Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Lurer på navnet til en svensk sang, eneste jeg har fått med meg av teksten er at vokalen synger noe som ligner på "gey gey gey" mange ganger, er litt kjapt tempo på den, kanskje en kryssning mellom danseband og pop :p noen som vet hva jeg snakker om?

7519228[/snapback]

Har du prøvd Tunatic? Litt mer info hadde vært greit, det er ikke så vanskelig å finne en sang med svensk tekst. Mann eller kvinne som synger?

Synger han kanskje Diggiloo Diggiley? "Herrey" som synger den sangen tror jeg... prøv det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på navnet til en svensk sang, eneste jeg har fått med meg av teksten er at vokalen synger noe som ligner på "gey gey gey" mange ganger, er litt kjapt tempo på den, kanskje en kryssning mellom danseband og pop :p noen som vet hva jeg snakker om?

7519228[/snapback]

Har du prøvd Tunatic? Litt mer info hadde vært greit, det er ikke så vanskelig å finne en sang med svensk tekst. Mann eller kvinne som synger?

Synger han kanskje Diggiloo Diggiley? "Herrey" som synger den sangen tror jeg... prøv det

7519345[/snapback]

Takker! har ikke prøvd tunatic nei, har ikke sangen på pc'n eller cd... To menn som synger, sier gey annenhver gang hvertfall :p

Endret av Haddock
Lenke til kommentar

1) Hva heter den sangen som er på reklamene for Nokia Nseries telefonene?

2) Hva heter den sangen som han gamlingen danser og synger på, på reklamen for telenor bredbånd?

3) Hva heter den sangen hvor det er en svensk mann som synger, (Han er død nå tror jeg) Også er det mange barn i bakgrunnen som ler og synger? Vet det er dårlig beskrevet, men det er en kjent sang.

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar
1) Hva heter den sangen som er på reklamene for Nokia Nseries telefonene?

2) Hva heter den sangen som han gamlingen danser og synger på, på reklamen for telenor bredbånd?

3) Hva heter den sangen hvor det er en svensk mann som synger, (Han er død nå tror jeg) Også er det mange barn i bakgrunnen som ler og synger? Vet det er dårlig beskrevet, men det er en kjent sang.

7521617[/snapback]

3: Cornelis Vreeswijk - Turistens Klagan

Lenke til kommentar

Var på julebord igår, hørte ein ganske fengende sang.

Var country liknendes, var ei dame som sang. Sang noe med Blue et eller annet. Husker det rett og slett ikkje. Blue Horizon, Blue Velvet eller noe sånt.

Håper nokon skjønte hva sang eg er ute etter. :p

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Jævla greit med alt det derre jule greiene..jaja.

Noen som har den melodien til fjellvett reglen reklamen som går på nrk i påsken.

Heter "daydream" eller noe sånt.

7522224[/snapback]

I Monster - Daydream

Portishead - glorybox

"Song originally composed and recorded in 1968 by the belgian band The Wallace Collection and covered by the Gunter Kallman Choir" Så vet du det :D

Lenke til kommentar
Jævla greit med alt det derre jule greiene..jaja.

Noen som har den melodien til fjellvett reglen reklamen som går på nrk i påsken.

Heter "daydream" eller noe sånt.

7522224[/snapback]

I Monster - Daydream

Portishead - glorybox

"Song originally composed and recorded in 1968 by the belgian band The Wallace Collection and covered by the Gunter Kallman Choir" Så vet du det :D

7522373[/snapback]

Ugress har også en snasen versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...