Jernlov Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) det er en sang som har gått\går på nordic radio som heter the do do song eller no hvor få skaffa denne?, finner den ikke på nett 7524581[/snapback] Det er sikkert: Holly Dolly - Dolly Song. Det er ny landeplagehit på NordicRadio så vidt jeg vet. edit: Her kan du kjøpe den: http://www.cdon.com/ 7528253[/snapback] Kjøpe en sang? E du heilt på SYRA? 7528315[/snapback] Mennesker med vett i hodet støtter favoritt artistene sine. Kva heite den indiske sangen som begynner med: mooooooouuuuuuuuuuah diddididii didiiddi iidididi ididdi ( også sikkert litt sitar) didididi moouuuuah!? Noen anelser!?!?!? 7528498[/snapback] ?? Endret 18. desember 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Breakdown Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kva heite den indiske sangen som begynner med: mooooooouuuuuuuuuuah diddididii didiiddi iidididi ididdi ( også sikkert litt sitar) didididi moouuuuah!? Noen anelser!?!?!? 7528498[/snapback] eller denne hehe konge sang 7528946[/snapback] Lenke til kommentar
kalli Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei! Jeg hørte en sang på Ztv i stad når det var metal sanger der... Ihvertfall... Sangen hadde en musikkvideo som var på en flyplass eller noe, og de bytta fra svart hvitt til farger ofte... Akkurat som det var gamledager noen ganger og nå-tid andre ganger. Sangen var altså metal, med en musikkvideo som utspilte seg foran et fly (tror jeg man kan si det...). Sangen var ikke noe black metal eller noe, men mer i Iron Maiden klassen... Ganske rolig noen ganger også litt raskere... Litt kronglete forklart, men håper noen klarer og skjønne hvem sang og artist jeg mener. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Denne tror jeg alle har hørt, tror den har noe med Michael Jackson å gjøre, veit ikje koffer! Har desverre ingen album av han, så kjøper ikke album kun for å sjekke hva sangen heter! Men tror dette er litt av teksten Going to the sunshine, into the moonlight, eller noe slikt! Sangen er nokså fengende Dårlig beskriv, jeg vet, men husker den ikke så godt Lenke til kommentar
Taakeferd Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Denne tror jeg alle har hørt, tror den har noe med Michael Jackson å gjøre, veit ikje koffer! Har desverre ingen album av han, så kjøper ikke album kun for å sjekke hva sangen heter! Men tror dette er litt av teksten Going to the sunshine, into the moonlight, eller noe slikt! Sangen er nokså fengende Dårlig beskriv, jeg vet, men husker den ikke så godt 7530295[/snapback] Kan det tenkes at det er Michael Jackson - Blame it on the Boogie du er ute etter? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Denne tror jeg alle har hørt, tror den har noe med Michael Jackson å gjøre, veit ikje koffer! Har desverre ingen album av han, så kjøper ikke album kun for å sjekke hva sangen heter! Men tror dette er litt av teksten Going to the sunshine, into the moonlight, eller noe slikt! Sangen er nokså fengende Dårlig beskriv, jeg vet, men husker den ikke så godt 7530295[/snapback] Kan det tenkes at det er Michael Jackson - Blame it on the Boogie du er ute etter? 7530436[/snapback] Takker Det var den Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei! Jeg lurer på hva en sang heter. Det er den typiske britiske sangen som blir spilt når tre politimenn løper etter en tyv. Det er sånn skikkelig tullemusikk. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Taakeferd Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei! Jeg lurer på hva en sang heter. Det er den typiske britiske sangen som blir spilt når tre politimenn løper etter en tyv. Det er sånn skikkelig tullemusikk. Noen som vet hva den heter? 7531131[/snapback] Temamusikken til Benny Hill, kanskje? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 That's it! Takk skal du ha:) Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 leter etter en sang, visst det er noen som ser the oc, leter etter sangen som spilles ca 2:20 ut i første episode i sesong 4, noen som vet hvilken sang det er? Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 det er en sang som har gått\går på nordic radio som heter the do do song eller no hvor få skaffa denne?, finner den ikke på nett 7524581[/snapback] Det er sikkert: Holly Dolly - Dolly Song. Det er ny landeplagehit på NordicRadio så vidt jeg vet. edit: Her kan du kjøpe den: http://www.cdon.com/ 7528253[/snapback] Kjøpe en sang? E du heilt på SYRA? 7528315[/snapback] Mennesker med vett i hodet støtter favoritt artistene sine. Kva heite den indiske sangen som begynner med: mooooooouuuuuuuuuuah diddididii didiiddi iidididi ididdi ( også sikkert litt sitar) didididi moouuuuah!? Noen anelser!?!?!? 7528498[/snapback] ?? 7528946[/snapback] Sleke svar som det derre er alt kjekt å få. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 men det er jo ikke akkurat lett å skjønne hvilken sang det er da. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei ! Det er vel kansje dumt å spørre om dette her.... Men noen som vet hvilken film denne musikkvideoen er fra ? Har ikke funnet "Lurer du på hva filmen heter? " Det er en nydelig sang btw Mvh. Erlend Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Her er film-ID-tråden, i alle fall. Hvilken musikkvideo snakker du om? Ingen linker eller noe i posten din. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Her er film-ID-tråden, i alle fall. Hvilken musikkvideo snakker du om? Ingen linker eller noe i posten din. 7532669[/snapback] Oj beklager, glemte det i farten. Thomas Dybdal - A lovestory Lenke til kommentar
Matias Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 leter etter en sang, visst det er noen som ser the oc, leter etter sangen som spilles ca 2:20 ut i første episode i sesong 4, noen som vet hvilken sang det er? 7531554[/snapback] Her er en god side. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 leter etter en sang, visst det er noen som ser the oc, leter etter sangen som spilles ca 2:20 ut i første episode i sesong 4, noen som vet hvilken sang det er? 7531554[/snapback] Placebo and Kate Bush - Running Up That Hill Lenke til kommentar
Breakdown Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei ! Det er vel kansje dumt å spørre om dette her.... Men noen som vet hvilken film denne musikkvideoen er fra ? Har ikke funnet "Lurer du på hva filmen heter? " Det er en nydelig sang btw Mvh. Erlend 7532648[/snapback] Monstertorsdag er filmen. Den ble spesiallaget til filmen. Fin sang Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Fant noe som burde være i førstetråden: Songtapper Der kan du bare tappe melodien eller noe med space så finner den forhåpentligvis låta, jeg trur du må være veldig nøye for å få det til, men man kan jo prøve flere ganger. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Fant noe som burde være i førstetråden: Songtapper Der kan du bare tappe melodien eller noe med space så finner den forhåpentligvis låta, jeg trur du må være veldig nøye for å få det til, men man kan jo prøve flere ganger. 7533580[/snapback] Faen så fette bra! Den funka jo faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå