FJERNET111 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tror det synges " i have been waiting for my life". Noen som veit hvem det kan være for en sang? 7095067[/snapback] Litt vanskelig med så lite info... men kan det være en av disse: RASCAL FLATTS - WAITING ALL MY LIFE Guys Next Door - I've Been Waiting For You Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 hvilken sang er det med en slesk kar som synger noe om "oooh you touch my thralalala, my ding ding dong" eller no? Litt tyskaktif aksant Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Gunther - Ding Dong Song Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Gunther - Ding Dong Song. EDIT: Litt for sein derja. Endret 18. oktober 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg leter etter en sang som spilles endel på radio nå. Musikkvideon er tragisk, men jeg vet at det er en dame og en mann som synger, begge synger ganske lyst. Det blir brukt endel keyboard i sangen, samt sangen skal være 80-90talls, selv om den ikke er det. De synger "I feel dizzy, dizzy.." eller noe sånt. Kanskje "I feel decent". Jeg vet neimen ikke, men den er fengende. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 det er tungtvann, men hva sangen veit jeg ikke, men det er vartfall noe om bodø city. de synger bodø city, bodø by. eller no i den duren. noen som veit hva sangen heter? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Noen som veit hva sangene som spilles i starten av de tre følgende filmene heter? Link 1 Link 2 Link 3 7090805[/snapback] Bump... Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tunatic var vanvittig bra da! Hadde jo et lite håp om at dersom jeg noengang skulle kunne finne ut hvem artisten av 01 - Osama Taliban Disco.mp3 var, så måtte det være gjennom hw.no, kanskje i løpet av et par uker.. men neida, gi forumet en halvtime så er saken løst Også imponert over Tunatic fordi artisten jeg lette etter iallfall ikke er _helt_ mainstream, likvel løste programmet biffen på 30 sekund. Anbefales! TT Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tunatic var vanvittig bra da! Hadde jo et lite håp om at dersom jeg noengang skulle kunne finne ut hvem artisten av 01 - Osama Taliban Disco.mp3 var, så måtte det være gjennom hw.no, kanskje i løpet av et par uker.. men neida, gi forumet en halvtime så er saken løst Også imponert over Tunatic fordi artisten jeg lette etter iallfall ikke er _helt_ mainstream, likvel løste programmet biffen på 30 sekund. Anbefales! TT 7100425[/snapback] det er det jeg har sagt hele tiden! nå for Simen1 eller mod fikse førsteposten! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ny: Tunatic er et program som gjenkjenner sanger du spiller på PC'en eller i mikrofonen (avhengig av hva du har satt som innspillingsenhet). Endrebjorsvik som tipset om dette mener det gjenkjenner utrolig mange sanger. Lenke til kommentar
Vermilion Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hørte en sang for en stund siden. Den hade samme melodien som Chase The Devil av Max Romeo & The Upsetters og minner om Progidy med Outta Space. Det er en dame som synger og den er ikke noe rask men fengende er den. Noen som vet hvilken jeg snakker om??? Og så er det en sang som jeg også hørte på radioen. Det var en remix tror jeg.....en dame som sang. Den melodien er faktisk å finne i Sims eneren (ikke spør hvorfor jeg vet det menneh.....). Jeg husker ikke hva den heter.....noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Jeg har lett både på Google, iTunes, til og me Wikipedia. Jeg letter etter en version av Oakenfold's "Ready, Steady, Go" som er dubbet på ..tja, jeg vet ikke helt.. enten Japansk, Kinesisk eller Koreansk. Noen som vet hva den heter? 7092988[/snapback] Anyone? Ok.. Endret 18. oktober 2006 av Colossus Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hva heter så den meget catchye sangen der? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Cônny - Saab in your life? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Selvfølgelig, tenkte aldri på det. Sto jo tom adressa til sia deres der Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Noen som kan anbefale en sang som ligner på denne? Hører på den nu i 3 dager, ikke noe annet musikk, kun den.. Den er veldig avslappende... http://www.porkolt.com/other/daniela+cicar...h-sex-6166.html Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tror det synges " i have been waiting for my life". Noen som veit hvem det kan være for en sang? 7095067[/snapback] Litt vanskelig med så lite info... men kan det være en av disse: RASCAL FLATTS - WAITING ALL MY LIFE Guys Next Door - I've Been Waiting For You 7095815[/snapback] Nei, var ikke noen av de... men takk for svar... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Noen som kan anbefale en sang som ligner på denne? Hører på den nu i 3 dager, ikke noe annet musikk, kun den.. Den er veldig avslappende... http://www.porkolt.com/other/daniela+cicar...h-sex-6166.html 7101813[/snapback] Den sangen har vært oppe før i tråden, for et par tre måneder elns. Husker ikke om noen fant ut av hvem det var da.... Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Noen som kan anbefale en sang som ligner på denne? Hører på den nu i 3 dager, ikke noe annet musikk, kun den.. Den er veldig avslappende... http://www.porkolt.com/other/daniela+cicar...h-sex-6166.html 7101813[/snapback] Den sangen har vært oppe før i tråden, for et par tre måneder elns. Husker ikke om noen fant ut av hvem det var da.... 7103702[/snapback] Nei, jeg har den i mp3 nu. Det jeg lurte på var om noen som kunne anbefale en sang som ligner på denne. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Nei, jeg har den i mp3 nu. Det jeg lurte på var om noen som kunne anbefale en sang som ligner på denne. 7104315[/snapback] Mener og tror sangen din ligger i Bossanova land! Sjekk ut Wiki og Bossanova FM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå