gorCin Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Heisann. Jeg hørte her om dagen en sang. Det var Lordi sin versjon av Hard Rock Hallelujah framført av ei dame stemme. Noen som vet hvilken sang jeg snakker om? Vært flott om noen visste Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nå har jeg lest hele tården uten å finne svaret! (hrmpf!)Kan noen si meg hvilken sang som spilles her: http://www.porkolt.com/other/daniela+cicar...h-sex-6166.html 6957680[/snapback] Noen som vet? Lenke til kommentar
centrum Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei, Lurer på hva denne sanger heter : unknown.mp3 Husker en del av sangen, så jeg laget et lite klipp.. centrum Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) QUOTE(b0nna @ 28/09-2006 : 15:02) Nå har jeg lest hele tården uten å finne svaret! (hrmpf!) Kan noen si meg hvilken sang som spilles her: http://www.porkolt.com/other/daniela+cicar...h-sex-6166.html * Noen som vet? Fin melodig. Her har du den. Kunne ikke ta opp mere, pga. vanskelig å opplaste her. DV___Exclusiva.mp3 Endret 16. oktober 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lenge siden jeg har brukte denne tråden nå. Skal prøve å hjelpe til litt fremover. Jeg er på utkikk etter en sang, som jeg kom til å tenke etter å ha sett tittelen på en DVD som heter "Hey Baberiba". Sangen jeg skal frem til blir ofte spilt på utesteder. En mann sier/synger noe alá "Mr Baberiba", men det navnet der er jeg veldig usikker på. Har selvfølgelig prøvd Google. Noen som vet hvilken jeg tenker på? Lenke til kommentar
Tha_girl Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja det er da en sang som jeg ikke har peiling på hva den heter, eller hvem som synger den. Jeg har hørt den et par ganger, kan ingenting av teksta. Men det er en rocke/metal låt, men introen er joik(altså en same som joiker) Så jeg hadde blitt veldig glad hvis noen vet hvilken sang dette er! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg leter etter en sang, som jeg er 99% sikker er Aha.Den er halvveis tekno og veldig rask, men volumet var for lavt til at jeg fikk med meg teksten. Takk. 7077207[/snapback] Noen? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Marzo___01___Ukjent.mp3 Her er klippet av sangen jeg er på jakt etter. Mye støy men skulle klare å høre hvilken sang det er. Lenke til kommentar
Tha_girl Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja det er da en sang som jeg ikke har peiling på hva den heter, eller hvem som synger den. Jeg har hørt den et par ganger, kan ingenting av teksta. Men det er en rocke/metal låt, men introen er joik(altså en same som joiker) Så jeg hadde blitt veldig glad hvis noen vet hvilken sang dette er! 7083560[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er ikke nødvendig å bumpe så fort. La det gå et par dager først. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Enda en jeg posta for en stund siden her.. Marzo___02___Sang_2.mp3 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg lurer på den reggae-sangen i den Blenda Aloe Vera-reklamen med ho kjærringa som klemmer og koser med klesplagga sine (den morgenkåpa på veggen osv). Tror det er Bob Marley, men er ikke sikker på hva sangen heter. Også lurte jeg på om noen viste om det var en plass man kan høre/laste ned sangen i Mr. Lee-reklamen der han er boybandsanger. "Bandet" heter vist Sesam, Sesam Fant forøvrig ikke noe official homepage for karen. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja det er da en sang som jeg ikke har peiling på hva den heter, eller hvem som synger den. Jeg har hørt den et par ganger, kan ingenting av teksta. Men det er en rocke/metal låt, men introen er joik(altså en same som joiker) Så jeg hadde blitt veldig glad hvis noen vet hvilken sang dette er! Kan du beskrive det hele nærmere? Det kan jo være heavy-joik, altså Turdus Musicus, men det kan også være noe helt annet. Er det en damesame som joiker? Selv om du ikke kan noe av teksten, var den på engelsk eller forsto du ikke språket? Give us something to work with here Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja det er da en sang som jeg ikke har peiling på hva den heter, eller hvem som synger den. Jeg har hørt den et par ganger, kan ingenting av teksta. Men det er en rocke/metal låt, men introen er joik(altså en same som joiker) Så jeg hadde blitt veldig glad hvis noen vet hvilken sang dette er! 7083560[/snapback] Finntroll - Jaktens Tid? Eller kanskje noe av Intrigue? Spør du meg så joiker de i begynnelsen av alle sanger så jeg kan ikke luke ut en spesiell Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Enda en jeg posta for en stund siden her.. Marzo___02___Sang_2.mp3 7083926[/snapback] Big Brovaz - "Favourite Things" Lenke til kommentar
carinav Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hei, noen som vet hva de spiller på Greenstreet Hooligans. Under den siste slåss kampen (næreme 120min) ? 7056398[/snapback] Hei! Artisten heter Terence Jay, låten heter "One love". Fantastisk låt "Ikke helt ulik Brothers in arms", når du hører det instrumentale Endret 17. oktober 2006 av carinav Lenke til kommentar
carinav Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 de synger: show me into the blue i think you're beautiful think it's wonderful. 7029867[/snapback] Hvis du lurte på artist og sang, så kan det være Atomic swing - Stone me into the groove Lenke til kommentar
carinav Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Selv lurer jeg på sangen fra reklamen til Clausthaler... "Suddenly I find myself, standing here falling in love with you"... Og JA, jeg har søkt stort sett overalt På forhånd takk Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hei! Har enda en sang på lager som jeg lurer på hvem som fremfører... Det er en duet (mann/dame), og melodien er preget av strykeinstrumenter og litt piano... Eneste jeg husker fra teksten er "my endless love" og "I'll be a fool for you" (det siste er jeg ikke helt sikker på om stemmer men..) Hvis noen vet hvem jeg tenker på hadde jeg satt pris på om det ble nevnt hehe =) På forhånd takk! Lionel Richie - Endless Love Endret 17. oktober 2006 av Strupstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå