Xarus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei alle. Jeg har netopp sett the fast and the furious nå tokyo drift nå.. Og det er en sang helt helt på slutten av filmen der "Vin Disel" sitter i bilen og hører på en sang før han skal kjøre omkapp mot han andere. Noen som vet hva den heter ? Takk Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hva heter sangen i starten av Con Air, når Nicholas Cage møter dama si? Er vel en slags kjærlighets-ballade, tror jeg. EDIT- Saw the post under, now. *check* EDIT2- "How do i live" het den. Endret 5. november 2006 av Edge Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei alle. Jeg har netopp sett the fast and the furious nå tokyo drift nå.. Og det er en sang helt helt på slutten av filmen der "Vin Disel" sitter i bilen og hører på en sang før han skal kjøre omkapp mot han andere. Noen som vet hva den heter ? Takk 7224565[/snapback] Hvis du lurer på hva ei låt i en bestemt film eller fjernsynsserie heter så kan du bruke IMBD Soundtrack Search eller bruke hovedsøket til IMDB for å finne filmen og så trykke i menyen til venstre på linken Soundtracks. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei alle. Jeg har netopp sett the fast and the furious nå tokyo drift nå.. Og det er en sang helt helt på slutten av filmen der "Vin Disel" sitter i bilen og hører på en sang før han skal kjøre omkapp mot han andere. Noen som vet hva den heter ? Takk 7224565[/snapback] Hvis du lurer på hva ei låt i en bestemt film eller fjernsynsserie heter så kan du bruke IMBD Soundtrack Search eller bruke hovedsøket til IMDB for å finne filmen og så trykke i menyen til venstre på linken Soundtracks. 7224584[/snapback] Don Omar - Los Bandaleros Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei alle. Jeg har netopp sett the fast and the furious nå tokyo drift nå.. Og det er en sang helt helt på slutten av filmen der "Vin Disel" sitter i bilen og hører på en sang før han skal kjøre omkapp mot han andere. Noen som vet hva den heter ? Takk 7224565[/snapback] Hvis du lurer på hva ei låt i en bestemt film eller fjernsynsserie heter så kan du bruke IMBD Soundtrack Search eller bruke hovedsøket til IMDB for å finne filmen og så trykke i menyen til venstre på linken Soundtracks. 7224584[/snapback] Don Omar - Los Bandaleros 7224618[/snapback] Hjertelig takk !!!!! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva het de fine klassiske musikkinnslagene som kom på reklamen for NRK VINTER SPORT? Ble sendt nå akkurat. Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva heter låta fra HOTSTEL, som spilles når packston blir dårlig og blir stengt innne i et skap? "na na na na" - låta altså Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva heter låta fra HOTSTEL, som spilles når packston blir dårlig og blir stengt innne i et skap? "na na na na" - låta altså 7224737[/snapback] http://www.imdb.com/title/tt0450278/soundtrack Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan finne soundtracken til 2Fast2Real For Hollywood? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Noen som vet hvilken sang som spilles i bakgrunnen her: http://www.youtube.com/watch?v=De6C302D0i8 og her: Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Noen som vet hvilken sang som spilles i bakgrunnen her:http://www.youtube.com/watch?v=De6C302D0i8 Supermode - Tell me why og her: ATC - All Around The World Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Kort spørsmål.. sitter og ser My name is earl for nte gang. og hver gang noen setter på en låt på jukeboxen på baren sier randy: "Oh no you didnt. Dont say that you went old school or something." Etterfulgt av at han "fisker" inn dama som setter den på. Hva heter låta? http://www.youtube.com/watch?v=FVT-X_cJYQo <-- den låta der Endret 5. november 2006 av Breiker Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hva heter låta fra HOTSTEL, som spilles når packston blir dårlig og blir stengt innne i et skap? "na na na na" - låta altså 7224737[/snapback] http://www.imdb.com/title/tt0450278/soundtrack 7224952[/snapback] Takk...men hvilken låt er det? Er jo så mange der... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Var på fest i går, og da hørte jeg en sang jeg har fått på hjernen. Tror det er en dance remix av en gammel sang, men er ikke helt sikker. Husker ikke helt hva teksten var, men tror den gikk sånn: Ett eller anna med "clear blue sky", og så "flying higher and higher" Kanskje det var en "eagle" med i alt det her også, men er ikke sikker... Noen som vet hvilken sang det er? 7223936[/snapback] John Parr Vs Tommyknockers - "New Horizon" org. John Parr - "St. Elmo's Fire" Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ingen av disse pulp fiction-låtene altså?http://www.imdb.com/title/tt0110912/soundtrack Jeg trodde alt av musikk fra filmen var på det albumet. F.eks den med bass-spillet når de raner restauranten. Like etter at bitcha har sagt "This is a robbery, and if anybody moves i will kill every motherfucking last one of you" eller noe i den duren. 7214128[/snapback] Det var den jeg leita etter, men det albumet der kom ikke opp når jeg søkte Takk. Lenke til kommentar
Tobinor Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen som vet hva han snuten i ifa-reklama synger? Er noe som "Dette er bil 32, vi trenger forsterkninger..." Hva kommer etter det? Blir like gal hver gang jeg ser/hører den reklama pga det... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har også en til sang som jeg lurer litt på. Den er vel litt gammel. Ei dame som synger trur jeg, Noe som "seven seas". En skikkelig hit på sin tid. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen som vet hva han snuten i ifa-reklama synger? Er noe som "Dette er bil 32, vi trenger forsterkninger..." Hva kommer etter det? Blir like gal hver gang jeg ser/hører den reklama pga det... 7229396[/snapback] Er laget egen tråd om det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+IFA+++reklamen Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har også en til sang som jeg lurer litt på. Den er vel litt gammel. Ei dame som synger trur jeg, Noe som "seven seas". En skikkelig hit på sin tid. 7229827[/snapback] Eurythmics - Sweet Dreams du tenker på eller? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Trur det. Sweet dreams are made of.... Da er det den jeg leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå