stian123 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nei! Den er gjennom hele filmen! Musikken er faktisk brukt i to forskjellige filmer! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Lurer på hva de originale sangene heter, de som originalt har beaten disse sangene benytter seg av: http://www.home.no/fjortissverden/mp3/ (2 sanger) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nei! Den er gjennom hele filmen! Musikken er faktisk brukt i to forskjellige filmer! Så gjennom hele filmen nå, og det er samme temaet Postens lydlogo har tatt utgangspunkt i. Eneste forskjellen er den tidligere nevnte pianosnutten mot slutten av reklamefilmene - når Posten-plakaten med logo vises. Legg merke til dette neste gang du ser filmen. Hva denne musikken heter er jeg dessverre helt blank på, men vil gjerne vite. Sjekket forresten multimediasidene til posten.no, men disse var alt annet enn oppdatert. Fant noen eldre reklamefilmer, dog positivt at musikken brukt i disse står oppført. Kanskje sende en mail til Posten med en vennlig forespørsel? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Lurer på hva de originale sangene heter, de som originalt har beaten disse sangene benytter seg av: http://www.home.no/fjortissverden/mp3/ (2 sanger) originalen til: Anti-MethaDON (feat. Urokkelig) - Fuck Urokkelig.mp3 den heter Simon Says og artisten er Pharaoh Monch (maybeh typo) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det var den ja. Takker. Noen som vet den andre sangen? =) Lenke til kommentar
JRL Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hørte en sang idag som jeg ikke vet va heter, men syns den var rå! har ikke noe lyd klipp, refrenget går: "is it safe to say, come on, come on? was it right to leave, come on come, will i ever look, come on, come on come on, come on" Håper noen har peiling på hva jeg snakker om heh, kanskje ikke så go beskrivelse, men de som vet vilken sang det er, ser det sikkert! Lenke til kommentar
Hcbr Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hørte en sang med system of a down som jeg lurer på hva heter. Sang bla.a. "nanananananana" i låta.. Noen som klarer den? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hørte en sang med system of a down som jeg lurer på hva heter.Sang bla.a. "nanananananana" i låta.. Noen som klarer den? http://www.lyricsdownload.com/system-of-a-...twa-lyrics.html Google klarer alt. Endret 8. mars 2005 av Peterman Lenke til kommentar
Hcbr Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hørte en sang med system of a down som jeg lurer på hva heter.Sang bla.a. "nanananananana" i låta.. Noen som klarer den? http://www.lyricsdownload.com/system-of-a-...twa-lyrics.html Google klarer alt. Tusen takk!! ATWA var det! Hadde ikke tenkt på å søke på det heller. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Nei! Den er gjennom hele filmen! Musikken er faktisk brukt i to forskjellige filmer! Så gjennom hele filmen nå, og det er samme temaet Postens lydlogo har tatt utgangspunkt i. Eneste forskjellen er den tidligere nevnte pianosnutten mot slutten av reklamefilmene - når Posten-plakaten med logo vises. Legg merke til dette neste gang du ser filmen. Hva denne musikken heter er jeg dessverre helt blank på, men vil gjerne vite. Sjekket forresten multimediasidene til posten.no, men disse var alt annet enn oppdatert. Fant noen eldre reklamefilmer, dog positivt at musikken brukt i disse står oppført. Kanskje sende en mail til Posten med en vennlig forespørsel? Sendte mail til posten: Musikken du har lagt ved bruker vi ikke i noen av de reklamefilmene vi har laget de siste årene, så den er nok fra en annens bedrifts film. I de tre siste filmene har vi brukt variasjoner av et tema spesialkomponert for Posten. Se våre filmer fra våre websider http://www.posten.no/Portal/OmPosten/FilmerKlipp/. da var det nok DNB NOR da Endret 8. mars 2005 av stian123 Lenke til kommentar
T.L Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Et spørsmål som går litt andre veien. Jeg vet jeg har hørt Dave Brubeck med Take 5 i en eller annen reklamefilm, noen som vet hvilken? Klarer ikke komme på det... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Et spørsmål som går litt andre veien. Jeg vet jeg har hørt Dave Brubeck med Take 5 i en eller annen reklamefilm, noen som vet hvilken? Klarer ikke komme på det... Dave Brubeck har sanger i følgende reklamer. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hva heter den (rap?) låten som har "Jump around, jump up, jump up and jump around" i seg? Endret 8. mars 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hva heter den (rap?) låten som har "Jump around, jump up, jump up and jump around" i seg? "House of Pain - Jump Around" ? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Et spørsmål som går litt andre veien. Jeg vet jeg har hørt Dave Brubeck med Take 5 i en eller annen reklamefilm, noen som vet hvilken? Klarer ikke komme på det... Dave Brubeck har sanger i følgende reklamer. Vel og merke kun internasjonale reklamefilmer, ja. Du har vel mest sannsynlig hørt den i Rimi-reklamen hvor sjefen ramser opp til den ansatte hva de har tilbud på - gjennom en hel arbeidsdag. Filmen heter "Den første dagen" og finnes sikkert i nedlastbar versjon på rimi.no eller nettsidene til reklamebyrået. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Den irske sangen i Nescafé reklamen? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Den irske sangen i Nescafé reklamen? Denne siden her kan kanskje være til hjelp. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Den irske sangen i Nescafé reklamen? Denne siden her kan kanskje være til hjelp. Ah takk for (raskt) svar Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nei! Den er gjennom hele filmen! Musikken er faktisk brukt i to forskjellige filmer! Så gjennom hele filmen nå, og det er samme temaet Postens lydlogo har tatt utgangspunkt i. Eneste forskjellen er den tidligere nevnte pianosnutten mot slutten av reklamefilmene - når Posten-plakaten med logo vises. Legg merke til dette neste gang du ser filmen. Hva denne musikken heter er jeg dessverre helt blank på, men vil gjerne vite. Sjekket forresten multimediasidene til posten.no, men disse var alt annet enn oppdatert. Fant noen eldre reklamefilmer, dog positivt at musikken brukt i disse står oppført. Kanskje sende en mail til Posten med en vennlig forespørsel? Sendte mail til posten: Musikken du har lagt ved bruker vi ikke i noen av de reklamefilmene vi har laget de siste årene, så den er nok fra en annens bedrifts film. I de tre siste filmene har vi brukt variasjoner av et tema spesialkomponert for Posten. Se våre filmer fra våre websider http://www.posten.no/Portal/OmPosten/FilmerKlipp/. da var det nok DNB NOR da Whoops! Bytt ut "Posten" med "Telenor" i mine tidligere innlegg om denne reklamefilmen og dens musikk, og ting faller plutselig på plass. "Vi snakkes!" Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 noen som vet hva sangen i slutten av anacondas heter??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå