Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte en sang for en stund siden. Den hade samme melodien som Chase The Devil av Max Romeo & The Upsetters og minner om Progidy med Outta Space. Det er en dame som synger og den er ikke noe rask men fengende er den.

Noen som vet hvilken jeg snakker om?

Og så er det en sang som jeg også hørte på radioen. Det var en remix tror jeg.....en dame som sang. Den melodien er faktisk å finne i Sims eneren (ikke spør hvorfor jeg vet det menneh.....). Jeg husker ikke hva den heter.....noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Jeg leter etter en sang som går noe slikt...

refreng:

I want a brand house in hollywood.

[litt senere i refrenget]

Find me an old rich man with a *ordjegikkevet* in a brand new *ordjegikkevet*. Ay ay ay ay iaya.

---

Den er på Voice of Europe reklamen.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvilken sang det er som spilles på denne reklamen for "Fritt Villt". Helt i starten når du ser de går på ski på en fjellside så spilles en sang som jeg syns høres veldig tøff ut.

Noe av teksten er: "You don't know what your missing. I say were gonna do it my way" TRUR JEG. :o :p

samma det.. fannt traileren ;)

Hadde vært kjempebra om noen kunne få tak i den. Har søkt rundt på lyrics og slikt, men finner ikke noe. :(

Endret av Talker
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvilken sang det er som spilles på denne reklamen for "Fritt Villt". Helt i starten når du ser de går på ski på en fjellside så spilles en sang som jeg syns høres veldig tøff ut.

Noe av teksten er: "You don't know what..  ..say" og  "I say you should say...  ...do i it my way" TRUR JEG. :o :p

Hadde vært kjempebra om noen kunne få tak i den. Har søkt rundt på lyrics og slikt, men finner ikke noe. :(

7107714[/snapback]

Er ikke det noe av Big Bang? eller en cover av en Big Bang låt?

Edit: To The Mountains?

Endret av JFTech
Lenke til kommentar
Jeg leter etter en sang som går noe slikt...

refreng:

I want a brand house in hollywood.

[litt senere i refrenget]

Find me an old rich man with a *ordjegikkevet* in a brand new *ordjegikkevet*. Ay ay ay ay iaya.

---

Den er på Voice of Europe reklamen.

7107481[/snapback]

Linn Christel Hanah Johnsen "Hollywood lie"

Lenke til kommentar

Noe av teksten er: "You don't know what..  ..say" og  "I say you should say...  ...do i it my way" TRUR JEG. :o :p

7107714[/snapback]

Er ikke det noe av Big Bang? eller en cover av en Big Bang låt?

Edit: To The Mountains?

7107776[/snapback]

var riktig det gitt =) Big Bang - To the mountain(s)

Tusen Tusen takk skal du ha! :D

Lenke til kommentar

Noe av teksten er: "You don't know what your missing. I say were gonna do it my way" TRUR JEG. :o :p

7107714[/snapback]

Ja,det er big bang med to the mountains ja:)

Lenke til kommentar

7107714[/snapback]

Ja,det er big bang med to the mountains ja:)

7110141[/snapback]

Edit: jeg var ikke den første som svarte på det nei... :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...