melli123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 kom på en sang som jeg ikke får ut av hodet. det synges noe som " im a heartbraker...heartbraker " Noen som veit hvem jeg mener? Lenke til kommentar
heeisann Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 kom på en sang som jeg ikke får ut av hodet.det synges noe som " im a heartbraker...heartbraker " Noen som veit hvem jeg mener? 7209901[/snapback] Cue - Burnin' Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 kom på en sang som jeg ikke får ut av hodet.det synges noe som " im a heartbraker...heartbraker " Noen som veit hvem jeg mener? 7209901[/snapback] Cue - Burnin' 7210203[/snapback] Thank you very much Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Noen som vet sangen istarten av Simpsons Treehouse of Horror 16? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hva heter den litt eldre elyon john sangen som har trommer i seg som nesten høres ut som skudd? Mener at også beatles har spillt den, men er ikke sikker. Sorry, men det er all infoen jeg har på sangen Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hmm, noen osm kan navnet på den melodien som er i starten av pulp fiction, enten så åpner den med en, eller så kommer den rett etter første resturant scene, husker ikke helt. Endret 3. november 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Hmm, noen osm kan navnet på den melodien som er i starten av pulp fiction, enten så åpner den med en, eller så kommer den rett etter første resturant scene, husker ikke helt.7212897[/snapback] Noen konkrete søketips: Hvis du lurer på hva ei låt i en bestemt film eller fjernsynsserie heter så kan du bruke IMBD Soundtrack Search eller bruke hovedsøket til IMDB for å finne filmen og så trykke i menyen til venstre på linken Soundtracks. 7212897[/snapback] Lenke til kommentar
Canute Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hva heter den sangen som spilles i den reklamen for TV3 på TV3 hvor de viser hvilke programmer som kommer videre eller noe slikt. Er ei dame som synger, og dette er hva jeg har klart å få ut av teksten (sikkert feil): When the rain starts dropping will you be around? ... When I can't find comfort will you be around? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) * Mange ting* Aha, beklager Leste førsteposten i går Men da var ikke den interesant, så huska det ikke i dag. Edit: Den sangen jeg leter etter var ikke der, så leter fortsatt. Endret 3. november 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Ingen av disse pulp fiction-låtene altså? http://www.imdb.com/title/tt0110912/soundtrack Jeg trodde alt av musikk fra filmen var på det albumet. F.eks den med bass-spillet når de raner restauranten. Like etter at bitcha har sagt "This is a robbery, and if anybody moves i will kill every motherfucking last one of you" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 KAn du ikke bare si at sangen heter Misirlou? Så slipper vi alt tompratet i tråden Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Sitter med et helt sort album her. Metallica. Hva heter dette albumet? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Sitter med et helt sort album her. Metallica.Hva heter dette albumet? 7214413[/snapback] The Black Album? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvilken sang er det som spilles på TV3 reklamen om alle seriene de sender i høst? Takk 7192448[/snapback] Ingen som vet? 7201994[/snapback] Tror kanskje du mener Michael Buble - Home 7206999[/snapback] Er ikke den Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Noen som vet hva den rolige delen av Scooter - Jigga Jigga heter? Er et kvinnfolk som synger, rolig, minner litt om Enya å sånn musikk. Teksten går slik: Fall like, a distant flame another sunlight, fading autumn, leaves and the rain, if you call, i will be there... Har prøvd å googla etter sangen, og googla etter teksten, samt søkt i denne tråden, men jeg fant ikke noe. :/ Så stor klem til den som forteller meg hvilken sang dette er 6453689[/snapback] Bumpetibump :o 6458778[/snapback] Trippelbumpevumpe. Er det seriøst ingen som vet noe om dette? 6469040[/snapback] Bumper denne jeg. Den kan minne litt om Enya - Exile. Men skulle hatt navnet på den som Scooter bruker. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det er ikke en versjon av You've Got a Friend?. Teksten minner ganske mye. Lenke til kommentar
GusBlack Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 enda en reklame sang: hva heter tv3`s nye reklame sang? den der de viser alle seriene på tv3. går som lignende: " I am coming home..." lovely song Lenke til kommentar
heeisann Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hva heter den sangen som spilles i den reklamen for TV3 på TV3 hvor de viser hvilke programmer som kommer videre eller noe slikt. Er ei dame som synger, og dette er hva jeg har klart å få ut av teksten (sikkert feil): When the rain starts dropping will you be around? ... When I can't find comfort will you be around? 7212984[/snapback] Platinum Weird "Will you be around" Musikkvideo her. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Okei, her kommer en tøffing: En norsk artist. Musikkvideoen fåregår i en bil, fargene i bilene forandrer seg hele tiden. Hun synger på engelsk. Det er alt jeg husker. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hey. Hva heter den Surferosa (?) sangen med "..... living in america" eller noe lignende? Er soundtrack i Kalde Føtter btw Finner ikke den noe sted .. Takknemlig for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå