FJERNET111 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Lurer på hva en sang på en Dressmann-reklame jeg nettop så heter. Reklamen er av en mann i dress som går på fortauet i en by. Jeg tror sangen er en gammel 80-talls slager. Det jeg hørte av den var litt gitarmusikk, og en "svak" mannestemme som sang "don't stop." Noen som vet? EDIT: DU kan høre den her! http://www.dressmann.no/ 7128195[/snapback] Bump 7136812[/snapback] Brian Ferry - Don't Stop The Dance Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg lurer på hva denne sangen heter! På forhånd takk! 7137823[/snapback] Paul Oakenfold - Ready Steady Go edit: Hmm ble to innlegg på rad nå, men men Bruk Tunatic folkens... les om det i første innlegg Endret 24. oktober 2006 av SBS Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Trenger hjelp med å finne ut hva sangen i bakgrunnen på denne lille film snutten heter -> http://youtube.com/watch?v=-mBaEpURxmE&mode=related&search= Er noe fra Matrix tror jeg, men finner ikke navnet på sangen/artisten:( På forhånd takk til den som finner det ut;D Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Trenger hjelp med å finne ut hva sangen i bakgrunnen på denne lille film snutten heter -> http://youtube.com/watch?v=-mBaEpURxmE&mode=related&search= Er noe fra Matrix tror jeg, men finner ikke navnet på sangen/artisten:( På forhånd takk til den som finner det ut;D 7137837[/snapback] Clubbed to Death heter sangen, husker ikke artisten. Endret 24. oktober 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Trenger hjelp med å finne ut hva sangen i bakgrunnen på denne lille film snutten heter -> http://youtube.com/watch?v=-mBaEpURxmE&mode=related&search= Er noe fra Matrix tror jeg, men finner ikke navnet på sangen/artisten:( På forhånd takk til den som finner det ut;D 7137837[/snapback] Clubbed to Death heter sangen, husker ikke artisten. 7137842[/snapback] Rob Dougan - Clubbed to Death Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Denne er vanskelig. Er fra South Park, Sesong 1, Episode 6. (106) Hva heter den stygge sangen som blir spilt i bakgrunn? South Park Endret 24. oktober 2006 av vegkaar Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Noen som vet hva sangen heter som det er reklame for på tv2 nå.. Artisten heter Morrison, eller noe sånt.. (James Morrison?) Er ikke helt sikker.... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) jeg husker jeg hørte en sang ofte før men nå har jeg glemt hvem som synger eller hva låten heter så da spør jeg her , husker dette fra texten : i quit i give up nothing god egnouh for anybody else. noen som vet hva den heter ?? edit : mener og huske at det var en dame som sang Endret 24. oktober 2006 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 jeg husker jeg hørte en sang ofte før men nå har jeg glemt hvem som synger eller hva låten heter så da spør jeg her , husker dette fra texten : i quit i give up nothing god egnouh for anybody else. noen som vet hva den heter ?? edit : mener og huske at det var en dame som sang 7141749[/snapback] Google må folk lære seg.. http://www.google.no/search?hl=no&q=i+quit...=S%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
edonis Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Noen som kunne fortalt meg hvilken sang de spiller i reklamen for dokumentaren " Frys meg levende" som går på Tv3? Takker Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) jeg husker jeg hørte en sang ofte før men nå har jeg glemt hvem som synger eller hva låten heter så da spør jeg her , husker dette fra texten : i quit i give up nothing god egnouh for anybody else. noen som vet hva den heter ?? edit : mener og huske at det var en dame som sang 7141749[/snapback] Google må folk lære seg.. http://www.google.no/search?hl=no&q=i+quit...=S%C3%B8k&meta= 7141808[/snapback] ja jeg har lært nå , google ftw Endret 24. oktober 2006 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hva heter melodien på McDonalds-reklamen med "Chicken Nambrød"? Vet jeg burde ha visst det der, men husker det søren meg ikke... :/ PM med svaret mottas med takk, om det lar seg gjøre.. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) ZiroN: Bryan Ferry - Don't stop the dance >.< Så ikke replyen Endret 24. oktober 2006 av Zuluzion Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Denne er vanskelig.Er fra South Park, Sesong 1, Episode 6. (106) Hva heter den stygge sangen som blir spilt i bakgrunn? South Park 7141558[/snapback] Er usikker på om det er Enya - Orinoco Flow, men er 99% sikker på at det er Enya som spilles i bakgrunnen. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hei! Leiter etter en opera låt! Den er på den nyeste IFA reklamen der det sitter to politimenn i en bil som kjører fort. Han som kjører sier at politiman nummer 2 må få forsterkninger. Politimann 2 tar radioen og synger opera i radioen.. noe sånnt som "dette er bil 32, vi trenger forsterkninger... osv." Så bilde av den nyste IFAen med jorbær smak EDIT: Fant reklamen Reklame nummer to jeg har hørt den på er for Pizza Restaurante (sånn det skrives?) reklamen, der mannen og dama spiser pizza sammen og den operasangen i bakgrunnen. Noen som vet hva den heter? Mvh Andak Endret 24. oktober 2006 av Andak Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Leiter etter en opera låt! Den er på den nyeste IFA reklamen der det sitter to politimenn i en bil som kjører fort. Han som kjører sier at politiman nummer 2 må få forsterkninger. Politimann 2 tar radioen og synger opera i radioen.. noe sånnt som "dette er bil 32, vi trenger forsterkninger... osv." Så bilde av den nyste IFAen med jorbær smak 7144880[/snapback] Den heter "La Donna e Mobile", og synges av bl.a. Luciano Pavarotti.. Ellers har Jussi Björling en knallgod versjon av den.. Lenke til kommentar
carinav Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Denne er vanskelig.Er fra South Park, Sesong 1, Episode 6. (106) Hva heter den stygge sangen som blir spilt i bakgrunn? South Park 7141558[/snapback] Originalen heter i hvert fall Enya - Orinoco Flow, men høres ut som det er et cover av et eller annet slag i klippet ditt. Ups.. Du hadde visst fått svar allerede, beklager Endret 25. oktober 2006 av carinav Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Litt på siden dette her, men jeg lurer på hva slags gitar-lyd som brukes i et refreng i sangen Kent - Dom Som Försvann. Nå har jeg ikke peiling på gitar, men det hadde vært artig å vite hva som skal til for å få en som spiller el-gitar til å lage samme lyd og melodi. Dere kan se videoen her: http://svt.se/svt/road/Classic/shared/medi...=50435&a=570676 Gitarlyden kommer fra 3:35 til 3:44, men er hørbar litt lavere også andre steder i sangen. Endret 25. oktober 2006 av cybirg Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Takk;) Hørest ut som det er riktig Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei, er det noen som vet hva den sangen Tine bruker i den appelsin juice reklamen? Går nå om dagen på tv'en, er litt sånn trist melodi... Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå