pizzafordi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) hva heter sangen, det er en asiatisk synging: DA LIDD DIDD DA ,DA LIDDI DA DA, DA DI DIDD DIDD DA DI DIDD DIDD DA DA, DI LA DIA DEIALÅ, DA DIDDA DIDD DA I HØY FORMAT RAVE TECHNO VERSJON HVA HETER SANGEN MÅ VITE NÅ, KOM IGJEN DA. DE HAR SPILLT DEN PÅ RADIOEN DEN SISTE UKEN, PRICELESS http://radio.sancity.ru/files/lalala_radio.sancity.ru.swf her er den uten rave i Endret 9. desember 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Loituma - Levas Polka... Eller Loituma - Ievan Polkka Det er en finsk sang. OOOLD Endret 9. desember 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 hva heter sangen, det er en asiatisk synging: DA LIDD DIDD DA ,DA LIDDI DA DA, DA DI DIDD DIDD DA DI DIDD DIDD DA DA, DI LA DIA DEIALÅ, DA DIDDA DIDD DA I HØY FORMAT RAVE TECHNO VERSJON HVA HETER SANGEN MÅ VITE NÅ, KOM IGJEN DA. DE HAR SPILLT DEN PÅ RADIOEN DEN SISTE UKEN, PRICELESS http://radio.sancity.ru/files/lalala_radio.sancity.ru.swf her er den uten rave i 7461878[/snapback] Rave versionen tror jeg de har på www.dosky.info sammen med mye annet knask. ellers: http://www.youtube.com/watch?v=usEePvRuiLI&eurl= Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 er det noen some har navnet til den sangen som brukes i miami vice reklamen?? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Reklamen for filmen som er kommet på dvd? Linkin park - Encore Jay Z og Linkin park.. Men vet ikke om det er denne du tenker på? Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Leiter etter en sang jeg hørte på bowling for noen dager siden, er en type dance sang. En dame som synger, og i refrenget går sangen: "Give me the time to pray for you, just give me the time to pray" Noen som vet? Mvh Andak Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Reklamen for filmen som er kommet på dvd? Linkin park - Encore Jay Z og Linkin park.. Men vet ikke om det er denne du tenker på? 7463927[/snapback] Tror ikke det er remixen, men heller Linkin Park - Numb Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Reklamen for filmen som er kommet på dvd?Linkin park - Encore Jay Z og Linkin park.. Men vet ikke om det er denne du tenker på? 7463927[/snapback] Finnes 3 sanger: Jay Z - Encore Linkin park - numb Linkin park feat. Jay Z - Numb encore Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Leiter etter en sang jeg hørte på bowling for noen dager siden, er en type dance sang. En dame som synger, og i refrenget går sangen: "Give me the time to pray for you, just give me the time to pray" Noen som vet? Mvh Andak 7464026[/snapback] Den har jeg=) den heter *giw me time to pray* Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Leiter etter en sang jeg hørte på bowling for noen dager siden, er en type dance sang. En dame som synger, og i refrenget går sangen: "Give me the time to pray for you, just give me the time to pray" Noen som vet? Mvh Andak 7464026[/snapback] Den har jeg=) den heter *giw me time to pray* 7464296[/snapback] Takk Søkte "giw me time to pray" men fant ikke noe Så byttet ut "giw" med "give".. da fant jeg den Andak Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Leiter etter en sang jeg hørte på bowling for noen dager siden, er en type dance sang. En dame som synger, og i refrenget går sangen: "Give me the time to pray for you, just give me the time to pray" Noen som vet? Mvh Andak 7464026[/snapback] Den har jeg=) den heter *giw me time to pray* 7464296[/snapback] Takk Søkte "giw me time to pray" men fant ikke noe Så byttet ut "giw" med "give".. da fant jeg den Andak 7464563[/snapback] Sleng ut all info da Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sangen heter vel Andrea - Time To Pray Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Veit det er vanskelig å forklare hvordan en melodi er når man nesten ikke husker teksten, men får prøve.. Den har vertfall vert en stund (et par år elns tror jeg), men