Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte på radion for noen dager siden fikk høre ei bra låt. Fikk ikke med meg navne på låta, men eneste jeg husker at den starta med denne linja.

Come wind come snow come winterland..... mer husker jeg ikke.

7245830[/snapback]

1. Les 1. innlegg.

2. Spør din venn google. ;)

Lenke til kommentar
Hørte på radion for noen dager siden fikk høre ei bra låt. Fikk ikke med meg navne på låta, men eneste jeg husker at den starta med denne linja.

Come wind come snow come winterland..... mer husker jeg ikke.

7245830[/snapback]

1. Les 1. innlegg.

2. Spør din venn google. ;)

7246032[/snapback]

Lest første inlegg. Har spurte google en del ganger igår men fant ingen ting, men nå fant jeg ut det. Låta heter The Black Halo. :blush:

Lenke til kommentar

Okei husker ikke tekst eller noe, men musikk videon er animert og han skal ut å kjøpe seg hamburger, men når han kommer til burgersjapopa så ser han en dør som er åpen, han kikker inn og ser at det står en ku og ser på en tv skjerm, der det er bilde av en eng, mens det står en bak og kutter deler av kua, som går gjennom en maskin og kommer ut som en ferdig hamburger ute i butikken.

Og enda en, det er en mann som har en sang på en kasset eller cd og når han spiller den blir folk helt gale og ser ut som de får et anfall (dette er også en musikkvideo)

Takker for alle svar, P

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Og enda en, det er en mann som har en sang på en kasset eller cd og når han spiller den blir folk helt gale og ser ut som de får et anfall (dette er også en musikkvideo)

Kan ikke hjelpe deg med den første, men har en sterk mistanke om at den andre er Fatboy Slim med Ya Mama. Denne kalles også Push the Tempo og kan finnes

Edit: Hainn Leif.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Heisann dere! Nå er jeg virkelig på enden ved å gi opp dette her ved å lete etter den ene sangen som hadde gjort dagen for ikke å si helgen i boks, har lettet i flere uker nå på alt fra utenlandske lyrics sider til å vert på ballade/romantiske ballade sider der jeg har lasta ner ned alt som er uten å få klaff(funnet mye bra da, men ikke den jeg er på jakt etter) :)

Vell folk har sagt det er som å lete etter et sandkorn i sahara menmen jeg prøver likevel her, virket som et aktivt forum så da regga jeg meg for å prøve!

Den romantiske balladen, vil jeg anta er fra slutten av 1990 tallet, det jeg er nesten helt sikker på er at det er en afroamerikansk kvinne som synger, da hun har en meget synger veldig mørkt, men en rolig og behagelig stemme(kunne nesten ligne en will young stemme men det er det ikke)... Uansett har jeg hørt sangen på radio opp til dags dato, og jeg har hørt den i romantiske scener på film(klarer så klart ikke huske fra vilke filmer den er fra hehe).

Refrenget går noe som følger; oooooooooohhh wheeen your gooone, ill be there (to hold your hand) et eller aent, sangen er veldig rolig og er en utmerket kjærlighetsballade.. Så nå legger jeg alle korta på bordet og håper noen kan fatte og begripe hvilken ballade det er jeg er på jakt etter...

Takker alle som orker å lese dette innlegget så mye, og satser på full klaff :D

Mvh. desperat sang-jakter! :hmm:

Lenke til kommentar

Sitter her og lurer på en sang vet veldig lite men prøver så godt jeg kan:

Det er en rap/hip hop sang, som har samme rytme hele veien om jeg ikke husker feil. Hørte at Dr. Dre og Snopp Dog ble nevnt så regner med at de er med. Det eneste jeg kan huske fra teksten var noe om LA... :hmm:

Noen som kan hjelpe meg på veien?

-Magnus-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...