Kowalski Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Det er en sang som går på TV2 til en xbox-spill-reklame. Den er ganske rolig. Han synger noe sånt som: "...familiar faces..." eneste jeg kommer på i farten. Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva den heter? 7504544[/snapback] Haha, dette er helt fenomenalt. Se forrige side edit: Gary Jules synger, Michael Andrews og Jules lagde nye, sparsomme arrangementer, og låta i seg selv er skrevet av Tears For Fears-traveren Roland Orzabal. Jeg kan virkelig ikke fatte at såpass mange ikke a) har fått med seg denne låta tidligere eller b) greier å søke den opp. 7503965[/snapback] Endret 14. desember 2006 av Kowalski Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Haha, dette er helt fenomenalt. Se forrige side Ja, jeg gjorde det. Men jeg må ha oversett den... beklager. Takk uansett Endret 14. desember 2006 av Mortex2001 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har vi utelukket; Nik & Jay - "Hot" ? 7497660[/snapback] Hvordan skal jeg få takket deg? *glise fra øre til øre* Du aner ikke hvor mye jeg har lett og lett og lett også kommer du her og treffer jackpot Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har vi utelukket; Nik & Jay - "Hot" ? 7497660[/snapback] Hvordan skal jeg få takket deg? *glise fra øre til øre* Du aner ikke hvor mye jeg har lett og lett og lett også kommer du her og treffer jackpot 7504846[/snapback] Glad jeg kunne hjelpe. Ikke ofte jeg treffer jackpot Lenke til kommentar
carinav Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er en sang som går på TV2 til en xbox-spill-reklame. Den er ganske rolig. Han synger noe sånt som: "...familiar faces..." eneste jeg kommer på i farten. Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva den heter? 7504544[/snapback] Haha, dette er helt fenomenalt. Se forrige side edit: Gary Jules synger, Michael Andrews og Jules lagde nye, sparsomme arrangementer, og låta i seg selv er skrevet av Tears For Fears-traveren Roland Orzabal. Jeg kan virkelig ikke fatte at såpass mange ikke a) har fått med seg denne låta tidligere eller b) greier å søke den opp. 7503965[/snapback] 7504579[/snapback] Ikke bare forrige side... Den er spurt etter eksepsjonelt mange ganger. Jeg kan heller ikke fatte at så mange har glemt den siden den lå på listene for veldig få år siden. Men verre er det at folk ikke GIDDER å bla litt for å sjekke tidligere svar. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er ute etter en klassisk sang, Kenny synger denne i south park episode 4, sesong 4. episoden kan dere se Her 7472435[/snapback] Time to say goddbye med Andrea Bocelli & Sarah Brightman? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kunne trengt hjelp til å navngi en sang som har "Well" som det er andre ordet. Det er en trance/dance låt. Er en kvinnelig DJ. Beatrraax et eller annet. Sangen er ihvertfall, helt superb.. Takker på forhånd.. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kunne trengt hjelp til å navngi en sang som har "Well" som det er andre ordet. Det er en trance/dance låt. Er en kvinnelig DJ. Beatrraax et eller annet.Sangen er ihvertfall, helt superb.. Takker på forhånd.. 7508734[/snapback] "Project Well", tru? Ofte referert til som 'pulesangen'. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Link til fil. Download, listen and please tell me the name! Lenke til kommentar
Breakdown Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Kunne trengt hjelp til å navngi en sang som har "Well" som det er andre ordet. Det er en trance/dance låt. Er en kvinnelig DJ. Beatrraax et eller annet.Sangen er ihvertfall, helt superb.. Takker på forhånd.. 7508734[/snapback] "Project Well", tru? Ofte referert til som 'pulesangen'. 7508848[/snapback] Beattraxx - Project Well [Tidbit Vocal Extended Mix] er den kuleste edit: anbefaler også C-Bool - Would You feel (Ziggy X Rmx). hehe Endret 15. desember 2006 av Breakdown Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva heter sangen i bremykt - den best skiva reklamen? Klipp her 7493771[/snapback] Noen? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 halla....i denne filmen er det fem sukunder i begynnelsen, hva heter den sangen http://www.iform.no/pub/art.php?id=704 ...vet resten heter "du hast" Lenke til kommentar
Shen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Link til fil. Download, listen and please tell me the name! 7509037[/snapback] Såvidt jeg vet heter den Guitar Boogie, men jeg kan ta feil. Sangen over er Rammstein - Du Hast Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Sliter med å finne en sang. Vet ikke om det er en egen sang faktisk, men den er på begynnelsen av en sang. Jim Jones - We Fly High heter sangen. På begynnelsen. Ja, jeg har googlet, men jeg finner bare at sangen er We Fly High. Er det en sang eller ikke ? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Sangen over er Rammstein - Du Hast 7511626[/snapback] Det vet han jo, les innlegget ordentlig. Lenke til kommentar
Shen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Sangen over er Rammstein - Du Hast 7511626[/snapback] Det vet han jo, les innlegget ordentlig. 7511764[/snapback] Øy ja Pils og forumlesing er ikke den beste kombinasjon leste sangen etter 5 sekunder jeg Endret 15. desember 2006 av Shen Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Finner den bare ikke. Den ene sangen som spilles i filmen 'Lang Flate Ballær'. Sangen som kommer før WigWam-låta som er kommet med i filmen. Lyder vel slik: "me and you, one and one forever" etc. Noen? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen som vet hva disse to sangene heter? http://dagobah.biz/flash/DDM.swf og http://dagobah.biz/flash/LOLducknet.swf Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hva heter sangen i den Byggmaker reklame, der mannen jobber med skrumaskin, også kommer det en sang... "aaaaaa... love u....baby..." ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Lurer på navnet på en sang jeg har hørt noen ganger på radioen. Tror den heter "Bound to let you go" eller noe sånt. Tror hvertfall det er refrenget, og så synger han en del om "dancing in the fire" tror jeg. (Ikke så lett å høre når jeg står i dusjen ) Noen som har navnet på den? (: 7467167[/snapback] Cake - Mexico? 7471209[/snapback] Nope, er nok ikke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå