Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei husker ikke tekst eller noe, men musikk videon er animert og han skal ut å kjøpe seg hamburger, men når han kommer til burgersjappa så ser han en dør som er åpen, han kikker inn og ser at det står en ku og ser på en tv skjerm, der det er bilde av en eng, mens det står en bak og kutter deler av kua, som går gjennom en maskin og kommer ut som en ferdig hamburger ute i butikken.

7252162[/snapback]

Trenger igrunn et svar på denne jeg da :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Okei husker ikke tekst eller noe, men musikk videon er animert og han skal ut å kjøpe seg hamburger, men når han kommer til burgersjappa så ser han en dør som er åpen, han kikker inn og ser at det står en ku og ser på en tv skjerm, der det er bilde av en eng, mens det står en bak og kutter deler av kua, som går gjennom en maskin og kommer ut som en ferdig hamburger ute i butikken.

7252162[/snapback]

Trenger igrunn et svar på denne jeg da :p

7255999[/snapback]

Jeg vet akkurat hvilken video det er,skal prøve å finne ut av det:)

Lenke til kommentar
trenger en sang til diktlesing på skolen :p

Jaha? En sang der noen leser dikt, eller en sang du skal akkompagnere din diktlesning på?

Førstnevnte kan du finne om du søker på Fanny Holmin - Høg Puls, Mjuke Lepper.

Fanny er etter sigende først og fremst dikter, og har fått Dj Barabass til å lage musikken.

Om det er mer Haiku du er ute etter finnes det et album som heter Haikutronics, og er spilt inn av Truls Horvei.

Lenke til kommentar
Sangen starter slik: All the things ive been trying. Er en mann som synger det, en liten stund kommer det en damestemme og synger noe med samme melodi og tonefall. noen som vet? :)

7252390[/snapback]

Ingen som vet? Er en hip-hop sang eller noe slikt. :) Takk på fohånd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...