webby1 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tusen takk, den låta er bra! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva heter melodien på McDonalds-reklamen med "Chicken Nambrød"?Vet jeg burde ha visst det der, men husker det søren meg ikke... :/ PM med svaret mottas med takk, om det lar seg gjøre.. 7142621[/snapback] Bump... Trenger forsåvidt ikke å PM'e svaret heller.... Lenke til kommentar
carinav Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Noen som vet hva sangen som er i reklamen for gylne tider på tv2 heter? Den øyvind mund synger på. takker for svar. 7152734[/snapback] Cutting Crew - I just died in your arms tonight Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Noen som vet hva sangen som er i reklamen for gylne tider på tv2 heter? Den øyvind mund synger på. takker for svar. 7152734[/snapback] Cutting Crew - I just died in your arms tonight 7156859[/snapback] Negative. Det er ikke den. Fortsatt ingen som vet? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Noen som kan hjelpe meg med navnet på en sang jeg hørte på NRK mp3 for ca. 30 min siden? Det var sangen før Michael Grey - The Weekend. Evig takknemmelig om noen vet det! EDIT: er nok mer enn 30 minutter siden. Klokken var nok ikke blitt 18.00 enda. Endret 26. oktober 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Noen som vet hva den sangen de bruker som bakgrunnsmusikk på tv3 reklamen om alle seriene de sender i høst? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hva spilles her? (Trykk linken "Ishkur's Guide to Electronic music"). Endret 26. oktober 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
Veta Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Den første sangen i filmen: http://video.google.com/videoplay?docid=-6...339580&q=vurtne Lurer på hva den hetere Lenke til kommentar
carinav Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hva spilles her? (Trykk linken "Ishkur's Guide to Electronic music"). 7157740[/snapback] Originalen er det KLF som har, og låta heter Last train to trainsentral Endret 26. oktober 2006 av carinav Lenke til kommentar
brd Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva heter introen til seiren Roswel? Trur Dido synger den Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva heter introen til seiren Roswel? Trur Dido synger den 7162810[/snapback] "Here with Me". IMDb er en fin ting. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hva heter den sangen som spilles mens characterene i "make love not warcraft, south park parody" dreper masse små "boars" eller hva de heter. hva heter den sangen når de leveler som bare søren? takk for svar Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Leter etter en popsang, typisk en som kan bli spilt på f.eks P4. Teksten går noe som dette i refrenget: "You can't, change the way I feel, I want to love you more" Glad og melodiøs sang. På forhånd takk. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Leter etter en teit sang som var litt fengende... Gått på radioen i det siste. Starter med en beat, som nesten høres ut som en beat-box kar. Så starter noen å "synge" med en veldig high pitch. Så er det noe fløyte saker i refrenget. Noen som vet sånn ca hvilken sang dette er? Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Denne kan være noe vrien, men for en kjenner vil jeg tro at dette er en liten utfordring! Jeg bedriver helgene mine ute i London og det er spesielt en house/club/dance låt jeg ikke klarer å spore opp! Det er en typisk "dansegulvlåt" med en refreng hvor det kan virke som et kor eller flere mennskeser synger litt ruvende "alela la li la, allela la lila,... osv osv" Denne syngingen holder på en stund hvorpå toneskiftet er ganske dominerende. Dette er en veldig "sing along" som veldig mange skriker ut og prøver å etterligne. Hvis noen vet hadde jeg blitt meget imponert over deres evne til å få noe ut av mitt "alle la lila"... Det er en veldig afrika inspirert låt, litt "stammefest" preg. Meget bra "pop danse låt" hvis jeg kan kalle det for det! 7115906[/snapback] Det er ikke denne da? Mory Kante - Yeke Yeke (Hard Floor Mix) Om ikke annet, så er den i hvert fall afrika inspirert, hehe.. 7116362[/snapback] Det var et godt forsøk, men det var ikke den heller, begynner å bli kraftig frustert i min søken! Noen andre som kan ha noen ideer? "Olle la le la la, olle la le la la ..." 7127972[/snapback] Noko av Mauro Picotto kanskje? Edit: Komodo Endret 27. oktober 2006 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Denne kan være noe vrien, men for en kjenner vil jeg tro at dette er en liten utfordring! Jeg bedriver helgene mine ute i London og det er spesielt en house/club/dance låt jeg ikke klarer å spore opp! Det er en typisk "dansegulvlåt" med en refreng hvor det kan virke som et kor eller flere mennskeser synger litt ruvende "alela la li la, allela la lila,... osv osv" Denne syngingen holder på en stund hvorpå toneskiftet er ganske dominerende. Dette er en veldig "sing along" som veldig mange skriker ut og prøver å etterligne. Hvis noen vet hadde jeg blitt meget imponert over deres evne til å få noe ut av mitt "alle la lila"... Det er en veldig afrika inspirert låt, litt "stammefest" preg. Meget bra "pop danse låt" hvis jeg kan kalle det for det! 7115906[/snapback] Det er ikke denne da? Mory Kante - Yeke Yeke (Hard Floor Mix) Om ikke annet, så er den i hvert fall afrika inspirert, hehe.. 7116362[/snapback] Det var et godt forsøk, men det var ikke den heller, begynner å bli kraftig frustert i min søken! Noen andre som kan ha noen ideer? "Olle la le la la, olle la le la la ..." 7127972[/snapback] Noko av Mauro Picotto kanskje? Edit: Komodo 7164810[/snapback] Mauro Picotto - Spol til 1:30 Minner meg om løvenes konge. MK_Blackbird, det der var en remix. Og den syngina på starten er fra: Sweet Lullaby Endret 27. oktober 2006 av Impetus. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Noen som veit hva sangene som spilles i starten av de tre følgende filmene heter? Link 1 Link 2 Link 3 7090805[/snapback] Pliis.? Noen? 7153090[/snapback] hahaha! Hvordan slags "CAMP" er dette (link1)....!? Sangen er bra men husker ikke helt hva den heter.... link3: kult å se ollie i slow mo... (eller hva det var...) 7154232[/snapback] Hehe, KRIK Action 06.Kristen treningsleir for ca 2000 ungdommer.. Ingen som veit hva sangene heter? Ufattelig kule sanger. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Hei. Trenger å vite navnet på en sang. Er norsk rap. Refrenget går noe sånt som det her: "Voi Voi. høyt oppi fjellet ". Dette er refrenget til en annen sang, men jeg er ute etter den rappen. også synger dem "alle mine damer og herrer, gutter og jenter som sitter og venter" eller noe også. kanskje litt dårlig forklart, men er det noen som vet hva sangen heter? Endret 27. oktober 2006 av 3raz3r Lenke til kommentar
carinav Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei. Trenger å vite navnet på en sang. Er norsk rap. Refrenget går noe sånt som det her: "Voi Voi. høyt oppi fjellet ". Dette er refrenget til en annen sang, men jeg er ute etter den rappen. også synger dem "alle mine damer og herrer, gutter og jenter som sitter og venter" eller noe også. kanskje litt dårlig forklart, men er det noen som vet hva sangen heter? 7165259[/snapback] Låta heter "Voi voi" og gruppa heter Superstars Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Låta heter "Voi voi" og gruppa heter Superstars 7165318[/snapback] Jeg hater den sangen. (følte bare for å si det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå