Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
cky - Jackass Shopping Cart song

Er vel ikke akkurat den sangen han tenker på hvis det er introen til Jackass the Movie. Men den du, fredrikrb, tenker på heter faktisk "CKY - 96 Quite Bitter Beings"

I don't know. Så bare noen nevnte shopping cart. ;)

Hmmm...

Trodde det var ERA som hadde lagd den sangen jeg...

Bare søk på;

ERA jackass..

hvis du vil ha den :thumbup:

Lenke til kommentar

en låt jeg sliter med å finne ut hva heter

klipp tatt opp med ixus II, ikke best lydkvalitet, men man hører fint hvilken låt det er snakk om dersom man skulle kjenne den igjen

hadde vært flott om noen visste hva den heter - er forøvrig opptak fra filmen "Cellular" - norsk: "Livsfarlig anrop"

har hørt på samples fra hele soundtracket uten å finne frem til denne låten

Lenke til kommentar
Hei,

noen som vet hvilken sang dette er? En kompis av meg som plystrer  :p . Han sier også at det er en svensk sang...

EDIT: innlegg nr. 1000

*sprette champagne*

Hørtes mer ut som den fæle Dina-sangen som går på Svisj hele tiden. Var det forreste Dina den artisten het? :hmm:

Har ikke WinRAR på jobbmaskinen...

Men holder en knapp på Dinas "Hvis" siden låta også angivelig er en svensk sang.

Originalen har Niklas Strömstedt, denne heter "Om".

Lenke til kommentar

klipp tatt opp med ixus II, ikke best lydkvalitet, men man hører fint hvilken låt det er snakk om dersom man skulle kjenne den igjen

hadde vært flott om noen visste hva den heter - er forøvrig opptak fra filmen "Cellular" - norsk: "Livsfarlig anrop"

Vet ikke, men det høres veldig ut som Funkstar de Luxe. Hadde sjekket det ut hvis jeg var deg ;)

Lenke til kommentar
Hei,

noen som vet hvilken sang dette er? En kompis av meg som plystrer  :p . Han sier også at det er en svensk sang...

EDIT: innlegg nr. 1000

*sprette champagne*

Hørtes mer ut som den fæle Dina-sangen som går på Svisj hele tiden. Var det forreste Dina den artisten het? :hmm:

Har ikke WinRAR på jobbmaskinen...

Men holder en knapp på Dinas "Hvis" siden låta også angivelig er en svensk sang.

Originalen har Niklas Strömstedt, denne heter "Om".

you be the Mr Winner! :)

Lenke til kommentar

Husker noen det vakre pianostykket som var i "Ut i Vår Hage" på NRK, i episoden der blinde folk dro til Syden (som var svindel) og reporterne stilte spørsmål ved hvorvidt de ikke bare skulle la de blinde få lov til å leve i god tro og kose seg?

Hvem lagde det og hva heter det?

Et klassisk pianostykke. Nydelig! Har også vært med i "Herskapelig" med Toppen Bech og nylig i en reklame på tv for et eller annet jeg ikke kan huske.

Har gått og lurt på dette veldig lenge.

Lenke til kommentar

Kongesang some heter: Nina Simone - Sinnerman (Felix Da Housecat's Heavenly House Mix)

Lenke til kommentar

Det var en reklame som gikk på TV for en stund siden, tror det var en Norsk Tipping reklame men har ærlig talt ikke peiling. Det er den med han mekanikeren som jobber når sjefen kommer inn og sier "Sover du?" så svarer mekanikeren "Nei, jeg sover ikke, jeg skrur"

Noen som vet hva sangen i den reklamen heter? Har lett etter den lenge, og om noen viste det så ville det vært utrolig kult.

Lenke til kommentar
Det var en reklame som gikk på TV for en stund siden, tror det var en Norsk Tipping reklame men har ærlig talt ikke peiling. Det er den med han mekanikeren som jobber når sjefen kommer inn og sier "Sover du?" så svarer mekanikeren "Nei, jeg sover ikke, jeg skrur"

Noen som vet hva sangen i den reklamen heter? Har lett etter den lenge, og om noen viste det så ville det vært utrolig kult.

Steve Harley/Cockney Rebel - "Make me smile (Come up and see me)". :)

Lenke til kommentar

Leter en parodi av den sangen som blei en aldri så liten landeplage for 6-7 år siden. Originalen er bla.a den som spilles på Migrapolis-introen. Men i parodien er "kysset" er bytta ut med en "promp". Eneste jeg husker av sangen, bortsett fra at jeg flira godt. Jo, også sa dem kebab av og til :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...