hørte den senest på p3 i dag. I "bakgrunnen" i melodien er det noe som høres ut som plystring, og er av typen pop/trance elns. Tror jeg hørte noen av ordene "the world revolution/generation" elns. Noen som har en anelse av hvem det kan vere.. All info motas med stor glede 7465307[/snapback] Bob Sinclar - Love Generation Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Veit det er vanskelig å forklare hvordan en melodi er når man nesten ikke husker teksten, men får prøve.. Den har vertfall vert en stund (et par år elns tror jeg), men hørte den senest på p3 i dag. I "bakgrunnen" i melodien er det noe som høres ut som plystring, og er av typen pop/trance elns. Tror jeg hørte noen av ordene "the world revolution/generation" elns. Noen som har en anelse av hvem det kan vere.. All info motas med stor glede 7465307[/snapback] Bob Sinclar - Love Generation 7465326[/snapback] *Takke så mye* Takk til camron også som svarte i tråden min før den ble stengt =) Forumet er så forandret nå at jeg nesten hadde problemer med å finne frem hit, så unnskyld at jeg lagde egen post også Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei! Jeg prøver igjen, siden jeg ikke fikk noe svar forrige gang jeg posta dette.. Trenger noe hjelp igjen. Jeg hørte en sang på treningssenteret for noen dager siden. Jeg har hørt den før og den er dritbra.. Det var en trancemix av den, med jeg kjente igjen refrenget: "And sing now; Jippy Ya Yeah..." osv. Vet det er litt vanskelig å finne en sang ut i fra en setning, men hvis noen kjenner den igjen , så si ifra. Den er dritbra! Det er tydlig at "Jippy Ya Yeah" er "hovedtheme" i sangen, om du skjønner, da det er det som går igjen i refrenget hele tiden. Det er for øvrig flere som synger samtidig på refrenget. Det er en ordentlig party/treningslåt. Takk for hjelp.. Mvh, Frode Lenke til kommentar
Taakeferd Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei! Jeg prøver igjen, siden jeg ikke fikk noe svar forrige gang jeg posta dette.. Trenger noe hjelp igjen. Jeg hørte en sang på treningssenteret for noen dager siden. Jeg har hørt den før og den er dritbra.. Det var en trancemix av den, med jeg kjente igjen refrenget: "And sing now; Jippy Ya Yeah..." osv. Vet det er litt vanskelig å finne en sang ut i fra en setning, men hvis noen kjenner den igjen , så si ifra. Den er dritbra! Det er tydlig at "Jippy Ya Yeah" er "hovedtheme" i sangen, om du skjønner, da det er det som går igjen i refrenget hele tiden. Det er for øvrig flere som synger samtidig på refrenget. Det er en ordentlig party/treningslåt. Takk for hjelp.. Mvh, Frode 7465870[/snapback] Johnny Cash synger jo ofte "Jippy Ya Yeah" i sin Ghost Riders in the Sky, hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Lurer på navnet på en sang jeg har hørt noen ganger på radioen. Tror den heter "Bound to let you go" eller noe sånt. Tror hvertfall det er refrenget, og så synger han en del om "dancing in the fire" tror jeg. (Ikke så lett å høre når jeg står i dusjen ) Noen som har navnet på den? (: Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Lurer på en sang her. Går sånn: Every little dream a dream about you, na na na na na na na na na. Men hvem synger den. Er litt country aktig. Tips? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Lurer på navnet på en sang jeg har hørt noen ganger på radioen. Tror den heter "Bound to let you go" eller noe sånt. Tror hvertfall det er refrenget, og så synger han en del om "dancing in the fire" tror jeg. (Ikke så lett å høre når jeg står i dusjen ) Noen som har navnet på den? (: 7467167[/snapback] Cake - Mexico? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) er en sang i wow filmen muppsan, "welcome to a world" eller noe slikt, noen som vet hva den heter? EDIT : fant det ut nå Er "Celldweller - Own Little World om flere lurte på om akkurat dette Endret 10. desember 2006 av RostaD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå