LasH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som vet hva sangen i The Departed heter, der det er Irske rytmer med rockegitar og en person rauter: "They broke my leg, they broke my leg", eller noe lignende. Finner den ikke på soundtrack listen til IMDB så ikke kom med den. Takk for svar. 7408091[/snapback] Søk på dropkick Murphys så finner du den.. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 http://www.break.com/index/urban_ninja_2.html Hva heter sangen på slutten ??.. Sorry for at jeg spammer litt . Men må finne ut av det. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva heter denne sangen? Er ikke så mye tekst akkurat, så det er vanskelig å finne hva den heter. Link til filen Lenke til kommentar
Mortenzen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 boys on wheels - making love in the handicap toilet Den melodien er jeg ganske sikker på at jeg har hørt før:P noen som veit hvem sang den er tatt fra:S? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Enda en sang jeg lurer på =D American Pie : The naked mile, når Erik løper rett i en søppelkasse under 'the naked mile'. Så begynner en sang med lyrics; 'Today I change' Noen som vet hva sangen heter, og hvem som har den? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 noen som har en aning om hvem som har denne sangen? "im in Love" åsså er det litt plystring å sånt i sangen oxo! Lenke til kommentar
borgen88 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hey! ja! d vet jeg. det er John the Whistler - I'm in love! =) Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 noen som har en aning om hvem som har denne sangen?"im in Love" åsså er det litt plystring å sånt i sangen oxo! 7414467[/snapback] John the Whistler - I'm in Love? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 takker, var vist det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som kan si meg hvilken sang som spilles i Axe-reklamen med alle de damene som springer i store flokker mot han ene duden som sprayer seg med Axe? Noe klassisk av noe slag... Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hva heter sangen som spilles helt i slutten av BUDDY ? "Henriette! Henriette! Vent! Jeg elsker deg!" Så hopper han i havet, og sangen starter. Teksten: Husker at jeg hadde nok av tid Som jeg prøvde å finne mening i Pleide likevel å glede meg Håper at jeg skulle treffe en som deg osv... Endret 3. desember 2006 av Jtand Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Enda en sang jeg lurer på =D American Pie : The naked mile, når Erik løper rett i en søppelkasse under 'the naked mile'. Så begynner en sang med lyrics; 'Today I change' Noen som vet hva sangen heter, og hvem som har den? 7412868[/snapback] Sugarcult - Stuck In America? Lenke til kommentar
jhking Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) jeg lurer på hva den sangen lee hører på i bilen når han tar hode fra side til side. i rush hour 2 Endret 3. desember 2006 av jhking Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Sugarcult - Stuck In America? 7416121[/snapback] Tusen takk =) Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er det noen som i det hele tatt som har lest 1. post? Google virker jo perfekt i de fleste tilfellene... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva heter sangen som spilles helt i slutten av BUDDY ? "Henriette! Henriette! Vent! Jeg elsker deg!" Så hopper han i havet, og sangen starter. Teksten: Husker at jeg hadde nok av tid Som jeg prøvde å finne mening i Pleide likevel å glede meg Håper at jeg skulle treffe en som deg osv... 7416099[/snapback] Kanskje du finner den her Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Noen som vet hva sangen i Hyundai reklamen som går på Tv nå for tiden? Bilen de reklamerer for er Santa Fe. I reklamen så tar bileierene av en Santa Fe og viser litt av bilen. Klipper hekken, lukker ikke garasje døren helt igjen, dekker ikke bilen helt til. 7386174[/snapback] Noen som vet? Endret 3. desember 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som vet hva sangen i Hyundai reklamen som går på Tv nå for tiden? Bilen de reklamerer for er Santa Fe. I reklamen så tar bileierene av en Santa Fe og viser litt av bilen. Klipper hekken, lukker ikke garasje døren helt igjen, dekker ikke bilen helt til. 7386174[/snapback] Noen som vet? 7416601[/snapback] Har du prøvd "Show All the World" eller noe sånt, det er iallefall det refrenget går på. Vet noen hvilken sang dette er? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 HVa heter sangen som blir spilt under reklamen for Gear of Wars spillet til XBOX 360? Det er en kjent REM sang iallefall... Lenke til kommentar
carinav Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) HVa heter sangen som blir spilt under reklamen for Gear of Wars spillet til XBOX 360? Det er en kjent REM sang iallefall... 7417840[/snapback] Det er Gary Jules - Mad world, og det er blitt svart på utallige ganger tidligere Endret 3. desember 2006 av carinav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå