Flexo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Your the best arrround, nothing is ever gonna keep you dooown lalala Anyone? Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Your the best arrround, nothing is ever gonna keep you dooown lalala Anyone? 7534913[/snapback] Joe Esposito - You're the Best Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Songtapper.com = maaaaaaaaaaaaaad syra Kva heter sangen der de rapper\synger: I can see a nigga pass by...... tuck your chain in, because he migth rob you.. Endret 19. desember 2006 av Joppa-ninijo Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 den da? KUL sang vis noen hører på såndt her da Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Så nettopp en reklame for alle jule-programmene som går på nrk i julen. Helt tilslutt sier de: Store øyeblikk, små øyeblikk... Det jeg lurer på er hva heter sangen de bruker når de sier dette. En slags piano snutt av noe slag OBS: Tenker ikke på den tre nøtter til askepott sangen... Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Noen som vet hva sangen i ByggMakker reklamen heter? Der en mann "oppdager" borrmaskinen? Trenger kjapt svar! Mvh: SupRnova Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Donna Summer - Love to love you baby ? Lenke til kommentar
Breakdown Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Songtapper.com = maaaaaaaaaaaaaad syra Kva heter sangen der de rapper\synger: I can see a nigga pass by...... tuck your chain in, because he migth rob you.. 7535682[/snapback] Obie Trice feat. Akon - Snitch Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei!Jeg hørte en sang på Ztv i stad når det var metal sanger der... Ihvertfall... Sangen hadde en musikkvideo som var på en flyplass eller noe, og de bytta fra svart hvitt til farger ofte... Akkurat som det var gamledager noen ganger og nå-tid andre ganger. Sangen var altså metal, med en musikkvideo som utspilte seg foran et fly (tror jeg man kan si det...). Sangen var ikke noe black metal eller noe, men mer i Iron Maiden klassen... Ganske rolig noen ganger også litt raskere... Litt kronglete forklart, men håper noen klarer og skjønne hvem sang og artist jeg mener. Takk på forhånd! 7529464[/snapback] Ingen som vet? Skikkelig kul sang etter min mening...! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 den da? KUL sang vis noen hører på såndt her da 7536063[/snapback] Leste kommentarene på Youtube og fant ut at det var et band som het Murder. Her er YouTube sida til bandet Synes selv sangen var utrolig dårlig, men smaken er som baken Lenke til kommentar
godtrikongen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei...noen som kjenner igjen denne sangen?? Har deler av teksten...... It's summertimes every day It's summertimes every night It's summertimes when the light goes out When the light goes out Walking down the beach In the morning light Seeing all the girls It feels so right Steping up in the night Dancing like a king Everybody looks at me It makes me wanna say håper noen vet hvem det er...venter spent... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvis du har så mye av teksten så bør det være null problem å søke deg fram til rett sang Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Så nettopp en reklame for alle jule-programmene som går på nrk i julen. Helt tilslutt sier de: Store øyeblikk, små øyeblikk... Det jeg lurer på er hva heter sangen de bruker når de sier dette. En slags piano snutt av noe slag OBS: Tenker ikke på den tre nøtter til askepott sangen... 7536250[/snapback] Lurer også på dette. Er det ikke noen piano-geeker her?? Er sikkert et kjent piano stykke av en tysk komponist jævel e.l. Endret 19. desember 2006 av Joppa-ninijo Lenke til kommentar
godtrikongen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 -> Luchy; Tru meg,har googlet og søkt overalt etter sangen,men finner ikke ut av det...er veldig populær sang som spilles mye nå for tiden..... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei...noen som kjenner igjen denne sangen?? Har deler av teksten...... It's summertimes every day It's summertimes every night It's summertimes when the light goes out When the light goes out Walking down the beach In the morning light Seeing all the girls It feels so right Steping up in the night Dancing like a king Everybody looks at me It makes me wanna say håper noen vet hvem det er...venter spent... 7537910[/snapback] Lemon - "summertime" Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 En fin sang i Nokias N series reklame. Hva heter den? Og hva heter den sangen som Leif Ove Andsnes spiller i reklamen for hans nye CD? Denne sangen er bare helt dødsnydelig! Lenke til kommentar
godtrikongen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Søppelsveitt!! Hjertlig takk...det var rett! Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Etter et besøk i denne tråden, så jeg denne videoen på youtube ... (genial film) Der er det en del sanger klippet inn i et show, noen som kan navnene på disse sangene? (Vet det er mange, men hadde vært stilig med et par av de sangene, noen er seffølgelig ikke ukjente) mvh michael Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei! Noen som så på Charlton - Wycombe idag? Mellom pausen der, så spilte de en sang mens de viste mål fra andre kamper. Var en slags rock. Har hørt den før, men vet ikke hva den heter.. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Etter et besøk i denne tråden, så jeg denne videoen på youtube ...(genial film) Der er det en del sanger klippet inn i et show, noen som kan navnene på disse sangene? (Vet det er mange, men hadde vært stilig med et par av de sangene, noen er seffølgelig ikke ukjente) mvh michael 7538839[/snapback] 1. Elvis Presley - Hound Dog 2. Chubby Checker - The Twist 3. Den han tripper på får jeg ikke med meg 4. Village People - YMCA (WMCA?) 5. Foo Fighters - Kung Fu Fighting 8. ACDC - Shook Me All night long 9. Michael Jackson - Fever 14. Billy Idol - Mony Mony (Downtown Mix) 17. MC Hammer - Can't Touch this 19. Cypress Hill & House of Pain - Jump Around Orker ikke mer, men det er nok riktig rekkefølge nå på de som er der... Endret 19. desember 2006 av Gaston Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå