ikke. 17. Vanilla Ice – Ice Ice Baby 18. MC Hammer – U Can’t Touch This 19. Sugarhill Gang – Apache 20. House Of Pain – Jump Around 21. Sir Mix-A-Lot – Baby Got Back 22. Chumbawamba – Tubthumping 23. Haddaway – What Is Love 24. Rednex – Cotton Eye Joe 25. Los Del Rio – Macarena 26. *Nsync – Bye Bye Bye 27. Eminem – Lose Yourself 28. OutKast – Hey Ya 29. Vet ikke, høres ut som Jay-Z Sånn, nå bør du kunne få tak i de fleste sangene... Lenke til kommentar
eirikcarlos Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg lurer på om noen vet hva The hooters- Johnny B trance remixen heter,eller hvem som har den. Det samme med Michael Jacksons -we are the world, hvem har trance remixen der? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du tok jo alle de jeg kunne Bøgwald. Men den siste var Jay Z - Dirt of your shoulders eller no sånt. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Deilig _Zero, det var den ja. Trodde jeg hadde den selv, stor Moby fan ser du Nå trenger jeg bare å vite hva det pianostykket Andsnes spiller i reklamen for hans nye CD, Horizons. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Etter et besøk i denne tråden, så jeg denne videoen på youtube ...(genial film) Der er det en del sanger klippet inn i et show, noen som kan navnene på disse sangene? (Vet det er mange, men hadde vært stilig med et par av de sangene, noen er seffølgelig ikke ukjente) mvh michael 7538839[/snapback] 11. Oompa Loompa Song (Willy Wonka And The Chocolate Factory Theme) 12. Styx - Mr. Roboto 15. Werner Thomas - The Chicken Dance Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Lurer på hva den jule sangen heter, husker en setning: Last Christmas I gave you my heart, lalalala(husker ikke)....you gave it away. Noen som vet hvilken sang jeg mener? Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 wurrzagh: Wham - Last Christmas Jeg hørte en sange på radioen i går, den var noe slikt som dette: "fly fly fly som ørnen løfter seg mot sky, fly mot din himmel by" Tror sangen heter fly fly fly, men hvem er det som synger den? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Lurte på en melodi her. Husker ikke helt om det var i Brødrene Dal og Spektral Stenene, eller i Professor Drøvels hemmelighet, men uannsett jeg tenker på scenene med seilskuta med disse sjørøverne eller hva de nå skulle forestille. Der er det et musikkstykke som spilles hele tiden. Noen som vet hvilket jeg tenker på? Lenke til kommentar
Flekk2 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva heter den sangen som blir spilt i reklamefilmen om bilmekanikern? Fra norsk tipping Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Der er det en del sanger klippet inn i et show, noen som kan navnene på disse sangene? 7538839[/snapback] Da har du vel fått svar på alle, bortsett fra: 6. Silver Platters - Keep On 16. Billy Idol - Mony Mony og 13., som er et mysterium. Lenke til kommentar
carinav Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei! Noen som så på Charlton - Wycombe idag? Mellom pausen der, så spilte de en sang mens de viste mål fra andre kamper. Var en slags rock. Har hørt den før, men vet ikke hva den heter.. 7538953[/snapback] Det var Metallica, men glemte hvilken sang det var for øyeblikket Lenke til kommentar
carinav Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva heter den sangen som blir spilt i reklamefilmen om bilmekanikern? Fra norsk tipping 7541168[/snapback] Den som gikk på tv for lenge siden? i så tilfelle er det Steve Harley - Make me smile Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Lurer på hva den jule sangen heter, husker en setning:Last Christmas I gave you my heart, lalalala(husker ikke)....you gave it away. Noen som vet hvilken sang jeg mener? 7541075[/snapback] Wham - Last Christmas Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Så nettopp en reklame for alle jule-programmene som går på nrk i julen. Helt tilslutt sier de: Store øyeblikk, små øyeblikk... Det jeg lurer på er hva heter sangen de bruker når de sier dette. En slags piano snutt av noe slag OBS: Tenker ikke på den tre nøtter til askepott sangen... 7536250[/snapback] *bump* Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 15. Werner Thomas - The Chicken Dance 7540503[/snapback] Er du sikker på at det ikke er Lawrence Welk som har den? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei, er det noen som så på "Alle Elsker Raymond" i dag? Kl.17.30? Ihvertfall var det en italiensk sang på slutten der. Noen som vet hva den heter? Takk Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei! Noen som så på Charlton - Wycombe idag? Mellom pausen der, så spilte de en sang mens de viste mål fra andre kamper. Var en slags rock. Har hørt den før, men vet ikke hva den heter.. 7538953[/snapback] Det var Metallica, men glemte hvilken sang det var for øyeblikket 7541439[/snapback] Var det Metallica? :O Viste jeg ikke.. Men vet ikke hvem det var da.. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 noen som vet hva den sangen her heter? Lenke til kommentar
N1na Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hørte en sang på H&M på trondheim torg for ei stund sia. Fikk bare med meg ett ord, og det var MAILBOX eller POSTBOX. Vet ikke hvem det er som synger heller. Ligner kanskje litt på stemmen til vokalisten i Live. Noen som kanskje kan ha peiling på hvilken sang jeg mener på?? hmm.gif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå