CurSe Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvilken sang spilles i starten? http://www.lovethatfun.com/The_Simpsons_Movie_Trailer/1395/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Det er et stykke fra Mozart's Tryllefløyten Endret 17. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
heeisann Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei, lurer litt på den sangen hallelujah. med gitarkammeratene. Det var noen på tv som sang hallalujah på norsk, den var litt morsom. Men vet ikke hva jeg skal søke på når jeg skal laste den ned? Noen som har sangen?Takker 7296840[/snapback] Jeg skulle gjerne hatt den sangen også, jeg så den på TV men jeg husker ikke på hvilket program (noen andre som husker?). Det var Marit Voldsæter (hun i "Kvinner på randen") Espen Beranek Holm, og to til som sang den (Kai Taule og Ole Morten Aagenæs). Det er en del av Marit Voldsæters forestilling som heter "Med ræven i fatle". 7297150[/snapback] Ja, det er riktig det. Trur det var noe utdelling av noe pris! 7297272[/snapback] Stemmer visst, Komiprisen 2006 (2 september). Tror jeg har funnet klippet, og at det ble sendt i "Magasinet" på TV2 (16 oktober), men siden jeg ikke har betalt for web TV til TV2, så kan jeg ikke sjekke om det stemmer. http://webtv.tv2.no/webtv/main.do?treeId=3...1&itemId=151699 Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 en som driver å synger "sentimental faces" og "imtimental changes" eller noe sånt. Anyone? 7274991[/snapback] Den som byrjar etter 11 minutt på det albumet her? I så fall er det Gabriel & Dresden - Enemy Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Noen som kan hjelpe meg med og finne ut hvilken sang som spilles i bakgrunnen på Viva la Bam sesong 4 episode 1 når vito går rundt på flyplassen i midtøsten? Kan kanskje ta opp et klipp av musikken og legge det til senere hvis ingen har episoden og kan sjekke 7285370[/snapback] Det kan være lurt. Jeg har både sesong 4 og 5, men de ligger ikke hos meg, dessverre.. 7285809[/snapback] Ok, fikk tatt opp et klipp, høres bare et kort riff da, men er jo ganske spesielt riff så håper noen kan kjenne igjen låta tttttttttt.wav 7298749[/snapback] *bump... Var ikke noe av HIM, ikke helt HIM-sounden eller stilen heller. Ingen som vet ? Ut fra det riffet høres sangen helt genial ut! Lenke til kommentar
Kimboy Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Lurer på hva en låt heter. Det er en "gitar-låt" Mener den var på ei av Best air guitar platene. Gitarriffet er ganske likt det som er 20 sekunder ut i Toney Carey - First day of summer. Noen som vet? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Noen som vet hva gruppa heter, og hva sang de fremfører? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Datacalibel: Rise Against - Blood to Bleed Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei ! Hva heter sangen i reklamen til P3-morgen som går på NRK nå om dagene ? Har hørt den før, og vet den er bra, men ingen som vet hva den heter... Takker for svar Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Datacalibel: Rise Against - Blood to Bleed 7306937[/snapback] Takker så meget ^^ Lenke til kommentar
Blasphemina Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nå har jeg prøvd å finne ut hvilke sanger som blir spilt i filmen Kalde Føtter, men jeg har ikke klart det Så nå spør jeg dere om hjelp! Er ingen spesifik sang egentlig. Hvilke låter er de som blir spilt i Kalde Føtter (og hvilke band/artister er det som spiller dem) ?? På forhånd takk Lenke til kommentar
svinty2 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 hva heter "newyork" låta som cage spiller i bilen på vei til jobb i filmen worldtradecenter, prøvde å høre gjennom OST albumet uten å finne den.... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? http://www.peakperformance.com/templates/f...er____5224.aspx Videoen heter "To Åre with love" 7299575[/snapback] Noen som vet? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Noen som vet hvilken sang som brukes i xbox reklamen for gears of war? Ble helt fasinert av den når den gikk på tv i går. Reklamen har kuttet all lyd bortsett fra en rolig sang som kan ligne litt på Five for fighting - Superman. Er stilig å se ett voldelig spill der kun en rolig sang spilles. Utrolig kul kontrast! Edit: Typisk at jeg finner det rett etter at jeg har lagd ett inlegg. Sangen er Gary Jules - Mad World. En lang video (lengre enn reklamen) finnes her. Endret 18. november 2006 av GEman Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Typisk at jeg finner det rett etter at jeg har lagd ett inlegg. Sangen er Gary Jules - Mad World. En lang video (lengre enn reklamen) finnes her. Den sangen er nydelig. Lenke til kommentar
anitarosberg Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hva heter sangen i denne videoen? http://break.com/index/girl_with_very_fast_hands.html 7297382[/snapback] Det er ikke bare en sang,men flere,tror jeg. Lenke til kommentar
anitarosberg Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Nå har jeg prøvd å finne ut hvilke sanger som blir spilt i filmen Kalde Føtter, men jeg har ikke klart det Så nå spør jeg dere om hjelp! Er ingen spesifik sang egentlig. Hvilke låter er de som blir spilt i Kalde Føtter (og hvilke band/artister er det som spiller dem) ?? På forhånd takk 7308296[/snapback] Har du sett på denne siden: http://www.kaldefotter.no/ Ps. hvis du går inn på rulleteksten,så nevner de musikken helt på slutten:) Endret 18. november 2006 av anitarosberg Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? http://www.peakperformance.com/templates/f...er____5224.aspx Videoen heter "To Åre with love" 7299575[/snapback] Noen som vet? 7309242[/snapback] Without You Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Without You 7310290[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Da har jeg to sanger som jeg sliter med. 1. Tror den har vært i en reklame for ikke så alt for lenge siden, husker bare noe ala: "Bring your gun and all your makeup" ....Noe sier meg at den storfen ikke er helt korrekt. 2. En sang som ble flittig notert etter bese evne i fylla: "The lights is on the lips.....such and evil...." Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå