carinav Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Se denne traileren. Hva heter sangen som er rundt 1:15? 7327104[/snapback] Sangen heter "A love suicide", og tror det er Shirley Bassey som synger... Men er ikke helt sikker. Endret 21. november 2006 av carinav Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hva heter sangen som blir brukt Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hva heter sangen som blir brukt 7327841[/snapback] Ett lite tips er å lese kommentarene til videoene, det gjorde jeg og fant ut at det var Danny Oertli "Dancing With Orphans" Lenke til kommentar
Pzychoman Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vanskelig å forklare dette, men det begynner å bli noen måneder siden jeg så denne reklamen med en sinnsyk kul sang på tv nå, hovedsakelig tv2. Reklamen foregikk i ett nabolag, hvor masse arbeidere sto i stiger og med annet "konstruksjons" arbeid, og rytmen og takten i musikk gikk til arbeidernes slagverk osv... Tror nok reklamen var for en eller annen norsk bank, men litt usikker... Håper noen kan hjelpe meg.... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Noen som har eller vet hvor jeg kan finne sangene fra Man Show på TV2 Zebra? Tenker på sangene på slutten av programmet med de to i "bandet". 7326222[/snapback] Mener du da den "Drekke"-låta? 7326529[/snapback] Blandt annet, ja. Men de spiller jo en ny sang hvert program. Må finnes flere! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Leter etter en techno/trance greie av en sang, veldig kommersiell og vet den har gått/går på NRK mP3. I refrenget bygger den seg opp og man hører en fyr si "Eeeehhh Ya... Ugh!". Så kommer techno melodien. Endret 22. november 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg var på byen og hørte en litt kul sang, de synger; Whos been missing you, who's been kissing you, since you want away! elns, noen som kan hjelpe? 7315427[/snapback] Rick Astley › My Arms Keep Missing You Bahamut: Mott the Hoople - All the Young Dudes Now Ive drunk a lot of wine and Im feeling fine Got to race some cat to bed Oh is there concrete all around Or is it in my head 7315759[/snapback] huff, det er ikke den.....den lyder slik eg skrev den Lenke til kommentar
heeisann Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vanskelig å forklare dette, men det begynner å bli noen måneder siden jeg så denne reklamen med en sinnsyk kul sang på tv nå, hovedsakelig tv2. Reklamen foregikk i ett nabolag, hvor masse arbeidere sto i stiger og med annet "konstruksjons" arbeid, og rytmen og takten i musikk gikk til arbeidernes slagverk osv... Tror nok reklamen var for en eller annen norsk bank, men litt usikker... Håper noen kan hjelpe meg.... 7328117[/snapback] "Working In The Coal Mine" skrevet av Allen Toussaint Sunget av Lee Dorsey sannsynligvis Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hva heter den roolige sangen som spilles i nattønske? Ikke den "nattønske, nattønske, en hyggelig hilsen ...", men den andre. Lenke til kommentar
gorCin Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei, jeg får sikkert pepper for dette spørsmålet her også. Men la gå.. Jeg hørte en sang i bilen til en kompis en dag. mener å huske at den heter HAHA. Er vel rap\Hip-hop og den starter med at 2 politipatruljer snakker sammen over sambandet og like før sangen starter så sier den ene. Ute å kjører? og den andre svarer kort og kontant; Jah! Hjelp.. Lenke til kommentar
Taakeferd Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei, jeg får sikkert pepper for dette spørsmålet her også. Men la gå.. Jeg hørte en sang i bilen til en kompis en dag. mener å huske at den heter HAHA. Er vel rap\Hip-hop og den starter med at 2 politipatruljer snakker sammen over sambandet og like før sangen starter så sier den ene. Ute å kjører? og den andre svarer kort og kontant; Jah!Hjelp.. 7332360[/snapback] Rimelig sikker på at det er Warlocks - Hahaha! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 er det noen som vet hva sangen i starten på denne videoen heter ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 er det noen som vet hva sangen i starten på denne videoen heter ? 7332693[/snapback] CKY - Flesh Into Gear Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Rimelig sikker på at det er Warlocks - Hahaha! 7332477[/snapback] Hehe (eller hahaha) den var jo ganske morsom da video på warlocks.no Lenke til kommentar
PublicEnemy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Heisann! Vi har en revy gående på skolen nå, og vi tenker å bruke den der intro-melodien til Først og Sist på NRK1, noen som vet hvor jeg kan skaffe den i mp3 format? Pliz, svar fort! Trenger denne her ganske fort skjønner dere Lenke til kommentar
Matias Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Kan jo kanskje "rippe" den fra NRK nett-tv hvis den finnes der? Vet ikke hvordan kvaliteten er. Edit: Jeg gjorde det for deg. Vet ikke om applausen ødelegger alt...? http://home.no.net/atllars/images/Sound.wav Endret 22. november 2006 av Matias Lenke til kommentar
PublicEnemy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ahh, denne skal funke fint Takker, takker Matias Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hva heter den roolige sangen som spilles i nattønske? Ikke den "nattønske, nattønske, en hyggelig hilsen ...", men den andre. 7331911[/snapback] Det må være Sigmund Groven med Vårsøg. Det er den "munnspill-sangen" du mener? Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vårsøg var det den het. Takk Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 jeg har en utfordring, kan bittelitt av tekster... " I'm not in love, its just a face that im going thru" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå