Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heia!

Trenger noe hjelp igjen. Jeg hørte en sang på treningssenteret i dag. Jeg har hørt den før og den er dritbra.. Det var en trancemix av den, med jeg kjente igjen refrenget:

"And sing now; Jippy Ya Yeah..." osv. Vet det er litt vanskelig å finne en sang ut i fra en setning, men hvis noen kjenner den igjen , så si ifra. Den er dritbra!

Det er tydlig at "Jippy Ya Yeah" er "hovedtheme" i sangen, om du skjønner, da det er det som går igjen i refrenget hele tiden.

Det er for øvrig flere som synger samtidig på refrenget. Det er en ordentlig party/treningslåt.

Takk for hjelp..

Mvh,

Frode

7450762[/snapback]

Er den norsk? Da er det i tilfelle Torgeir og kjendisene, hehe..

7473577[/snapback]

Hehe, ikke norsk, og det er nok ikke Torgeir og kjenidisene. En skikkelig partysang =)

Lenke til kommentar
og en ting til, den coca cola sangen, "for de mange, for få, for de osv" heter den noe spes? har lyst på den

7487549[/snapback]

Jeg har den, men hos meg heter den bare Reklame - Coca Cola for oss alle

7487754[/snapback]

kunne du sendt den til meg? eller si hvor jeg kan få tak i den?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg leter etter en sang som ble spillt på "American pie: The Naked Mile".

Den blir spillt under fotballkampen mot de dvergene, etter at han ene dvergen hopper oppå ryggen på en medspiller, og slenger seg på quarterbacken til stiffler & co.

Sangen er rocka, og det er ikke den "I Wish - Skee-loo", men sangen som ble spillt før der igjen.

Takker for konstruktive svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...