jealei Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 og en ting til, den coca cola sangen, "for de mange, for få, for de osv" heter den noe spes? har lyst på den Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Heia! Trenger noe hjelp igjen. Jeg hørte en sang på treningssenteret i dag. Jeg har hørt den før og den er dritbra.. Det var en trancemix av den, med jeg kjente igjen refrenget: "And sing now; Jippy Ya Yeah..." osv. Vet det er litt vanskelig å finne en sang ut i fra en setning, men hvis noen kjenner den igjen , så si ifra. Den er dritbra! Det er tydlig at "Jippy Ya Yeah" er "hovedtheme" i sangen, om du skjønner, da det er det som går igjen i refrenget hele tiden. Det er for øvrig flere som synger samtidig på refrenget. Det er en ordentlig party/treningslåt. Takk for hjelp.. Mvh, Frode 7450762[/snapback] Er den norsk? Da er det i tilfelle Torgeir og kjendisene, hehe.. 7473577[/snapback] Hehe, ikke norsk, og det er nok ikke Torgeir og kjenidisene. En skikkelig partysang =) Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 og en ting til, den coca cola sangen, "for de mange, for få, for de osv" heter den noe spes? har lyst på den 7487549[/snapback] Jeg har den, men hos meg heter den bare Reklame - Coca Cola for oss alle Lenke til kommentar
jealei Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 og en ting til, den coca cola sangen, "for de mange, for få, for de osv" heter den noe spes? har lyst på den 7487549[/snapback] Jeg har den, men hos meg heter den bare Reklame - Coca Cola for oss alle 7487754[/snapback] kunne du sendt den til meg? eller si hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Noen som vet hva sangen som spilles rett etter loadingen er ferdig på denne siden heter? http://americanpiemovie.com/ Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 http://music.allofmp3.com/search.shtml?sea...afflink=tunatic prøv tunatic Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 http://music.allofmp3.com/search.shtml?sea...afflink=tunatic prøv tunatic 7488817[/snapback] Takk, det var den Lenke til kommentar
mce87 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Heisann, vet at noen har spurt om det før, men jeg er desp etter denne sangen, den som spilles i gulesider-reklamen, den treningsreklamen hvor det står en håpløs trener forran noen jenter. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 og en ting til, den coca cola sangen, "for de mange, for få, for de osv" heter den noe spes? har lyst på den 7487549[/snapback] Søkefunksjonen kommer til unnsetning atter en gang: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=3688695 Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 For noen år siden spilte svisj en gammel sang fra åttitallet. Det var ei sangerinne som sang noe med "they don't know about us", der du ser at hu er sammen med Paul McCartney. Han synger ikke i sangen, han er bare med på videoen. Jeg bare lurer på hva den sangen het. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 "Tracy Ullman - They don't know"? Første treff på Google, søkeord "they don't know about us mccartney". Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei! Jeg leter etter en sang som ble spillt på "American pie: The Naked Mile". Den blir spillt under fotballkampen mot de dvergene, etter at han ene dvergen hopper oppå ryggen på en medspiller, og slenger seg på quarterbacken til stiffler & co. Sangen er rocka, og det er ikke den "I Wish - Skee-loo", men sangen som ble spillt før der igjen. Takker for konstruktive svar Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 @hallyboy: Jeg prøver å finne ut av det, hang on Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kva heite orginal versjonen av OPM - Heaven is a Halfpipe ??==(/(/`??=)(?/?? Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 @hallyboy: Jeg prøver å finne ut av det, hang on 7492088[/snapback] Hehehe, takker jeg tror det er "The Grand Skeem - Here we go (8), men finner ikke lyrikken til den noen sted =/ Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva heter sangen i bremykt - den best skiva reklamen? Klipp her Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei, jeg leter etter en sang. Det er fra en Fanta reklame, der de er på stranda. For kanskje 2 år siden Den går sånn : "and the day is young, you walk on the street, you say heyheeyey" Takk Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 finnes det noen remixer av Beatles - Sun King? Tror det hadde vært kult. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Discovery Channel har en reklame for KLM. Det er 2 personer som kappkjører bort til flyet. Hva heter sangen som blir spilt i bakgrunnen? Takker for svar. Endret 13. desember 2006 av Skogli Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som vet hvilken sang som som spilles på Rimi reklamen? "Ingen bekymring, og inget mas"... noe sånt no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå