Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I filmen "Stuck on you" med Matt damon og en annen skuespiller med navn jeg ikke kommer på spiller de rollen som siamesiske tvillinger.

 

På slutten setter han ikke navngitte skuespilleren opp en musikal der de er bonnie & clyde. Noen som vet navnet på sangen han synger ? er helt til slutt i filmen.

 

TAKK PÅ FORHÅND :-)

Lenke til kommentar

Har 2 sanger :D Begge er trance. Begge er fra drifte filmer

 

1. Det går sånn i refrenget "Right in the night,You have to fill the heaven, right in the night there is a life for you, Right in the night we hoping that you praying (eller noe på slutten xD) Så kommer en som er som den "Scooter" "Who is good and who is bad, who is happy, who is sad, who is right and who is wrong, tell me wether you belong" Mer husker jeg ikke av den.

 

2. Det er en sang som starter med "here we go again, here we go again, here we go agaiiiiin. så kommer en trance stemme "GO AGAIN" så kommer litt trance. Her er den:

sang.wav

Endret av Mystic Dragon
Lenke til kommentar
Har 2 sanger :D Begge er trance. Begge er fra drifte filmer

 

1. Det går sånn i refrenget "Right in the night,You have to fill the heaven, right in the night there is a life for you, Right in the night we hoping that you praying (eller noe på slutten xD) Så kommer en som er som den "Scooter" "Who is good and who is bad, who is happy, who is sad, who is right and who is wrong, tell me wether you belong" Mer husker jeg ikke av den.

 

 

Imperio - Nostra Culpa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...