Matias Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=MeSXE3eAKts Noen som vet hva den første melodien i denne filmen heter? 7116477[/snapback] Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=MeSXE3eAKts Noen som vet hva den første melodien i denne filmen heter? 7116477[/snapback] 7125442[/snapback] hoppipolla sigur ros eller noe sånt.-.- Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva heter den sangen hær? Opptak1.wav Lenke til kommentar
Duram Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva heter den sangen hær? 7126514[/snapback] Panic! At The Disco - I Write Sins Not Tragedies Lenke til kommentar
Matias Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=MeSXE3eAKts Noen som vet hva den første melodien i denne filmen heter? 7116477[/snapback] 7125442[/snapback] hoppipolla sigur ros eller noe sånt.-.- 7125861[/snapback] Takk, jeg visste jeg hadde hørt den et sted, men klarte ikke å huske hvor. Lenke til kommentar
Duram Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg lurer på hva den sangen som blir spilt i 5 episode av "Ut i vår hage" heter. Når Yngve Hågensen og Harald Eia treffer på parkerings vakta Lenke til kommentar
dale Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Denne kan være noe vrien, men for en kjenner vil jeg tro at dette er en liten utfordring! Jeg bedriver helgene mine ute i London og det er spesielt en house/club/dance låt jeg ikke klarer å spore opp! Det er en typisk "dansegulvlåt" med en refreng hvor det kan virke som et kor eller flere mennskeser synger litt ruvende "alela la li la, allela la lila,... osv osv" Denne syngingen holder på en stund hvorpå toneskiftet er ganske dominerende. Dette er en veldig "sing along" som veldig mange skriker ut og prøver å etterligne. Hvis noen vet hadde jeg blitt meget imponert over deres evne til å få noe ut av mitt "alle la lila"... Det er en veldig afrika inspirert låt, litt "stammefest" preg. Meget bra "pop danse låt" hvis jeg kan kalle det for det! 7115906[/snapback] Det er ikke denne da? Mory Kante - Yeke Yeke (Hard Floor Mix) Om ikke annet, så er den i hvert fall afrika inspirert, hehe.. 7116362[/snapback] Det var et godt forsøk, men det var ikke den heller, begynner å bli kraftig frustert i min søken! Noen andre som kan ha noen ideer? "Olle la le la la, olle la le la la ..." Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Lurer på hva en sang på en Dressmann-reklame jeg nettop så heter. Reklamen er av en mann i dress som går på fortauet i en by. Jeg tror sangen er en gammel 80-talls slager. Det jeg hørte av den var litt gitarmusikk, og en "svak" mannestemme som sang "don't stop." Noen som vet? EDIT: DU kan høre den her! http://www.dressmann.no/ Endret 23. oktober 2006 av ZiroN Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Så en film tidligere i dag, men leverte den tilbake før jeg rakk å memorisere tittelen på den så jeg har ingen soundtrack og lete i. Eneste jeg husker av teksten er "your eyes" eller "look in your eyes", men dette er noe han gjentar veldig mange ganger på rad. Er en mann som synger med en veldig lys stemme og det er et veldig rolig parti når han synger "your eyes"/"In your eyes". Tar jeg ikke helt feil så plinger han kun på gitaren i dette partiet. Prøvde å søke i google, men får opp litt for mange potensielle kandidater med det jeg husker av teksten Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 I filmen Get Rich or Die Tryin' med 50 cent er det en låt der han rapper noe sånt som "Eeny, meeny, miny, moe" i refrenger - noen som vet hvilken jeg snakker om? Er en stund siden jeg så filmen men tror det er i sammenhengen at han disser noen. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 I filmen Get Rich or Die Tryin' med 50 cent er det en låt der han rapper noe sånt som "Eeny, meeny, miny, moe" i refrenger - noen som vet hvilken jeg snakker om? Er en stund siden jeg så filmen men tror det er i sammenhengen at han disser noen. 7131163[/snapback] Hvor ca langt uti filmen er det? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) sangen som er i den filmen her, hva heter den? Link: Endret 23. oktober 2006 av Veta Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 sangen som er i den filmen her, hva heter den? Link: 7133308[/snapback] Det hørtes veldig system of a down ut.... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 sangen som er i den filmen her, hva heter den? Link: 7133308[/snapback] Damn im good! Det er System of a Down - Ieaiaio Sangen er spor nummer 8 på plata Steal This Album Lenke til kommentar
Veta Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Takk takk fant en sang som het I-E-A-I-A-I-O men trodde det var tull Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 REM sang.. " I love you, I love you, nanana nanana" eller noe.. Husker ikke helt hvordan den gikk, men så den på en reklame for noe dramagreier på tv3 eller noe.. Håper noen skjønner hvilken jeg mener, selvom den er vrien. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 R.E.M. - Bad Day? Hvis ikke det er den så kanskje det er "Everybody hurts", men tror det er den første Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Noen som vet hva den sangen i den nye miele reklamen heter? Det er en ganske kjent piano sang 7036889[/snapback] Bump. De reklamerer for de nye vaskemaskinene. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lurer på hva en sang på en Dressmann-reklame jeg nettop så heter. Reklamen er av en mann i dress som går på fortauet i en by. Jeg tror sangen er en gammel 80-talls slager. Det jeg hørte av den var litt gitarmusikk, og en "svak" mannestemme som sang "don't stop." Noen som vet? EDIT: DU kan høre den her! http://www.dressmann.no/ 7128195[/snapback] Bump Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Jeg lurer på hva denne sangen heter! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå