Jernlov Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hey. Hva heter den Surferosa (?) sangen med "..... living in america" eller noe lignende? Er soundtrack i Kalde Føtter btw Finner ikke den noe sted .. Takknemlig for hjelp 7218649[/snapback] The Sounds - Living In America Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Okei, her kommer en tøffing: En norsk artist. Musikkvideoen fåregår i en bil, fargene i bilene forandrer seg hele tiden. Hun synger på engelsk. Det er alt jeg husker. 7218648[/snapback] Marit Larsen - Don't Save Me? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Noen som veit hva sangen heter i den videoen Unbeliveabel fotball skills? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Noen som veit hva sangen heter i den videoen Unbeliveabel fotball skills? 7219310[/snapback] Blur - song 2 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hva heter sangen som blir brukt her: http://video.google.com/videoplay?docid=-4...&q=Toyota+Supra Lenke til kommentar
CIder Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Noen som spiller Need for speed carbon her? Synes låten som spilles i "safehouse'et" er så kul men den er ikke å finne på selve "spillmusikk-cd'en". Noen som vet? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Tenkte du på sangen min? Gå i options, så soundtrack eller noe der er alle sangene med navn og alt. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Nei, tenkte ikke på sangen din. Sjekka inni spillet som du sa. Den lå ikke der desverre. Takk iallefall!. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Sangen i "Etaten" når han slapper av i bilen heter? Lenke til kommentar
GusBlack Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvilken sang er det som spilles på TV3 reklamen om alle seriene de sender i høst? Takk 7192448[/snapback] Ingen som vet? 7201994[/snapback] Tror kanskje du mener Michael Buble - Home 7206999[/snapback] Er ikke den 7215792[/snapback] det er riktig. Det er den jeg så etter, så takk:D Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Sangen i "Etaten" når han slapper av i bilen heter?7220450[/snapback] Celine Dion - All by my self Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hey. Hva heter den Surferosa (?) sangen med "..... living in america" eller noe lignende? Er soundtrack i Kalde Føtter btw Finner ikke den noe sted .. Takknemlig for hjelp 7218649[/snapback] The Sounds - Living In America 7218691[/snapback] Aaah.. Takker Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Okei, her kommer en tøffing: En norsk artist. Musikkvideoen fåregår i en bil, fargene i bilene forandrer seg hele tiden. Hun synger på engelsk. Det er alt jeg husker. 7218648[/snapback] Marit Larsen - Don't Save Me? 7219044[/snapback] Den trur jeg det er. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei, er det noen som så på "bajo el cielo de madrid" på Svensk Tv2 i dag? Eller har sett på det? Et spansk program, uansett så syns jeg den sangen de bruker i begynnelsen og slutten er ganske kul, men finner den ingen steder... Noen som vet hva den heter eller kan finne ut hva den heter? Takk Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Herregud irriterer meg over at jeg ikke finner ut av hva den sangen på den nye bil reklamen på tv heter. den som den bilen blir til en transforers sak å går på skøyter på isen. noen som veit please? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Herregud irriterer meg over at jeg ikke finner ut av hva den sangen på den nye bil reklamen på tv heter. den som den bilen blir til en transforers sak å går på skøyter på isen. noen som veit please? 7222874[/snapback] The Egg - Walking Away. Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Herregud irriterer meg over at jeg ikke finner ut av hva den sangen på den nye bil reklamen på tv heter. den som den bilen blir til en transforers sak å går på skøyter på isen. noen som veit please? 7222874[/snapback] The Egg - Walking Away. 7222913[/snapback] takk ska du ha =D Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva heter melodien til sangen Are og Odin - Hvis du ? 7121774[/snapback] Lenke til kommentar
Newman Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Var på fest i går, og da hørte jeg en sang jeg har fått på hjernen. Tror det er en dance remix av en gammel sang, men er ikke helt sikker. Husker ikke helt hva teksten var, men tror den gikk sånn: Ett eller anna med "clear blue sky", og så "flying higher and higher" Kanskje det var en "eagle" med i alt det her også, men er ikke sikker... Noen som vet hvilken sang det er? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) noen som vet hvem som synger her?? fant det ut, er Thousand Foot Krutch med move Endret 5. november 2006 av Nish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå