Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter sangen i den Byggmaker reklame, der mannen jobber med skrumaskin, også kommer det en sang... "aaaaaa... love u....baby..." :))

7513218[/snapback]

 

Frankie Vallie - "Can't Take My Eyes Off of You"

7513349[/snapback]

 

 

Hehe, nydelig sang, men det er ikke den. Har du sett selve reklame?

Mann står med en skrumaskin også kjæm dama hans og da begynner sangen... :)

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i den Byggmaker reklame, der mannen jobber med skrumaskin, også kommer det en sang... "aaaaaa... love u....baby..." :))

7513218[/snapback]

 

Frankie Vallie - "Can't Take My Eyes Off of You"

7513349[/snapback]

 

 

Hehe, nydelig sang, men det er ikke den. Har du sett selve reklame?

Mann står med en skrumaskin også kjæm dama hans og da begynner sangen... :)

7513501[/snapback]

 

dang!

 

Prøv Donna Summer - "Love to love you baby"

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i den Byggmaker reklame, der mannen jobber med skrumaskin, også kommer det en sang... "aaaaaa... love u....baby..." :))

7513218[/snapback]

 

Frankie Vallie - "Can't Take My Eyes Off of You"

7513349[/snapback]

 

 

Hehe, nydelig sang, men det er ikke den. Har du sett selve reklame?

Mann står med en skrumaskin også kjæm dama hans og da begynner sangen... :)

7513501[/snapback]

 

dang!

 

Prøv Donna Summer - "Love to love you baby"

7513780[/snapback]

 

 

Takker. Det var den :thumbup:

Lenke til kommentar
Finner den bare ikke. Den ene sangen som spilles i filmen 'Lang Flate Ballær'. Sangen som kommer før WigWam-låta som er kommet med i filmen. Lyder vel slik: "me and you, one and one forever" etc.

Noen? :)

7512491[/snapback]

Om det er den når de står og danser midt på gressmatta, så er det en Apoptygma Berzerk låt.. Jeg husker ikke tittelen dog.

Lenke til kommentar
Finner den bare ikke. Den ene sangen som spilles i filmen 'Lang Flate Ballær'. Sangen som kommer før WigWam-låta som er kommet med i filmen. Lyder vel slik: "me and you, one and one forever" etc.

Noen? :)

7512491[/snapback]

Om det er den når de står og danser midt på gressmatta, så er det en Apoptygma Berzerk låt.. Jeg husker ikke tittelen dog.

7513860[/snapback]

 

Joda, dette er bandet. :)

 

EDIT: Fant sangen.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Finner den bare ikke. Den ene sangen som spilles i filmen 'Lang Flate Ballær'. Sangen som kommer før WigWam-låta som er kommet med i filmen. Lyder vel slik: "me and you, one and one forever" etc.

Noen? :)

7512491[/snapback]

Om det er den når de står og danser midt på gressmatta, så er det en Apoptygma Berzerk låt.. Jeg husker ikke tittelen dog.

7513860[/snapback]

 

Joda, dette er bandet. :)

 

EDIT: Fant sangen.

7514145[/snapback]

 

Hva med å dele det med resten?..... :roll:

Lenke til kommentar

Natalie Imbruglia - [White Lilies Island] - Wrong Impression

 

De 3 første sekundene i den tror jeg er fra en annen låt jeg har hørt ett sted, men greier ikke helt å huske hvilken eller hvor.

 

Det minner nesten om noe som kunne kommet fra Apocalyptica, men er ikke sikker.

Om noen hadde vist hvor denne chello/fele biten eller hva det nå enn er, stammer fra - så rop ut :)

Lenke til kommentar
Hei jeg prøver å finne navnet på en sang jeg ikke har hørt på et par år.

 

Sangen innledes med en dame som synger noen strofer på punjabi og så begynner en ganske monoton men tung og stiling hip-hop beat. Er en del punjabi i sangen og jeg husker ikke om det er noen annen form for sang/rap.

 

Trodde et øyeblikk at det var Yurtseven Kardesler - Halay jeg lette etter men det viste seg å være feil sang.

Det er heller ikke punjabi mc eller daler mhendi.

Jeg tror faktisk sangen har et navn som ikke er så veldig indisk.

 

Håper noen kan hjelpe meg, er veldig vanskelig å finne den igjen siden jeg ikke husker så veldig mye.

 

Takk for all eventuell hjelp :)

7496508[/snapback]

Beklager at jeg quoter meg selv og greier her, har bare ennå ikke funnet sangen jeg leter etter og vil veldig gjerne ha den. :/

Kan jo nevne at det ikke er Husan - Bhangra Knights heller for de som trodde det..

 

Er det ikke noen som synes det hadde vært gøy å prøve å finne denne sangen? :p:whistle:

Lenke til kommentar
Hei jeg prøver å finne navnet på en sang jeg ikke har hørt på et par år.

 

Sangen innledes med en dame som synger noen strofer på punjabi og så begynner en ganske monoton men tung og stiling hip-hop beat. Er en del punjabi i sangen og jeg husker ikke om det er noen annen form for sang/rap.

 

Trodde et øyeblikk at det var Yurtseven Kardesler - Halay jeg lette etter men det viste seg å være feil sang.

Det er heller ikke punjabi mc eller daler mhendi.

Jeg tror faktisk sangen har et navn som ikke er så veldig indisk.

 

Håper noen kan hjelpe meg, er veldig vanskelig å finne den igjen siden jeg ikke husker så veldig mye.

 

Takk for all eventuell hjelp :)

7496508[/snapback]

Beklager at jeg quoter meg selv og greier her, har bare ennå ikke funnet sangen jeg leter etter og vil veldig gjerne ha den. :/

Kan jo nevne at det ikke er Husan - Bhangra Knights heller for de som trodde det..

 

Er det ikke noen som synes det hadde vært gøy å prøve å finne denne sangen? :p:whistle:

7517424[/snapback]

 

 

Du sa det ikke var punjabi mc så da er det sikkert ikke Ghalla Gurian selv om den passet litt til beskrivelsen. Hehe

Lenke til kommentar

Lurer på navnet til en svensk sang, eneste jeg har fått med meg av teksten er at vokalen synger noe som ligner på "gey gey gey" mange ganger, er litt kjapt tempo på den, kanskje en kryssning mellom danseband og pop :p noen som vet hva jeg snakker om?

Endret av Haddock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...