Hotel Papa Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva heter den første sangen som blir spilt i denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=MjHDspJQF8s...related&search= Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har en film av en dude som tester en ferrari (top gear), og lurer på hva den sangen i bakgrunnet heter. Noen som vet? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Du bør være mer spesifik enn det. Hva med en link til filmen, f.eks? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Du bør være mer spesifik enn det. Hva med en link til filmen, f.eks? 7104985[/snapback] Nei vent, noen problemer under opplastning av filmen, holder på med å fikse dette her nå. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bakgrunnsmusikken her, noen som vet hva sangen heter? ferrari_F430_2.wav Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det høres veldig Rammstein ut. *shrug* Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva heter den "everybody dance now" sangen? mvh Mathias Lenke til kommentar
Vermilion Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hørte en sang for en stund siden. Den hade samme melodien som Chase The Devil av Max Romeo & The Upsetters og minner om Progidy med Outta Space. Det er en dame som synger og den er ikke noe rask men fengende er den. Noen som vet hvilken jeg snakker om? Og så er det en sang som jeg også hørte på radioen. Det var en remix tror jeg.....en dame som sang. Den melodien er faktisk å finne i Sims eneren (ikke spør hvorfor jeg vet det menneh.....). Jeg husker ikke hva den heter.....noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva heter den "everybody dance now" sangen? mvh Mathias 7105137[/snapback] Kanskje den heter nettopp Everybody dance now? Forøvrig laget av C&C Music Factory. Lenke til kommentar
carinav Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Noen som kan anbefale en sang som ligner på denne? Hører på den nu i 3 dager, ikke noe annet musikk, kun den.. Den er veldig avslappende... http://www.porkolt.com/other/daniela+cicar...h-sex-6166.html 7101813[/snapback] Er det ikke Sade - Smooth operator, instrumental? Bah... Du lurte jo ikke på hva sangen het, hehe.. Sorry Endret 19. oktober 2006 av carinav Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva heter den første sangen som blir spilt i denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=MjHDspJQF8s...related&search= 7104778[/snapback] Det er Crystal Method - Keep hope alive. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg leter etter en sang som går noe slikt... refreng: I want a brand house in hollywood. [litt senere i refrenget] Find me an old rich man with a *ordjegikkevet* in a brand new *ordjegikkevet*. Ay ay ay ay iaya. --- Den er på Voice of Europe reklamen. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Er det noen som vet hvilken sang det er som spilles på denne reklamen for "Fritt Villt". Helt i starten når du ser de går på ski på en fjellside så spilles en sang som jeg syns høres veldig tøff ut. Noe av teksten er: "You don't know what your missing. I say were gonna do it my way" TRUR JEG. :o samma det.. fannt traileren Hadde vært kjempebra om noen kunne få tak i den. Har søkt rundt på lyrics og slikt, men finner ikke noe. Endret 19. oktober 2006 av Talker Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Er det noen som vet hvilken sang det er som spilles på denne reklamen for "Fritt Villt". Helt i starten når du ser de går på ski på en fjellside så spilles en sang som jeg syns høres veldig tøff ut. Noe av teksten er: "You don't know what.. ..say" og "I say you should say... ...do i it my way" TRUR JEG. :o Hadde vært kjempebra om noen kunne få tak i den. Har søkt rundt på lyrics og slikt, men finner ikke noe. 7107714[/snapback] Er ikke det noe av Big Bang? eller en cover av en Big Bang låt? Edit: To The Mountains? Endret 19. oktober 2006 av JFTech Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg leter etter en sang som går noe slikt... refreng: I want a brand house in hollywood. [litt senere i refrenget] Find me an old rich man with a *ordjegikkevet* in a brand new *ordjegikkevet*. Ay ay ay ay iaya. --- Den er på Voice of Europe reklamen. 7107481[/snapback] Linn Christel Hanah Johnsen "Hollywood lie" Lenke til kommentar
Talker Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er det noen som vet hvilken sang det er som spilles på denne reklamen for "Fritt Villt". Helt i starten når du ser de går på ski på en fjellside så spilles en sang som jeg syns høres veldig tøff ut. Noe av teksten er: "You don't know what.. ..say" og "I say you should say... ...do i it my way" TRUR JEG. :o Hadde vært kjempebra om noen kunne få tak i den. Har søkt rundt på lyrics og slikt, men finner ikke noe. 7107714[/snapback] Er ikke det noe av Big Bang? eller en cover av en Big Bang låt? Edit: To The Mountains? 7107776[/snapback] var riktig det gitt =) Big Bang - To the mountain(s) Tusen Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva heter den første sangen som blir spilt i denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=MjHDspJQF8s...related&search= 7104778[/snapback] Det er Crystal Method - Keep hope alive. 7107284[/snapback] Utrolig bra melodi! Lenke til kommentar
Kimboy Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 det er tungtvann, men hva sangen veit jeg ikke, men det er vartfall noe om bodø city. de synger bodø city, bodø by. eller no i den duren. noen som veit hva sangen heter? 7099005[/snapback] Tungtvann- bodø city Lenke til kommentar
anitarosberg Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er det noen som vet hvilken sang det er som spilles på denne reklamen for "Fritt Villt". Helt i starten når du ser de går på ski på en fjellside så spilles en sang som jeg syns høres veldig tøff ut. Noe av teksten er: "You don't know what your missing. I say were gonna do it my way" TRUR JEG. :o samma det.. fannt traileren Hadde vært kjempebra om noen kunne få tak i den. Har søkt rundt på lyrics og slikt, men finner ikke noe. 7107714[/snapback] Ja,det er big bang med to the mountains ja:) Lenke til kommentar
anitarosberg Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er det noen som vet hvilken sang det er som spilles på denne reklamen for "Fritt Villt". Helt i starten når du ser de går på ski på en fjellside så spilles en sang som jeg syns høres veldig tøff ut. Noe av teksten er: "You don't know what your missing. I say were gonna do it my way" TRUR JEG. :o samma det.. fannt traileren Hadde vært kjempebra om noen kunne få tak i den. Har søkt rundt på lyrics og slikt, men finner ikke noe. 7107714[/snapback] Ja,det er big bang med to the mountains ja:) 7110141[/snapback] Edit: jeg var ikke den første som svarte på det nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå