Hotel Papa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 *snip* 7470872[/snapback] Altså... Nå er jeg en smule frustrert... For en uke sia hørte jeg en sang i radioen og det var Hildrun etellerannetDOTTIR... Så har jeg lett litt på playlistene til p3 og der fant jeg den: Pleasure med hu dottir jenta og den het out of love... Så søkte på på platekompaniet og cdon.com men fant ingen pleasure cder med en sang som het out of love... Så, er det noen av dere som vet hva cden heter? Litt elektronisk aktig sang med en dame som synger, heter som sakt out of love og har blitt spilt mange ganger på P3 i det siste.. 7472145[/snapback] Pleasure + Heidrun Björnsdóttir — Out of Love (Fred Ball + Heidrun Björnsdóttir) Electric Silk + Virgin 0946 3 73503 2 Første singel fra Pleasures foreløpig utitulerte andrealbum med planlagt slipp i januar 2007 eller ”engang på nyåret” som han selv har sagt i et intervju med NRK Musikk for en drøy måned siden. Kun utgitt som promo-/radiosingel og finnes altså ikke i kommersielt salg riktig ennå. 7473906[/snapback] I følge denne så har de allerede kommet ut med en cd da Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 I følge denne så har de allerede kommet ut med en cd da 7477593[/snapback] Det var derfor jeg skrev andrealbumet. Skiva du linker til er Pleasures debutalbum som ble utgitt i 2003. Lenke til kommentar
drmowinckel.com Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg leter etter en sang. Den ble brukt i en reklamefilm for McDonalds for rundt 5 år siden. Mener å huske det var en familie som kjørte rundt i en bil, i forskjellige epoker av livet. Jeg har det for meg at det var Bangles som hadde denne låta, og at en av linjene var "Keep Coming Back". Men jeg får ikke noe resultater etter søk på dette noe sted. Er det noen som kan hjelpe her? 7472872[/snapback] Du kan prøve Dolly Parton "Here you come again" (...) 7473319[/snapback] Tusen takk Wipeout! Det var akkurat denne jeg mente. Også jeg som elsker Dolly Parton! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hva heter sangen på den derre Lotto reklamen der han mannen som kommer fra den lille byen som plutselig blir invadert av "turister" som leter etter den kupongen som er mistet. Så sier butikkmannen at det aldri har vært så mange på mange år. Teksten er noe sånn... minner meg om en gammel britisk sang. "Kissing my girl, by the factory wall Birdy old' town, birdy old town" (Eller merry...) Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 http://break.com/index/bad_skateboarding_crash.html Hva heter sangen? 7476750[/snapback] Sangen heter: Bullet for my valentine - tears don`t fall Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hva heter sangen på den derre Lotto reklamen der han mannen som kommer fra den lille byen som plutselig blir invadert av "turister" som leter etter den kupongen som er mistet. Så sier butikkmannen at det aldri har vært så mange på mange år. Teksten er noe sånn... minner meg om en gammel britisk sang. "Kissing my girl, by the factory wall Birdy old' town, birdy old town" (Eller merry...) 7479253[/snapback] The Pogues - "Dirty Old Town". I disse juletider, sjekk gjerne også ut verdens beste julesang: "Fairytale of New York" sammen med Kirsty MacColl. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Noen som vet et sted jeg kan se sanger som har vert i spill? Lurer på noe GTA musikk Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Noen som vet et sted jeg kan se sanger som har vert i spill? Lurer på noe GTA musikk 7481108[/snapback] Bare søk på GTA Soundtrack, kan også hjelpe å slenge med hvilket spill det var fra. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) http://video.google.com/videoplay?docid=51...=parkour+russia første sangen som også er på matrix.... noen som vet eller? edit: gjerne send svaret på priv mld til meg Endret 11. desember 2006 av TRibal89 Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=51...=parkour+russia første sangen som også er på matrix.... noen som vet eller? edit: gjerne send svaret på priv mld til meg 7481178[/snapback] Rob Dougan - Clubbed to death Lenke til kommentar
Matias Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Altså, kan ikke vi legge "Clubbed to death" i førstepost? Har sett folk spørre om den hundrevis av ganger. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Altså, kan ikke vi legge "Clubbed to death" i førstepost? Har sett folk spørre om den hundrevis av ganger. 7481594[/snapback] Folk leser ikke førsteposten uansett. Lenke til kommentar
eirikcarlos Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 noen som vet hva trance/dance mixen av hard rock halleluja å we are the world heter?? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 http://break.com/index/bad_skateboarding_crash.html Hva heter sangen? 7476750[/snapback] Iflg tunatics er det Bullet for my Valentine - Tears dont fall Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) http://video.google.com/videoplay?docid=51...=parkour+russia første sangen som også er på matrix.... noen som vet eller? edit: gjerne send svaret på priv mld til meg 7481178[/snapback] Rob Dougan - Clubbed to death 7481218[/snapback] merkelig, den sangen heter Crystal Method - Matrix Theme hos meg... (ja jeg vet at det er jeg som har feil) Endret 12. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hva heter sangen på den derre Lotto reklamen der han mannen som kommer fra den lille byen som plutselig blir invadert av "turister" som leter etter den kupongen som er mistet. Så sier butikkmannen at det aldri har vært så mange på mange år. Teksten er noe sånn... minner meg om en gammel britisk sang. "Kissing my girl, by the factory wall Birdy old' town, birdy old town" (Eller merry...) 7479253[/snapback] Det er faktisk "dirty old town" Pogues - Dirty Old Town Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Noen som vet hva sangen de spiller i TV reklamen for Gears of War heter? Den går på TV2.. klarer ikke å sette fingeren på hvem det er Endret 12. desember 2006 av Mavado Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Noen som vet hva sangen de spiller i TV reklamen for Gears of War heter? Den går på TV2.. klarer ikke å sette fingeren på hvem det er 7486555[/snapback] I fare for å gjenta meg selv, dette har blitt besvart omtrent en dullion ganger nå...Gary Jules "Mad world" Lenke til kommentar
jealei Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hva heter den sangen de spiller av på denne traileren? Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hva heter den sangen de spiller av på denne traileren? 7487386[/snapback] Det må være Huey Lewis and the News med sangen Power of Love. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå