thesinner Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Lurer på navnet til en svensk sang, eneste jeg har fått med meg av teksten er at vokalen synger noe som ligner på "gey gey gey" mange ganger, er litt kjapt tempo på den, kanskje en kryssning mellom danseband og pop noen som vet hva jeg snakker om? 7519228[/snapback] Har du prøvd Tunatic? Litt mer info hadde vært greit, det er ikke så vanskelig å finne en sang med svensk tekst. Mann eller kvinne som synger? Synger han kanskje Diggiloo Diggiley? "Herrey" som synger den sangen tror jeg... prøv det Lenke til kommentar
Veta Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hva heter den første sangen i den filmen her? Endret 17. desember 2006 av Veta Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 noen som vet hva den boyband/homsesangen som er i gylne tider reklamen heter? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 noen som vet hva den boyband/homsesangen som er i gylne tider reklamen heter? 7519862[/snapback] Glenn Medeiros - "Nothing's Gonna Change My Love" Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 noen som vet hva den boyband/homsesangen som er i gylne tider reklamen heter? 7519862[/snapback] Glenn Medeiros - "Nothing's Gonna Change My Love" 7520222[/snapback] Det var feil sng det er den som er i den nyeste som går på tven nå Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Se tidligere i posten gylende tider greiene er spurt om tidligere. Er alphaville med forever young, eller big in japan tror jeg. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Lurer på navnet til en svensk sang, eneste jeg har fått med meg av teksten er at vokalen synger noe som ligner på "gey gey gey" mange ganger, er litt kjapt tempo på den, kanskje en kryssning mellom danseband og pop noen som vet hva jeg snakker om? 7519228[/snapback] Har du prøvd Tunatic? Litt mer info hadde vært greit, det er ikke så vanskelig å finne en sang med svensk tekst. Mann eller kvinne som synger? Synger han kanskje Diggiloo Diggiley? "Herrey" som synger den sangen tror jeg... prøv det 7519345[/snapback] Takker! har ikke prøvd tunatic nei, har ikke sangen på pc'n eller cd... To menn som synger, sier gey annenhver gang hvertfall Endret 17. desember 2006 av Haddock Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Se tidligere i posten gylende tider greiene er spurt om tidligere. Er alphaville med forever young, eller big in japan tror jeg. 7520737[/snapback] feil, feil, feil... se litt på tv2 så ser dere snart reklamen Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) 1) Hva heter den sangen som er på reklamene for Nokia Nseries telefonene? 2) Hva heter den sangen som han gamlingen danser og synger på, på reklamen for telenor bredbånd? 3) Hva heter den sangen hvor det er en svensk mann som synger, (Han er død nå tror jeg) Også er det mange barn i bakgrunnen som ler og synger? Vet det er dårlig beskrevet, men det er en kjent sang. Endret 17. desember 2006 av Firetrucken Lenke til kommentar
psyches Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 2) John Scatman - Scatman Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 2) John Scatman - Scatman 7521624[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 1) Moby - In my heart Lenke til kommentar
Breakdown Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 1) Hva heter den sangen som er på reklamene for Nokia Nseries telefonene? 2) Hva heter den sangen som han gamlingen danser og synger på, på reklamen for telenor bredbånd? 3) Hva heter den sangen hvor det er en svensk mann som synger, (Han er død nå tror jeg) Også er det mange barn i bakgrunnen som ler og synger? Vet det er dårlig beskrevet, men det er en kjent sang. 7521617[/snapback] 3: Cornelis Vreeswijk - Turistens Klagan Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Der kom det svar på alle sammen gitt! Tusen takk Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jævla greit med alt det derre jule greiene..jaja. Noen som har den melodien til fjellvett reglen reklamen som går på nrk i påsken. Heter "daydream" eller noe sånt. Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Var på julebord igår, hørte ein ganske fengende sang. Var country liknendes, var ei dame som sang. Sang noe med Blue et eller annet. Husker det rett og slett ikkje. Blue Horizon, Blue Velvet eller noe sånt. Håper nokon skjønte hva sang eg er ute etter. På forhånd takk. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jævla greit med alt det derre jule greiene..jaja. Noen som har den melodien til fjellvett reglen reklamen som går på nrk i påsken. Heter "daydream" eller noe sånt. 7522224[/snapback] I Monster - Daydream Portishead - glorybox "Song originally composed and recorded in 1968 by the belgian band The Wallace Collection and covered by the Gunter Kallman Choir" Så vet du det Lenke til kommentar
Kimboy Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Lurer på hva en låt som spilles på radio for tiden. Fant ikke på radioens nettside. Er noe som "I'm on top of the world, dam dam and the tears are dam dam dam" "You can do anything just giiiive it a try" Noen som vet? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Lurer på hva en låt som spilles på radio for tiden.Fant ikke på radioens nettside. Er noe som "I'm on top of the world, dam dam and the tears are dam dam dam" "You can do anything just giiiive it a try" Noen som vet? 7522676[/snapback] Erik Faber - "On Top Of The World" ? Lenke til kommentar
carinav Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jævla greit med alt det derre jule greiene..jaja. Noen som har den melodien til fjellvett reglen reklamen som går på nrk i påsken. Heter "daydream" eller noe sånt. 7522224[/snapback] I Monster - Daydream Portishead - glorybox "Song originally composed and recorded in 1968 by the belgian band The Wallace Collection and covered by the Gunter Kallman Choir" Så vet du det 7522373[/snapback] Ugress har også en snasen versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå