Skrollan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hva heter Theme til the stingers (aka. pilitiagentane på nrk)... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hva heter introsangen til bluesbrothers? 7170576[/snapback] Tenker du på den Blues Brothers sangen? Den heter bare Blues Brothers - "Theme" som alle filmsanger heter. Eller er det en annen sang som intromelodi? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Vanskelig en her tror jeg. Dance-låt, med to vokaler, begge på gebrokkent (fransk/tysk stil) engelsk. Den mannlige sier noe sånt som "Wash my <tja>". Luuurer på om den kanskje heter French Kiss, men er ikke sikker. Han som hadde den trodde kanskje den het noe sånt, men det er ikke sikkert. Når jeg tenker meg om, kanskje det er "watch my back" mannen synger? Endret 28. oktober 2006 av fredrik Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) - fant ut hva sangen het - Endret 28. oktober 2006 av azzman Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Noen som vet hvilken sang som spilles i filmen "Friday" da han meksikaneren kommer kjørende med bilen sin og nesten kjører på presten? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Noen som vet hvilken sang som spilles i filmen "Friday" da han meksikaneren kommer kjørende med bilen sin og nesten kjører på presten? 7172369[/snapback] LES FØRSTE POST!! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Hva heter den sangen som spilles i forbindelse med Live 8, det starter med gitar, og den vises ofte med et "slideshow" med tekst. 8 conserts, 4billion people ellerno... EDIT: 8 men, 1 room osv... Endret 29. oktober 2006 av Apple Ståle Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) To jeg lurer på:1. Hva heter sangen som brukes i gildereklamen, der de artige menneskene steker kjøtt i hagene utenfor rekkehusene? Lydklippet finnes hos her. finner forresten alle ringetonene mine hos spitfire 7170511[/snapback] Dette er vel en litt "annen" versjon (slik at de slipper å betale royalties) av Sugar Hill Gang - Rapper's Delight edit: Som forøvrig har tatt melodien fra Chic - Good Times (som også har den meget kjente "Le Freak") Disco! Endret 29. oktober 2006 av SBS Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 To jeg lurer på:1. Hva heter sangen som brukes i gildereklamen, der de artige menneskene steker kjøtt i hagene utenfor rekkehusene? Lydklippet finnes hos her. finner forresten alle ringetonene mine hos spitfire 7170511[/snapback] Det er en norsk musikkerduo som jeg selvsagt ikke husker navnet på i farten som har laget den for gilde. De har produsert musikk for flere kampanjer. Kommer tilbake når jeg kommer på navnet, om ingen andre klarer det før meg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Hva heter introsangen til bluesbrothers? 7170576[/snapback] Tenker du på den Blues Brothers sangen? Den heter bare Blues Brothers - "Theme" som alle filmsanger heter. Eller er det en annen sang som intromelodi? 7171420[/snapback] Nei, hvis det er instrumentalsangen med saksofonmelodi heter den Peter Gunn Theme. Endret 29. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Noen som vet hvilken sang som spilles i filmen "Friday" da han meksikaneren kommer kjørende med bilen sin og nesten kjører på presten? 7172369[/snapback] LES FØRSTE POST!! 7172378[/snapback] Har gjort det, og har ikke funnet navnet på sangen. btw, jeg fant det ut. Søkte litt på YouTube og der var det klippet jeg snakket om, og noen hadde postet navnet på sangen. Curtis Mayfield - Freddie's Dead Endret 29. oktober 2006 av ctv Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Hei, det er en sang jeg hørte på radio'n i går... Vet egentlig ikke helt hvilken kanal det var heller, men tror det enten var NRK P3, eller NRK MP3, var mellom kl. 14.30 - 16.00, hørtes litt ut som sånn Bob Sinclair musikk, men tror ikke det var han, men litt sånn "techno aktig"... Hørte egentlig ikke no av teksten, men det var en mann som sang ihvertfall... Noen som kan hjelpe meg? Takk Endret 29. oktober 2006 av Texas7 Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 finner forresten alle ringetonene mine hos spitfire 7170511[/snapback] Det er en norsk musikkerduo som jeg selvsagt ikke husker navnet på i farten som har laget den for gilde. De har produsert musikk for flere kampanjer. Kommer tilbake når jeg kommer på navnet, om ingen andre klarer det før meg! 7173187[/snapback] Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hva heter musikken i TV2 sporten reklamene? Den ble også brukt under fotball VM 2006 Tyskland på TV2. å å å å å Å! Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen som vet hva den instrumental sangen de spiller i reklamen til Danse Feber på TvNorge? Den første av de to de spiller... Takk Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei, Faithless har lagd en sang som heter "God Is A Dj", når jeg hører den så tenker jeg på en annen sang, en eldre sang, går kanskje litt fortere enn denne også... Fint hvis noen kan hjelpe... Takk Faithless___God_Is_A_Dj.mp3 Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Eh... Ikke helt min bane, men det klinger i "ATB" klokkene her ihvertfall. Endret 29. oktober 2006 av Apple Ståle Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei, Faithless har lagd en sang som heter "God Is A Dj",når jeg hører den så tenker jeg på en annen sang, en eldre sang, går kanskje litt fortere enn denne også... Fint hvis noen kan hjelpe... Takk 7176087[/snapback] Syns å ha høyrt noke no nylig som minte meg om akkurat den sangen, men kjem ikkje på kva... *Tenke hardt* Lenke til kommentar
Reggie 31 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Lurer på om noen her inne vet navnet på en sang som er i den norske filmen UNO.. Sangen spilles mens David og Morten (hovedpersoner) trener på studioet, og refrenget i sangen er "time after time after time".. Denne scenen på dvd'n heter "lonely good time", men jeg har ikke klart å finne sangen ved det navnet.. Kan vel også nevne at sangen ikke finnes på filmmusikk-cd'n.. Hadde vært supert om noen visste hva den heter Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) lurer på hva en sang fra Ice Age heter, den beygnner ca. Sid faller i old faithfull gaiserien Endret 30. oktober 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå