thesinner Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei jeg prøver å finne navnet på en sang jeg ikke har hørt på et par år. Sangen innledes med en dame som synger noen strofer på punjabi og så begynner en ganske monoton men tung og stiling hip-hop beat. Er en del punjabi i sangen og jeg husker ikke om det er noen annen form for sang/rap. Trodde et øyeblikk at det var Yurtseven Kardesler - Halay jeg lette etter men det viste seg å være feil sang. Det er heller ikke punjabi mc eller daler mhendi. Jeg tror faktisk sangen har et navn som ikke er så veldig indisk. Håper noen kan hjelpe meg, er veldig vanskelig å finne den igjen siden jeg ikke husker så veldig mye. Takk for all eventuell hjelp Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Finner fortsatt ikke den utrolige fete, danske sangen som var på alles lepper i sommer Kan dessverre ikke noe av teksten siden jeg ikke skjønner dansk, men det må ha vært om sex et eller annet sted inni der Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei jeg prøver å finne navnet på en sang jeg ikke har hørt på et par år. Sangen innledes med en dame som synger noen strofer på punjabi og så begynner en ganske monoton men tung og stiling hip-hop beat. Er en del punjabi i sangen og jeg husker ikke om det er noen annen form for sang/rap. Trodde et øyeblikk at det var Yurtseven Kardesler - Halay jeg lette etter men det viste seg å være feil sang. Det er heller ikke punjabi mc eller daler mhendi. Jeg tror faktisk sangen har et navn som ikke er så veldig indisk. Håper noen kan hjelpe meg, er veldig vanskelig å finne den igjen siden jeg ikke husker så veldig mye. Takk for all eventuell hjelp 7496508[/snapback] Bhangra Knights Vs Husan - Husan (Radio Edit).mp3 kanskje? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bhangra Knights Vs Husan - Husan (Radio Edit).mp3 kanskje? 7497223[/snapback] Sorry, det er ikke den heller. Burde skrevet det først som sist, men tenkte ikke at noen kom til å nevne den. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Finner fortsatt ikke den utrolige fete, danske sangen som var på alles lepper i sommer Kan dessverre ikke noe av teksten siden jeg ikke skjønner dansk, men det må ha vært om sex et eller annet sted inni der 7496539[/snapback] Har vi utelukket; Nik & Jay - "Hot" ? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Finner fortsatt ikke den utrolige fete, danske sangen som var på alles lepper i sommer Kan dessverre ikke noe av teksten siden jeg ikke skjønner dansk, men det må ha vært om sex et eller annet sted inni der 7496539[/snapback] Første sangen jeg tenkte på: http://youtube.com/watch?v=cbwN-NGgcsc Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Og det mølet der skulle liksom være på alles lepper ifjor sommer..i Norge? Håper jeg for guds skyld ikke. Lenke til kommentar
mce87 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Heisann, vet at noen har spurt om det før, men jeg er desp etter denne sangen, den som spilles i gulesider-reklamen, den treningsreklamen hvor det står en håpløs trener forran noen jenter. 7489307[/snapback] Ingen som vet? Må være noooooooen som hører hvilken sang det er... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Noen som så Scrubs på Tv2 for noggen dager siden? Tror det var denne uken den episoden gikk hvor "vaktmesterne" på sykehuset skulle synge "duett" mot de advokatene. Jeg lurte på hvilken sang var de vaktmesteren og hans "team" sang? Jeg har hørt sangen før, bare med kødde tekst hvor de synger: Bomb bomb bomb iraq osv.. Noen som vet? Takk Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Noen som vet hva sangen de spiller i TV reklamen for Gears of War heter? Den går på TV2.. klarer ikke å sette fingeren på hvem det er 7486555[/snapback] I fare for å gjenta meg selv, dette har blitt besvart omtrent en dullion ganger nå...Gary Jules "Mad world" 7486741[/snapback] Jeg tror egentlig det er Michael Andrews som synger den sangen siden alle søk med han som artist har gitt meg gears of war sangen som resultat. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 finnes det noen remixer av Beatles - Sun King?Tror det hadde vært kult. 7494893[/snapback] Gnik Nus ifra Love albumet. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg tror egentlig det er Michael Andrews som synger den sangen siden alle søk med han som artist har gitt meg gears of war sangen som resultat. 7503113[/snapback] Da tror du egentlig feil, og herved anbefales deg den herlige vitenskapen som er googling. Gary Jules synger, Michael Andrews og Jules lagde nye, sparsomme arrangementer, og låta i seg selv er skrevet av Tears For Fears-traveren Roland Orzabal. Jeg kan virkelig ikke fatte at såpass mange ikke a) har fått med seg denne låta tidligere eller b) greier å søke den opp. Endret 14. desember 2006 av Kowalski Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) http://video.google.com/videoplay?docid=691452646425512992 Noen som vet hva sangen fra 00:20 heter? Føønki. NVM, fant det ut. ))) Endret 14. desember 2006 av Sigga Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Prøv Tunatic (førstepost), så finner du nok fort ut av det Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) http://video.google.com/videoplay?docid=691452646425512992 Noen som vet hva sangen fra 00:20 heter? Føønki. NVM, fant det ut. ))) 7503973[/snapback] Manu Chao - King Of The Bongo Nevermind... Endret 14. desember 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hva heter den Norsk tipping sangen? Der han mister kviteringa og alle kommer til den lille landsbygda for å lete. Noen som vet? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hva heter den Norsk tipping sangen? Der han mister kviteringa og alle kommer til den lille landsbygda for å lete. Noen som vet? 7504329[/snapback] Mener dette er svart på noen få sider tilbake i tråden her. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Ja, din stut. Det er Pogues sin Dirty Old Town, som nevnt på forrige side eller så. edit: jeg er ikke sint altså Endret 14. desember 2006 av Kowalski Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det er en sang som går på TV2 til en xbox-spill-reklame. Den er ganske rolig. Han synger noe sånt som: "...familiar faces..." eneste jeg kommer på i farten. Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva den heter? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Så netopp CSI: Miami og helt på slutten der var det en sang som hadde litt kurt nilsen stil. Noen som vet hva den heter ? Hvh xarus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå