Xplode Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg leter etter en norsk sang, men husker kun att den bruker melodien fra Men Without Hats - The Safety Dance...noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Denne burde egentlig være ganske lett, men jeg husker ikke hva den heter. " I had the time of my life" eller no i den duren... Noen som veit hvem jeg mener? Jo, og noen som veit hvem sang de synger " when you where young" i? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Noen som vet hva sangen i den melkekartongreklamen heter? Der han mannen banker på vinduet til hu dama som brenner melkekartongene? SÅ sier han, "de skal til gjennvinning" eller noe.. Vet bare ei setning, og den går vel noe slikt som "yours to sacrifice" eller noe. Lenke til kommentar
Vermilion Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hørte en sang for en stund siden. Den hade samme melodien som Chase The Devil av Max Romeo & The Upsetters og minner om Progidy med Outta Space. Det er en dame som synger og den er ikke noe rask men fengende er den. Noen som vet hvilken jeg snakker om? Og så er det en sang som jeg også hørte på radioen. Det var en remix tror jeg.....en dame som sang. Den melodien er faktisk å finne i Sims eneren (ikke spør hvorfor jeg vet det menneh.....). Jeg husker ikke hva den heter.....noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Denne burde egentlig være ganske lett, men jeg husker ikke hva den heter." I had the time of my life" eller no i den duren... Noen som veit hvem jeg mener? Bill Medley & Jennifer Warnes - Time of my life Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva heter den første sangen som blir spilt i denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=MjHDspJQF8s...related&search= 7104778[/snapback] Det er Crystal Method - Keep hope alive. 7107284[/snapback] Utrolig bra melodi! 7108430[/snapback] Var det ironi eller? Lenke til kommentar
royale Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Noen som vet hva sangen heter som starter med "Everybody dance now!"? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Noen som vet hva sangen heter som starter med "Everybody dance now!"? 7113536[/snapback] Hva heter den "everybody dance now" sangen? mvh Mathias 7105137[/snapback] Kanskje den heter nettopp Everybody dance now? Forøvrig laget av C&C Music Factory. 7105252[/snapback] Lenke til kommentar
royale Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, det var det, skal søke bedre neste gang. Lenke til kommentar
petter88 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 vet noen hva sangen som spilles i vivikes reklamen på tv? rainbow stylign Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? http://youtube.com/watch?v=D3jvtY7xmVs --- Noen som vet hva sangen som ble spilt da Tone danset på Skal vi danse i dag? EDIT: Har funnet den første nå. Evan & Jaron - I'm Crazy For This Girl EDIT 2: Da har jeg funnet den andre også Endret 20. oktober 2006 av MartinF Lenke til kommentar
carinav Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 vet noen hva sangen som spilles i vivikes reklamen på tv? rainbow stylign 7113887[/snapback] Jepp... Det er The Similou - All this love Sjekk for øvrig ut Tonite only og The drill mixene Blant annet. Lenke til kommentar
carinav Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? http://youtube.com/watch?v=D3jvtY7xmVs --- Noen som vet hva sangen som ble spilt da Tone danset på Skal vi danse i dag? 7114216[/snapback] Den låten fra youtube, det må da være mye enklere å søke på tekst på www.letssingit.com enn å vente på svar her? Eventuelt på andre nettsteder man kan søke opp sangtekster. Låten som Tone danset til var forresten med Tom Jones og heter "It's not unusual". Endret 20. oktober 2006 av carinav Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Leter etter en sang som en liten jente har skrivi til faren sin, etter at han døde 11 semtember 2001 i forbindelse med World Trade Center. Melodien som er brukt er "We're in heaven" av Brian Adams... Noen som vet? Andak Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Leter etter en sang som en liten jente har skrivi til faren sin, etter at han døde 11 semtember 2001 i forbindelse med World Trade Center. Melodien som er brukt er "We're in heaven" av Brian Adams... Noen som vet? Andak 7115003[/snapback] Dette er kanskje ikke riktig artist, men her hos meg heter den DJ Sammy - Heaven 911 [4:00] Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Fra filmen "romeo must die" Musikken som er 1:07:10 ut i filmen (der motorsykkelen flyr over bilen og skyter på den), der det er noe technoish greier med en fyr som gjentar flere ganger "you got it" Har gått igjennom cden på amazon, uten å finne artisten der.. Litt hjelp, takk! =) Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Leter etter en sang som en liten jente har skrivi til faren sin, etter at han døde 11 semtember 2001 i forbindelse med World Trade Center. Melodien som er brukt er "We're in heaven" av Brian Adams... Noen som vet? Andak 7115003[/snapback] Dette er kanskje ikke riktig artist, men her hos meg heter den DJ Sammy - Heaven 911 [4:00] 7115013[/snapback] Du har svaret på alt ^^ Takk så meget Lenke til kommentar
dale Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Denne kan være noe vrien, men for en kjenner vil jeg tro at dette er en liten utfordring! Jeg bedriver helgene mine ute i London og det er spesielt en house/club/dance låt jeg ikke klarer å spore opp! Det er en typisk "dansegulvlåt" med en refreng hvor det kan virke som et kor eller flere mennskeser synger litt ruvende "alela la li la, allela la lila,... osv osv" Denne syngingen holder på en stund hvorpå toneskiftet er ganske dominerende. Dette er en veldig "sing along" som veldig mange skriker ut og prøver å etterligne. Hvis noen vet hadde jeg blitt meget imponert over deres evne til å få noe ut av mitt "alle la lila"... Det er en veldig afrika inspirert låt, litt "stammefest" preg. Meget bra "pop danse låt" hvis jeg kan kalle det for det! Endret 20. oktober 2006 av dale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå