jarlehol Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg lurer på hva melodien heter i Det beste av Espen Eckbo, der han er en sirkusartist under navnet Petri eller noe... 7314109[/snapback] Det er themet til tv-serien Hawaii Five O Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg var på byen og hørte en litt kul sang, de synger; Whos been missing you, who's been kissing you, since you want away! elns, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Leter etter en versjon av Vårres Jul som gikk på p4 i går.. Samme melodi som Hans Rotmo's orginal, men annen tekst. 7310821[/snapback] *bump* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg var på byen og hørte en litt kul sang, de synger; Whos been missing you, who's been kissing you, since you want away! elns, noen som kan hjelpe? 7315427[/snapback] Rick Astley › My Arms Keep Missing You Bahamut: Mott the Hoople - All the Young Dudes Now Ive drunk a lot of wine and Im feeling fine Got to race some cat to bed Oh is there concrete all around Or is it in my head Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Bahamut: Mott the Hoople - All the Young Dudes Now Ive drunk a lot of wine and Im feeling fine Got to race some cat to bed Oh is there concrete all around Or is it in my head 7315759[/snapback] Også av David Bowie (mest kjente) og Bruce Dickinson. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hm, jeg lurer på om det er noen som vet hvem som har laget en remix av "Put your hands up in the air" der det er en dame som synger i starten. Vil ha! Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Var på landskamp nå i helgen der de spillte en sange jeg lurer på hva heter og hvem som synger. Den gikk som følger "jippi jaja jippi jippi ja jippi jaja jippi jippi ja" er sikker på at noen må ha hørt den den er på norsk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Også av David Bowie (mest kjente) og Bruce Dickinson. 7315783[/snapback] Det er vel David Bowie som har originalen. (All the Young Dudes) Steike den mannen har laget mye bra når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 "DJ Playboy - Fuckin Move" er en mix av 3 forskjellige sanger... Noen som vet hva den midterste sangen (sang nr.2) heter? "DJ Playboy - Put Your Ass In The Air" er en mix av noen sanger.... Den begynner med "Baracuda - Ass Up"... Men noen som vet hva den siste sangen heter? Går sånn her: "Nananana Nananana..." osv.... Samme melodi som "Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye" Takker for eventuell hjelp 7275634[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det er en sang som er på Riketsrøst når hu gamle kommer, så synger de noe sånt som dette "Its a party, get your hands up" Hva heter den? Også den sangen som kommer når han fyren som sier "aiiright" fra senkveld (trur det er senkveld). Synger "Im hot!" Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hørte en sang på mp3 i dag... i refrenget synger de "take me back to youre house" (kvinnestemmer) og det høres ut som det er noe banjo innimellom i refrenget. veit ikke mere om sangen desverre så det blir ikke lett takker for svar Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 noen som vet hva sangen som er helt i bjynnelsen av filmen borat heter? den forferdelige hylingen :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg var på byen og hørte en litt kul sang, de synger; Whos been missing you, who's been kissing you, since you want away! elns, noen som kan hjelpe? 7315427[/snapback] Rick Astley › My Arms Keep Missing You 7315759[/snapback] njaaa. jeg tenkte "Danzel vs DJ F.R.A.N.K - My Arms Keep Missing You" Den er ihvertfall vært populær i høst Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hva heter sangen i Texas Chainsaw Massacre (2003) hvor de kjører alle fire i bilen FØR de kommer til den lovløse byen? Jeg trodde det var Tom Jones, men jeg kan ikke finne den. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hva heter sangen i Texas Chainsaw Massacre (2003) hvor de kjører alle fire i bilen FØR de kommer til den lovløse byen? Jeg trodde det var Tom Jones, men jeg kan ikke finne den. 7318747[/snapback] Soundtracks for The Texas Chainsaw Massacre (2003) "Sweet Home Alabama" Written by Edward King III, Ronnie Van Zant and Gary Rossington Performed by Lynyrd Skynyrd Courtesy of MCA Records Under license from Universal Music Enterprises "A Part of Me" Written by Rick Garcia and Rene Reyes Performed by Rick Garcia and Rene Reyes Courtesy of Fastkat Music Lenke til kommentar
Hcbr Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 i refrenget synger de "take me back to youre house" (kvinnestemmer) og det 7318587[/snapback] Basement Jaxx - Take Me Back To Your House Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei! Noen som vet hva denne sangen heter? Tok den opp ved et klipp på ign.com tror jeg. Recorded_2006_11_11_21_20_25.mp3 Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Litt OT, men er det noen som husker en reklame der det var et barnekor som hadde en farget person som dirigent og han fikk barna til å synge: "Yo mother fucker hardcore beat, yo mother fucker strate from the street" mener å huske at han også kastet boller på barna og sa "syng nå da!" Jeg såg den bare 2-3 ganger før den ble fjernet, men jeg får den bare ikke ut av hodet. Det må være den beste raklamen jeg har sett! Jeg Tror det er ca 5-6 år siden den var på. Er det flere som husker denne som tok den opp på video eller har den på pc`en? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Den Irske (?) sangen i den nye NesCafe Gull reklamen.... med han karen i blå dressjakke som har store tenner og noe som viker som en naturlig permanent 2838905[/snapback] Wild Rover.. Mange irske band som har den, men The Dubliners er vel mest kjent Ellers: Melodien som har gått mer eller mindre HVER episode av house.. Den er mye brukt i serier og film når det skal være tid for ettertanke og ting er trist.. Hva og Hvem har denne? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei ! Hva heter sangen i reklamen til P3-morgen som går på NRK nå om dagene ? Har hørt den før, og vet den er bra, men ingen som vet hva den heter... Takker for svar Mvh, Erlend 7306984[/snapback] The Killers — When you Were Young (Radio Version) (Brandon Flowers + Dave Keuning + Mark Stoermer + Ronnie Vannucci) Island TKWHENCDP1 Leter etter en versjon av Vårres Jul som gikk på p4 i går.. Samme melodi som Hans Rotmo's orginal, men annen tekst. 7310821[/snapback] "Vårres Nyttårskveld", skrevet og fremført av Anders Bye og Jon Niklas Rønning som en direkte parodi på Hans Rotmo. Finnes på albumet "Luringer" fra 2005. Se http://www.p4.no/story.aspx?id=211627 og http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=N500212 Også den sangen som kommer når han fyren som sier "aiiright" fra senkveld (trur det er senkveld). Synger "Im hot!" 7318444[/snapback] Eric Sermon - "I'm Hot" Hørte en sang på mp3 i dag...i refrenget synger de "take me back to youre house" (kvinnestemmer) og det høres ut som det er noe banjo innimellom i refrenget. veit ikke mere om sangen desverre så det blir ikke lett takker for svar 7318587[/snapback] Basement Jaxx + Martina Bang — Take me Back to Your House (Radio Edit) (Simon Ratcliffe + Felix Buxton + Sorbara) XL XLS 242 CDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå