Hotel Papa Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Altså... Nå er jeg en smule frustrert... For en uke sia hørte jeg en sang i radioen og det var Hildrun etellerannetDOTTIR... Så har jeg lett litt på playlistene til p3 og der fant jeg den: Pleasure med hu dottir jenta og den het out of love... Så søkte på på platekompaniet og cdon.com men fant ingen pleasure cder med en sang som het out of love... Så, er det noen av dere som vet hva cden heter? Litt elektronisk aktig sang med en dame som synger, heter som sakt out of love og har blitt spilt mange ganger på P3 i det siste.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er ute etter en klassisk sang, Kenny synger denne i south park episode 4, sesong 4. episoden kan dere se Her Lenke til kommentar
drmowinckel.com Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er ute etter en klassisk sang, Kenny synger denne i south park episode 4, sesong 4. episoden kan dere se Her 7472435[/snapback] En av de melodiene han synger er i hvertfall La Donna E Mobile. Er det denne du er ute etter? Lenke til kommentar
drmowinckel.com Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg leter etter en sang. Den ble brukt i en reklamefilm for McDonalds for rundt 5 år siden. Mener å huske det var en familie som kjørte rundt i en bil, i forskjellige epoker av livet. Jeg har det for meg at det var Bangles som hadde denne låta, og at en av linjene var "Keep Coming Back". Men jeg får ikke noe resultater etter søk på dette noe sted. Er det noen som kan hjelpe her? Lenke til kommentar
eirikcarlos Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Spiller mye på VIP i Trondheim Jeg lurer på om dere vet av en sang som jeg tror kommer fra polen, tror den heter PAKITO eller noe,men finner den ikke noen plass, noen som forstår hva jeg mener? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Pakito - Living On Video? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Lurer på hva en sang heter som går slik: Oh, your such a snob/slob eller no. Det er refrenget. noen som vet hva jeg er ute etter ? Den går en del på radioen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg leter etter en sang. Den ble brukt i en reklamefilm for McDonalds for rundt 5 år siden. Mener å huske det var en familie som kjørte rundt i en bil, i forskjellige epoker av livet. Jeg har det for meg at det var Bangles som hadde denne låta, og at en av linjene var "Keep Coming Back". Men jeg får ikke noe resultater etter søk på dette noe sted. Er det noen som kan hjelpe her? 7472872[/snapback] Du kan prøve Dolly Parton "Here you come again" Here you come again Just when I've begun to get myself together You waltz right in the door Just like you've done before And wrap my heart 'round your little finger Here you come again Just when I'm about to make it work without you You look into my eyes And lie those pretty lies And pretty soon I'm wonderin' how I came to doubt you All you have to do is smile that smile And there go all my defenses Just leave it up to you and in a little while You're messin' up my mind and fillin' up my senses Here you come again Lookin' better than a body has a right to And shakin' me up so that all I really know Is here you come again ... And here I go [break] All you have to do is smile that smile And there go all my defenses Just leave it up to you and in a little while You're messin' up my mind and fillin' up my senses Here you come again Lookin' better than a body has a right to And shakin' me up so that all I really know Is here you come again ... And here I go (here you come again) Here I go Here I go (here you come again) And here I go Here I go (here you come again) Here I go Here I go (here you come again) Here I go Lenke til kommentar
eirikcarlos Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hmm,nei det er ikke den jeg er ute etter, den går ganske likt heletiden,høres ut som en folkesang mere, tror den er fra polen eller noe..=) Noen som veT? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Lurer på hva en sang heter som går slik: Oh, your such a snob/slob eller no. Det er refrenget. noen som vet hva jeg er ute etter ? Den går en del på radioen 7473258[/snapback] Minor Majority - Supergirl Lenke til kommentar
carinav Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Heia! Trenger noe hjelp igjen. Jeg hørte en sang på treningssenteret i dag. Jeg har hørt den før og den er dritbra.. Det var en trancemix av den, med jeg kjente igjen refrenget: "And sing now; Jippy Ya Yeah..." osv. Vet det er litt vanskelig å finne en sang ut i fra en setning, men hvis noen kjenner den igjen , så si ifra. Den er dritbra! Det er tydlig at "Jippy Ya Yeah" er "hovedtheme" i sangen, om du skjønner, da det er det som går igjen i refrenget hele tiden. Det er for øvrig flere som synger samtidig på refrenget. Det er en ordentlig party/treningslåt. Takk for hjelp.. Mvh, Frode 7450762[/snapback] Er den norsk? Da er det i tilfelle Torgeir og kjendisene, hehe.. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Lurer på en sang her.Går sånn: Every little dream a dream about you, na na na na na na na na na. Men hvem synger den. Er litt country aktig. Tips? 7470872[/snapback] Carlene Carter - "Every Little Thing"? Altså... Nå er jeg en smule frustrert... For en uke sia hørte jeg en sang i radioen og det var Hildrun etellerannetDOTTIR... Så har jeg lett litt på playlistene til p3 og der fant jeg den: Pleasure med hu dottir jenta og den het out of love... Så søkte på på platekompaniet og cdon.com men fant ingen pleasure cder med en sang som het out of love... Så, er det noen av dere som vet hva cden heter? Litt elektronisk aktig sang med en dame som synger, heter som sakt out of love og har blitt spilt mange ganger på P3 i det siste.. 7472145[/snapback] Pleasure + Heidrun Björnsdóttir — Out of Love (Fred Ball + Heidrun Björnsdóttir) Electric Silk + Virgin 0946 3 73503 2 Første singel fra Pleasures foreløpig utitulerte andrealbum med planlagt slipp i januar 2007 eller ”engang på nyåret” som han selv har sagt i et intervju med NRK Musikk for en drøy måned siden. Kun utgitt som promo-/radiosingel og finnes altså ikke i kommersielt salg riktig ennå. Lenke til kommentar
eirikcarlos Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 noen som vet hva We are the world,tranc mixen heter samme med hard rock hallelujah?? Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Halloen! Ikkje ofte eg er innom her, men eg fant to sanger eg gjerne vil ha namnet på. Eg fant dei i ein animasjon. Eg håpar at nokre av dykk klarer å hugse namnet på begge? Endret 11. desember 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Matias Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Marius: Den første er i hvert fall Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor or Humanity Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg fant sangen;) Kikki Danielsson, synger den;) Lenke til kommentar
carinav Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Halloen! Ikkje ofte eg er innom her, men eg fant to sanger eg gjerne vil ha namnet på. Eg fant dei i ein animasjon. Eg håpar at nokre av dykk klarer å hugse namnet på begge? 7476076[/snapback] Jeg hører Pilot med "It's magic" inni der, ihvertfall Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 http://break.com/index/bad_skateboarding_crash.html Hva heter sangen? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hva heter denne sangen! http://www.peakperformance.se/ den kommer opp når du går innpå siden! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hva heter denne sangen! http://www.peakperformance.se/ den kommer opp når du går innpå siden! 7476827[/snapback] Johan Liljedahl - "Without You" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå